Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 668, 669, 670, 671, 672, 673, 674 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 25 jun 2012 13:22 

Hardtraxx Veteran

Na afgelopen vrijdag besloten om Defqon zaterdag nuchter te blijven. Toen de twijfel (en vermoeidheid) hard toesloeg en ik deskundig advies had gevraagd aan iemand van hier, was het voor mij duidelijk dat Defqon dit geen feest zou worden waarbij mijn serotoninetank gedrained werd. Lekker wachten tot Sensation en dan daar vol gas. Als beloning voor het nuchter blijven heb ik mij uitstekend vermaakt in de wondere wereld van keta met Daan. Damn, I love that stuff. Als jullie Defqon dit jaar mooi vonden, wacht dan maar tot volgend jaar. Want ik heb het hele terrein nu al opgebouwd met een ondergrondse tunnel en metro, waardoor je sneller van de ene area bij de andere bent! xd
Bericht Geplaatst op 25 jun 2012 13:28 

Donateur

Chukkels schreef:
Na afgelopen vrijdag besloten om Defqon zaterdag nuchter te blijven. Toen de twijfel (en vermoeidheid) hard toesloeg en ik deskundig advies had gevraagd aan iemand van hier, was het voor mij duidelijk dat Defqon dit geen feest zou worden waarbij mijn serotoninetank gedrained werd. Lekker wachten tot Sensation en dan daar vol gas. Als beloning voor het nuchter blijven heb ik mij uitstekend vermaakt in de wondere wereld van keta met Daan. Damn, I love that stuff. Als jullie Defqon dit jaar mooi vonden, wacht dan maar tot volgend jaar. Want ik heb het hele terrein nu al opgebouwd met een ondergrondse tunnel en metro, waardoor je sneller van de ene area bij de andere bent! xd

:innocent: :innocent:
Maar alsnog heb je je vannacht dan weer misdragen :nono: :nono:
Bericht Geplaatst op 25 jun 2012 13:34 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Chukkels schreef:

:innocent: :innocent:
Maar alsnog heb je je vannacht dan weer misdragen :nono: :nono:

Het ging er meer om dat ik geen zin had in MDMA om vervolgens een hele week geen motivatie te hebben voor de dingen die ik MOET doen. Dat ik drugsloos zou blijven was sowieso al een utopie.
Bericht Geplaatst op 25 jun 2012 13:39 

Hardtraxx Elite

Pff, helemaal geen kater niks op gister na. 130 MG 4-FMP op, en driekwart triforce. :D
Bericht Geplaatst op 25 jun 2012 16:47 

Donateur

Wow ik lig aan het strand!
Bericht Geplaatst op 25 jun 2012 17:02 

Hardtraxxer

Zoo dat was ff een space van 24 uur :P
En daarna was ik door gegaan op de alcohol want het is kermis hier :)
Hij was fijn
Bericht Geplaatst op 25 jun 2012 17:19 

Bierkoning

WiSH ga ik denk ik nuchter doen, althans op alcohol na. Ben wel van plan om me aardig vol te gooien daar, alleen ze hebben dat ranzige bavaria dus ik weet niet of dat hem gaat worden :P We zullen zien, mss regel ik ook nog wel wat daar als ik toch zin heb in iets anders (ik neig vooral naar 4F dan :$ ).
Bericht Geplaatst op 25 jun 2012 17:21 

Hardtraxx Addict

Wie weet hoe die rooie 3 hoekachtige pillen heten met een kruisje erop? Zitten volgens mij rond de 150/160mg
Bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:36 

jRn schreef:
Pff, helemaal geen kater niks op gister na. 130 MG 4-FMP op, en driekwart triforce. :D

same here :P
wonderbaarlijk wat goede nachtrust voor verschil maakt! (omdat ik vorige keer met 4fmp + x vantevoren bijna in slaap viel in de trein, en nu erg vroeg naar bed was gegaan)
Bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:48 

Donateur

Ritsurt schreef:
Wie weet hoe die rooie 3 hoekachtige pillen heten met een kruisje erop? Zitten volgens mij rond de 150/160mg

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=24935

Tested at testsercice Haarlem

103-122mg

Denk dat je deze bedoeld chef
Bericht Geplaatst op 25 jun 2012 21:42 

Donateur

Hoor echt goede verhalen over die Triforce? Ben de speakers een beetje zat. Al 3x op rij dat ze niet zo lekker inslaan. Maar die triforce zijn beetje aka de rode eekhoorntjes heb ik ergens gelezen? En dat waren echt bazen pillen, kon ik veel lekkerder op spacen dan met de speakers.

Altans dat zaterdag het begin effe kut was omdat ik gelijk zware benen kreeg bij de inslag, terwijl ik normaal de inslag het fijnst vind. Maar heb me erboven gezet en blijven raggen en na een tijd ging ik toch echt lekker :love:
Bericht Geplaatst op 25 jun 2012 22:26 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Ritsurt schreef:

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=24935

Tested at testsercice Haarlem

103-122mg

Denk dat je deze bedoeld chef

Hmm ze lijken er wel heel erg op, alleen bij die hebben die kruisjes een soort van schreef en dat hadden die van mij niet.

Maargoed, ik heb me afgelopen zaterdag op Defqon weer uitermate goed vermaakt na een pauze van 2 maanden, gelijk ook de eerste keer dat ik buiten gebruikt had.
Nam denk ik rond een uur of 2 eerste halve en die kwam redelijk subtiel en geleidelijk op, en was helder en had redelijk energie en bewoog ook wel lekker maar hij werkte niet helemaal optimaal. 2 uur later nog een halve genomen en toen kreeg ik opeens een dikke love feeling, eigenlijk pas voor de eerste keer (dit was de 5e keer) dat ik echt een love feeling had en dat ik echt mensen moest knuffelen en al dat soort shit >.< .. kreeg ook sterke tintelingen in m'n benen en lichaam, sterker dan andere keren. Kwam ook wel omdat we bij Noisecontrollers stonden, daarna kwamen er eigenlijk 1 a 2 uur dat ik goed vdk ging en ik me ook helemaal niks meer kan herinneren :P . Toen die weer beetje uitwerkte nog een halve gepakt en die merkte ik eigenlijk niet heel sterk, ik kreeg geen space/vaagheid meer maar meer weer die helderheid en lekker gas erop :) . Vervolgens bij Art Of Fighters goed gas erop gegooit en raakte toen ook m'n hele groep kwijt, eventjes vond ik het kut maar daarna eigenlijk wel chill, kon ik even mijn eigen gang gaan en ben toen maar beetje rondjes gaan lopen en later nog met iemand anders nog meer rondjes gelopen :D . Later weer iedereen gevonden en ook bij DaY-mar weer gas erop gegooit, heerlijk! Daarna rond half 10/kwart voor 10 nog een halve genomen en ook deze gaaf me nog wat extra energie en scherpheid en bij Noize Suppressor vooraan ook echt alles maar ook alles gegeven, kreeg eigenlijk steeds meer energie van alle mensen die vooraan gewoon keihard mee stonden te snoeien, heerlijk :loving: ! Vervolgens rest van de avond is hij rustig uit gaan werken en voelde ik me goed en helder.

Dus weer een top ervaring, mezelf weer prima in de hand weten te houden, eigenlijk alles wel even gehad, space, love feeling echt vdk momentje maar voornamelijk lekker helder en scherp maar had van mij nog wel iets meer scherper en energieker gemogen.. Maar toch ook wel bij, want nu weet ik tenminste waar ik al mijn geld aan uit gegeven heb :) .

Echter vond ik het stiekem nog een beetje jammer dat ik niet nog meer energie had, dus echt gewoon rete-snel gaan, maar dan moet ik denk ik toch eens wat anders gaan proberen dan pillen..

Over 2 weken weer Last World, zit nog te twijfelen of ik zal gebruiken of dat ik weer een keer nuchter naar een feestje zal gaan, heb nu niet echt de drang dat ik weer eraan wil zitten. Ik besluit het daar wel ^^ .
Bericht Geplaatst op 25 jun 2012 22:44 

Donateur

Als je scherper en energieker wil zijn moet je mephedrone nemen :)

Voor mij geen MDMA-solo meer op hardstyle of hardcore-feesten. Het was leuk zaterdag maar zoals wel vaker kreeg ik na een aantal uur ziekelijk last van mijn onderrug en had ik totaal geen zin meer om los te gaan, hoewel ik me verder best goed voelde. Ik ga dit echt alleen nog maar combineren met 4-fa of speed en dat ook niet al te vaak gezien de kater vaak niet genieten is. Mephedrone doet z'n werk wat dat betreft veel beter als partydrug. Het mist enkel die enorme love-feeling, maar die heb ik al enorm lang niet meer gehad van MDMA, zelfs niet met langere pauzes.

Wel baas dat ik met een nieuw persoonlijk record (ca 600 mg kristal en driekwart rode Defqon) geen enkel moment echt gehallucineerd heb ofzo. Voelde me ook niet extreem vaag vergeleken met eerdere MDMA-ervaringen.
Bericht Geplaatst op 25 jun 2012 23:06 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
WiSH ga ik denk ik nuchter doen, althans op alcohol na. Ben wel van plan om me aardig vol te gooien daar, alleen ze hebben dat ranzige bavaria dus ik weet niet of dat hem gaat worden :P We zullen zien, mss regel ik ook nog wel wat daar als ik toch zin heb in iets anders (ik neig vooral naar 4F dan :$ ).

Je moet natuurlijk wel met een heldere kop backstage de dj's spreken :P
Bericht Geplaatst op 25 jun 2012 23:07 

Pommer schreef:

Ga je toch baco'tjes doen ofzo? ideaal als je echt finaal krankzat wil worden
Bericht Geplaatst op 25 jun 2012 23:10 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Als je scherper en energieker wil zijn moet je mephedrone nemen :)

Opzich heb ik ook niet echt behoefte aan een love feeling, vooral op een dag als Defqon dat ik toch voornamelijk alleen maar Hardcore en rauwere hardstyle luister wil ik gewoon lekker energiek zijn en gewoon contineu kunnen rammen en dat mis ik soms bij de pillen gewoon. Het vage/lovefeeling achtige heeft ook wel iets, maar op een of andere manier ga ik daar niet hard genoeg voor dat ik ga hallicuneren oid.

Misschien binnenkort maar eens wat gaan verdiepen in de mephedrone!

Grote voordeel voor mij als ik aan de pillen zit is de kater die ik gewoon niet heb.. Afgelopen zaterdag ook voor het eerste x gecombineerd met alcohol, wat ik normaal niet doe en dat ging prima, wil niet zeggen dat het leuker maakt maar ben wel flink door bijven drinken met het bier. En de volgende dag gewoon nergens last van, oke 2 wondjes in me wangen maar meer ook niet. Ik lag om half 6 in bed en om 10 uur was ik klaar en klaarwakker, om half 11 ben ik zelfs gaan afwassen :lol: .. En de rest van de dag ook gewoon energiek geweest, geen hoofdpijn, kaakpijn, rugpijn en noem het allemaal maar op. Begrijp er niks van :D . Nu alleen beetje last van me schouderbladen omdat ik hele dag heb staan beuken met m'n armen naar voren :P
Bericht Geplaatst op 25 jun 2012 23:15 

Hardtraxx Veteran

Heb ook nooit kater gehad van X, is erg persoonsgebonden. De wangwondjes zijn wel strontvervelend :P . Nadeel van X is het zwarte gat in het middenvlak van de tijd dat je gebruikt hebt en de pure drang om te beuken die weg ebt. Ik heb altijd lange pauzes waardoor het altijd heerlijk inslaat, nooit geen ervaringen die beneden verwachting waren. Totaal geen tolerantie dus, en dat wil ik graag zo houden.
Bericht Geplaatst op 25 jun 2012 23:52 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Opzich heb ik ook niet echt behoefte aan een love feeling, vooral op een dag als Defqon dat ik toch voornamelijk alleen maar Hardcore en rauwere hardstyle luister wil ik gewoon lekker energiek zijn en gewoon contineu kunnen rammen en dat mis ik soms bij de pillen gewoon.

Pep :)
Bericht Geplaatst op 25 jun 2012 23:55 

Hardtraxx Elite

Ik had 130 MG 4-FMP en 3/4 Gele triforce. Ik vond het een matige combi. Ik had het gevoel heel helder te zijn, maar achteraf was ik toch best wel vaag en vond ik dat de triforce onderdrukt was. Ondanks 4 maanden MDMA pauze. Volgende keer wordt het gewoon weer of XTC óf 4-FMP. Nu had ik echt een net-niet gevoel terwijl ik echt een heerlijk feest heb gehad. Heb me geen moment kut gevoeld, maar achteraf merk ik wel dat ik best wel van de kaart was, terwijl ik er niks van gevoeld heb.. En dit is geen kwestie van tolerantie want laatste keer MDMA alleen was 11 februari.
Bericht Geplaatst op 26 jun 2012 08:29 

Hardtraxx Veteran

Kreeg mn ogen amper open vanochtend xd
Nu ff lekker espressotje en dan arbeiten, voor de rest valt t mee
Bericht Geplaatst op 26 jun 2012 15:31 

Hardtraxxer

Op Defqon voor het eerst witte speakers gehad. Om 16.15 uur begonnen met een halve. Na een uur voelde ik hem. Gewoon zoals normaal, geen harde inslag maar vrij geleidelijk. Daarna mijn normale space (zoals ik altijd heb) gehad. Lichte beentjes, beetje op mezelf gericht, minder los gaan dan normaal. Daarna om 19 uur een kwart bijgepakt. Deze begon ik na een uur ook weer te voelen. Op een gegeven moment werd ik een beetje misselijk toen ik even vanuit de BLUE naar de wc liep. Daarna ging het weer beter, maar het zat niet helemaal lekker in me maag. Tussen 21-21.30 ging ik echt heerlijk bij de Purple: praten, sociaal, losgaan. Maar toen na half 10 werd ik weer misselijk. En ik dacht: ik moet even wat eten. Ik had de hele dag nog niets gegeten (behalve een te klein ontbijt om 11 uur: 2 krentebollen + fruitdrank). Dus ik heb tegen 22 uur 10 stukjes patat gehad en toen ging het wel beter. Maar bij de Main om 22.15 uur wou ik het laatste kwartje bijpakken met een (flinke slok) water. Maar dat trok me maag niet: alles eruit (yes i know: ranzig). Voornamelijk drinken/vocht. Daarna ging het wel een stuk beter, wat een opluchting.

Waar zal het aan hebben gelegen? Ik heb niet te gek gedaan met bijpakken (te snel of te veel). Persoonlijk denk ik te weinig eten & toch iets te veel drinken. Al heb ik niet zoveel meer gedronken dan normaal (gemiddeld een flesje per uur). Of kan het ook aan de combi van allerlei drinken liggen? IJsthee, water, cola, sinas, redbull? Maargoed, na 2x overgeven ging het wel uitermate lekker en heb ik me tot 2 uur nog heel chill & fijn gevoeld bij de afterparty op de parkeerplaats.
Bericht Geplaatst op 26 jun 2012 15:46 

Hardtraxx Veteran

HardstyleLover90 schreef:
Of kan het ook aan de combi van allerlei drinken liggen? IJsthee, water, cola, sinas, redbull?

Lijkt me niet een lekkere combi om dat allemaal in je maag te hebben :P maargoed kan aan van alles liggen..
Bericht Geplaatst op 26 jun 2012 16:09 

Hardtraxx Addict

Ik heb ook wel eens teveel verschillende dingen gedronken. En ook wel eens te weinig gegeten. Ik had op Defqon voor dat ik aan de x ging nog een dikke hamburger naar binnen gewerkt en dat beviel me eigenlijk heel goed, want ik heb me geen enkel moment misselijk gevoeld, ook niet toen het afgelopen was.

Met drinken probeer ik me te beperken op water en een paar Redbulls/Gofast om wat extra energie te krijgen, en vaak 1 colaatje omdat dat dan zo lekker is, van meer word ik misselijk
Bericht Geplaatst op 26 jun 2012 16:26 

Hardtraxxer

Ritsurt schreef:
Ik heb ook wel eens teveel verschillende dingen gedronken. En ook wel eens te weinig gegeten. Ik had op Defqon voor dat ik aan de x ging nog een dikke hamburger naar binnen gewerkt en dat beviel me eigenlijk heel goed, want ik heb me geen enkel moment misselijk gevoeld, ook niet toen het afgelopen was.

Met drinken probeer ik me te beperken op water en een paar Redbulls/Gofast om wat extra energie te krijgen, en vaak 1 colaatje omdat dat dan zo lekker is, van meer word ik misselijk

Volgende keer voor mij ook gewoon water + 1 of 2 go fast voor de energie idd.

Hoofdcoach schreef:
Lijkt me niet een lekkere combi om dat allemaal in je maag te hebben :P maargoed kan aan van alles liggen..

Haha, was het ook niet. Voortaan maar even beter eten van te voren & toch wat minder drinken en minder divers. Die ijsthee mogen ze snel weer inruilen voor water met een smaakje: vitamine water! ^^
Bericht Geplaatst op 26 jun 2012 18:19 

Hardtraxx Elite

Toch wel een dipje vannochtend. Nu nergens last meer van, gelukkig. :innocent:
Vorige  1 ... 668, 669, 670, 671, 672, 673, 674 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic