Kevin-Raw schreef:
Ritsurt schreef:
Wie weet hoe die rooie 3 hoekachtige pillen heten met een kruisje erop? Zitten volgens mij rond de 150/160mg
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=24935 Tested at testsercice Haarlem
103-122mg
Denk dat je deze bedoeld chef
Hmm ze lijken er wel heel erg op, alleen bij die hebben die kruisjes een soort van schreef en dat hadden die van mij niet.
Maargoed, ik heb me afgelopen zaterdag op Defqon weer uitermate goed vermaakt na een pauze van 2 maanden, gelijk ook de eerste keer dat ik buiten gebruikt had.
Nam denk ik rond een uur of 2 eerste halve en die kwam redelijk subtiel en geleidelijk op, en was helder en had redelijk energie en bewoog ook wel lekker maar hij werkte niet helemaal optimaal. 2 uur later nog een halve genomen en toen kreeg ik opeens een dikke love feeling, eigenlijk pas voor de eerste keer (dit was de 5e keer) dat ik echt een love feeling had en dat ik echt mensen moest knuffelen en al dat soort shit

.. kreeg ook sterke tintelingen in m'n benen en lichaam, sterker dan andere keren. Kwam ook wel omdat we bij Noisecontrollers stonden, daarna kwamen er eigenlijk 1 a 2 uur dat ik goed vdk ging en ik me ook helemaal niks meer kan herinneren

. Toen die weer beetje uitwerkte nog een halve gepakt en die merkte ik eigenlijk niet heel sterk, ik kreeg geen space/vaagheid meer maar meer weer die helderheid en lekker gas erop

. Vervolgens bij Art Of Fighters goed gas erop gegooit en raakte toen ook m'n hele groep kwijt, eventjes vond ik het kut maar daarna eigenlijk wel chill, kon ik even mijn eigen gang gaan en ben toen maar beetje rondjes gaan lopen en later nog met iemand anders nog meer rondjes gelopen

. Later weer iedereen gevonden en ook bij DaY-mar weer gas erop gegooit, heerlijk! Daarna rond half 10/kwart voor 10 nog een halve genomen en ook deze gaaf me nog wat extra energie en scherpheid en bij Noize Suppressor vooraan ook echt alles maar ook alles gegeven, kreeg eigenlijk steeds meer energie van alle mensen die vooraan gewoon keihard mee stonden te snoeien, heerlijk

! Vervolgens rest van de avond is hij rustig uit gaan werken en voelde ik me goed en helder.
Dus weer een top ervaring, mezelf weer prima in de hand weten te houden, eigenlijk alles wel even gehad, space, love feeling echt vdk momentje maar voornamelijk lekker helder en scherp maar had van mij nog wel iets meer scherper en energieker gemogen.. Maar toch ook wel bij, want nu weet ik tenminste waar ik al mijn geld aan uit gegeven heb

.
Echter vond ik het stiekem nog een beetje jammer dat ik niet nog meer energie had, dus echt gewoon rete-snel gaan, maar dan moet ik denk ik toch eens wat anders gaan proberen dan pillen..
Over 2 weken weer Last World, zit nog te twijfelen of ik zal gebruiken of dat ik weer een keer nuchter naar een feestje zal gaan, heb nu niet echt de drang dat ik weer eraan wil zitten. Ik besluit het daar wel

.