Na afgelopen vrijdag besloten om Defqon zaterdag nuchter te blijven. Toen de twijfel (en vermoeidheid) hard toesloeg en ik deskundig advies had gevraagd aan iemand van hier, was het voor mij duidelijk dat Defqon dit geen feest zou worden waarbij mijn serotoninetank gedrained werd. Lekker wachten tot Sensation en dan daar vol gas. Als beloning voor het nuchter blijven heb ik mij uitstekend vermaakt in de wondere wereld van keta met Daan. Damn, I love that stuff. Als jullie Defqon dit jaar mooi vonden, wacht dan maar tot volgend jaar. Want ik heb het hele terrein nu al opgebouwd met een ondergrondse tunnel en metro, waardoor je sneller van de ene area bij de andere bent! 
wrote:Na afgelopen vrijdag besloten om Defqon zaterdag nuchter te blijven. Toen de twijfel (en vermoeidheid) hard toesloeg en ik deskundig advies had gevraagd aan iemand van hier, was het voor mij duidelijk dat Defqon dit geen feest zou worden waarbij mijn serotoninetank gedrained werd. Lekker wachten tot Sensation en dan daar vol gas. Als beloning voor het nuchter blijven heb ik mij uitstekend vermaakt in de wondere wereld van keta met Daan. Damn, I love that stuff. Als jullie Defqon dit jaar mooi vonden, wacht dan maar tot volgend jaar. Want ik heb het hele terrein nu al opgebouwd met een ondergrondse tunnel en metro, waardoor je sneller van de ene area bij de andere bent!
Maar alsnog heb je je vannacht dan weer misdragen