wrote:Och wat heb ik zin in vanmiddag, vanavond en vannacht!
Iemand trouwens ervaring met 350mg 4-FMP in 1 cap?
Je weet toch nog wel hoe ik erbij liep op Rebirth
Zo strak als een bos uien
wrote:Och wat heb ik zin in vanmiddag, vanavond en vannacht!
Iemand trouwens ervaring met 350mg 4-FMP in 1 cap?
lijkt me sterk, maar als het zorgt dat je je niet lekker voelt, kan je wel minder lekker gaan uiteraardwrote:Iemand trouwens ervaring met pillen en brandend maagzuur? Ik heb de hele week al veel last van brandend maagzuur en ben bang dat de pillen dan wel eens verkeerd kunnen vallen of niet?
Ben benieuwd man!wrote:Vanmiddag eindelijk doen waar ik al een jaar naar uitkijk! LSD uitproberen bij een vriend van me.
Ik denk dat ik er wel een reportje over ga schrijven. We hebben met zijn 3e 5 zegels die overigens niet getest zijn.
Ik zag ze pas nog toen ik paddo's op had, was wel griezelig die akelige spoken zaten achter me aan...wrote:Iemand hier bekend met gele 'spookjes' ?
Tegen mij zei je dat je een spook in de spiegel zag..wrote:Ik zag ze pas nog toen ik paddo's op had, was wel griezelig die akelige spoken zaten achter me aan...wrote:Iemand hier bekend met gele 'spookjes' ?
Ja...wrote:Iemand hier bekend met gele 'spookjes' ?
Nikswrote:Wat nou?wrote:El Mare
Oké baaswrote:Dan maak je maar zin
mee 2cben op qbase?wrote:Pfffff... Wat zal ik vandaag eens gaan doen. Ik heb helemaal geen zin meer in MDMA zoals op de planning stond.En zeker niet in nog meer rommel in m'n neus te proppen. Vermoeidheid is enorm aanwezig, dus ik zit er aan te denken om 6-APB te nemen. Lekker trippeng (hopelijk),
Prima vermaakt, ik was broodnuchterwrote:Iedereen t lekker naar zn zin gehad op Defqon met de nodige middeltjes?![]()
Prima vermaakt, ik was niet broodnuchterwrote:Prima vermaakt, ik was broodnuchterwrote:Iedereen t lekker naar zn zin gehad op Defqon met de nodige middeltjes?![]()
Good ideawrote:mee 2cben op qbase?wrote:Pfffff... Wat zal ik vandaag eens gaan doen. Ik heb helemaal geen zin meer in MDMA zoals op de planning stond.En zeker niet in nog meer rommel in m'n neus te proppen. Vermoeidheid is enorm aanwezig, dus ik zit er aan te denken om 6-APB te nemen. Lekker trippeng (hopelijk),
Best goed vermaakt, ik was alles behalve broodnuchterwrote:Prima vermaakt, ik was niet broodnuchterwrote:Prima vermaakt, ik was broodnuchter
wrote:Good ideawrote:mee 2cben op qbase?wrote:Pfffff... Wat zal ik vandaag eens gaan doen. Ik heb helemaal geen zin meer in MDMA zoals op de planning stond.En zeker niet in nog meer rommel in m'n neus te proppen. Vermoeidheid is enorm aanwezig, dus ik zit er aan te denken om 6-APB te nemen. Lekker trippeng (hopelijk),
15 mg is prima te doen maar voor op een feest zoals q-space zou ik toch net een beetje meer nemen dan 15 mgwrote: ik zat alleen nog een beetje met Nemesyz met de hoeveelheid. 25mg is mss wel veel om op een feest te doen bijv.
Hij zat te denken 15, dus dacht ik 20
maarja we kijken welmss is 15 wel verstandiger
Valt mee hoor, ik vond het een erg vage combinatie. De 2CB kwam steeds in vlagen, dat was best apartwrote:4FA+2CB blijkt een gouden combi te zijn.
Ik heb andere verhalen gehoord.wrote:Valt mee hoor, ik vond het een erg vage combinatie. De 2CB kwam steeds in vlagen, dat was best apartwrote:4FA+2CB blijkt een gouden combi te zijn.
Eerst de 4-FA en 1,5 uur later een 10mg 2CB Vlinder. Ik merkte ook vrij weinig van de 2CB vond ik zelf, dus misschien een te lage dosis??wrote: In welke volgorde heb jij het genuttigd?
10 mg 2cb is sowieso bar weinig..wrote:Eerst de 4-FA en 1,5 uur later een 10mg 2CB Vlinder. Ik merkte ook vrij weinig van de 2CB vond ik zelf, dus misschien een te lage dosis??wrote: In welke volgorde heb jij het genuttigd?
Het was alleen erg apart, soort van stemmingswisselingen, maar dan hoe ik me op dat moment voelde. Niet zozeer dat ik me slecht voelde, maar ene moment wilde ik vol beuken, dan met me telefoon pielen, dan rondje lopen. Gewoon heel onrustig... Maar wel op en top vermaakt hoor