Hehehe nice, doet me denken aan die cheesing-episode van Southpark
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Inder-fucking-daadwrote:Wat dacht je dan van rondjes dwalen op het Q-Base terrein. Het is zowel buiten als 's nachtswrote:Rondjes lopen op plekken zoals de RAI en de Turbinenhallenwrote: Alhoewel ik toch wel een lichte voorkeur naar buiten heb, rondjes lopen![]()
-
T
Daar ontmoette ik hem voor het eerst de kswoosh...wrote:heel dat feest was sowieso echt prachtigwrote:Haha Q-Base 2011 na het afgelopen was was ik buiten toen ik helemaal verrot was, kwam jij langslopen met een dikke grijnswrote:
Ok dat gaan we deze Q-Base maar eens uitproberen, misschien help ik mezelf wel helemaal de kloten inzie het nog steeds voor me, vond ik echt een epic momentje toen
Je komt inderdaad op Q-Base overal wel een keertje. Lekker in je eentje dwalen en geen enkel rondje is hetzelfde, heerlijkwrote: Inder-fucking-daadoveral geweest hahaha.
-
G
wrote:Daar ontmoette ik hem voor het eerst de kswoosh...
Och wat heb ik zin in vanmiddag, vanavond en vannacht! 
Iemand trouwens ervaring met 350mg 4-FMP in 1 cap?
Wauw hahawrote:Och wat heb ik zin in vanmiddag, vanavond en vannacht!
Wat staat er op je menu vandaag? 350 mag dus?
Wel met twee bommetjes van 200 mg binnen 2 a 3 uur.wrote:Och wat heb ik zin in vanmiddag, vanavond en vannacht!
Was leuk!
2 caps met 150 mg binnen uurtje of 4. Ik vond het zelf niet zo geslaagd.wrote:Wel met twee bommetjes van 200 mg binnen 2 a 3 uur.wrote:Och wat heb ik zin in vanmiddag, vanavond en vannacht!
Was leuk!
Ik kan niet hard genoeg gaan op amfetamines.
Alleen ik betwijfel of mijn hart dat zou trekken.
Alleen ik betwijfel of mijn hart dat zou trekken.
Wat vond je er niet zo geslaagd aan?wrote:2 caps met 150 mg binnen uurtje of 4. Ik vond het zelf niet zo geslaagd.wrote:Wel met twee bommetjes van 200 mg binnen 2 a 3 uur.wrote:Och wat heb ik zin in vanmiddag, vanavond en vannacht!
Was leuk!
Hoogste keer dat ik nam, was 220mg in één keer. Dat vond ik al behoorlijk (te) heftig. Ach ja, anders maar ontnuchteren met een cap van 420mg mephedrone.
Ik begon heel erg te kauwen en te draaien met mijn ogen. Daarnaast was slapen geen optie meer.
Dit zijn puike hoeveelheden die hier genoemd worden. 
Ow, slapen is niet zo'n probleem. Dat had ik ingecalculeerdwrote:Ik begon heel erg te kauwen en te draaien met mijn ogen. Daarnaast was slapen geen optie meer.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ben je morgen nog wel aanspreekbaar?wrote:Ow, slapen is niet zo'n probleem. Dat had ik ingecalculeerdwrote:Ik begon heel erg te kauwen en te draaien met mijn ogen. Daarnaast was slapen geen optie meer.
Als je capsules vult, kun je dat ver voor een feest doen, of is het verstandiger om een capsule op de feestdag zelf te vullen?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Maakt geen ster uitwrote:Als je capsules vult, kun je dat ver voor een feest doen, of is het verstandiger om een capsule op de feestdag zelf te vullen?
Gewoon bewaren in een gripzakje
Iemand trouwens ervaring met pillen en brandend maagzuur? Ik heb de hele week al veel last van brandend maagzuur en ben bang dat de pillen dan wel eens verkeerd kunnen vallen of niet?
-
D
El Mare 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Gewoon rennie nemenwrote:Iemand trouwens ervaring met pillen en brandend maagzuur? Ik heb de hele week al veel last van brandend maagzuur en ben bang dat de pillen dan wel eens verkeerd kunnen vallen of niet?
Ja die eet ik de hele week al als snoepjes op. Maar even wat meenemen naar defqon dan.wrote:Gewoon rennie nemenwrote:Iemand trouwens ervaring met pillen en brandend maagzuur? Ik heb de hele week al veel last van brandend maagzuur en ben bang dat de pillen dan wel eens verkeerd kunnen vallen of niet?