Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 661, 662, 663, 664, 665, 666, 667 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 14:59 

Donateur

Chukkels schreef:
Kan natuurlijk ook dat zelfs het systeem lacht om de uitslag van m'n pep. xd

Het zal toch niet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 15:05 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Chukkels schreef:
Kan natuurlijk ook dat zelfs het systeem lacht om de uitslag van m'n pep. xd

Het zal toch niet :cry:

Het zal inderdaad niet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 15:18 

Donateur

Toch net zulk goed nieuws gehoord van Chukkeltje, mijn dag kan niet meer stuk :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 15:22 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Toch net zulk goed nieuws gehoord van Chukkeltje, mijn dag kan niet meer stuk :thumbsup: :thumbsup:

Sowieso! Volgens de man aan de telefoon een winnend lot uit de loterij! :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 16:13 

Hardtraxx Addict

Gisteren helaas alleen maar alcohol kunnen nuttigen :cry:. Een goed gevulde wc was het resultaat :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 16:14 

Hardtraxx Veteran

Squid schreef:
Gisteren helaas alleen maar alcohol kunnen nuttigen :cry:. Een goed gevulde wc was het resultaat :whistle:

Ik gisteren ook wezen stappen, niet realiserend dat het examendag was. Jong publiek zeg :P En iets te veel Gold Strike op :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 19:01 

Hardtraxxer

Boys

Mss een aparte vraag maar goed,

Ik heb sinds een tijdje seroquel omdat ik last heb van slapeloosheid.. Ik slaap er prima op..

Maar nu vraag ik me af of ik het ook kan gebruiken na een avondje xtc? Ik slikte altijd zopiclon en dat was echt perfect.. hoe hard ik ook ging als ik daar een paar van in nam sliep ik als een roosje.. viel gewoon doodhard inslaap en het ging de werking van xtc gewoon tegen..

Ik wil nu niet expres op het randje gaan balanceren door het te nemen als ik nog hard ga.. maar ik vraag me wel af of ik het kan nemen als ik thuis kom na een leuk avondje? Want ik slaap sowieso niet zonder seroquel, nuchter of niet.. maar wil wel weten of het kan na een avondje x!

Thankjoe
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 20:06 

Hardtraxx Addict

http://drugsforum.info/viewtopic.php?f=5&t=3432 Hier staat wel wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 20:19 

Hardtraxxer

Thanks! Maar ik ben benieuwd of er iemand ervaring mee heeft, ik lees overal dat de werking elkaar tegen werkt dus niet aan te raden is (maar dat is gezien vanuit het standpunt dat een avondje drugsen dus geen nut heeft als je seroquel gedurende dag neemt als anti psychotica)

Maar ik wil het erna nemen om mn slaap te kunnen pakken :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 18:32 

Hardtraxx Addict

Snode plannen in de maak voor vanavond met Vik :D

De opties zijn:

-Truffels
-Triforce
-4fmp

(of combinaties daarvan)

Locaties:

(Overal rondom Breda)
-Het bos
-De stad
-Discotheken (Kerkplein etc.)

Iemand suggesties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 18:41 

Hardtraxx Veteran

Truffels buiten lijkt mij in ieder geval geniaal om te doen. Beetje door het bos en de stad lopen. 4-fmp kan ook en dan gewoon uitgaan. Pillen zou ik zelf niet doen aangezien je er vertieft uit gaat zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 19:22 

Hardtraxxer

Nando schreef:
Truffels buiten lijkt mij in ieder geval geniaal om te doen. Beetje door het bos en de stad lopen. 4-fmp kan ook en dan gewoon uitgaan. Pillen zou ik zelf niet doen aangezien je er vertieft uit gaat zien.

Truffels buiten is idd vet geniaal. Alleen kom je wss niet verder dan een paar 100 meter. Je word de hele tijd afgeleid door van alles en je benen voelen heel zwaar. Althans, dat was bij mij het geval. Ik zakte de hele tijd door me poten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 19:54 

Hardtraxxer

Ik wil ook wat proberen vanavond! ^^
Maar wordt hem waarschijnlijk toch niet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 20:57 

Hardtraxx Veteran

Volgende week op Defqon waarschijnlijk goeie peppie geregeld. Jippie. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 21:37 

Hardtraxx Addict

Nando schreef:

Buiten truffelen is het geworden :). Eerste keer voor Vik dus dit wordt nog leuk :D
En zodra we nuchter zijn naar huis en door de stad in :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 22:04 

Hardtraxx Addict

Ben benieuwd wat ik volgende week voorgeschoteld krijg op Defqon :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 22:36 

Hardtraxx Elite

93Wesley93 schreef:
Volgende week op Defqon waarschijnlijk goeie peppie geregeld. Jippie. :D

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 02:35 

Hardtraxx Veteran

2cb, wat een heldenspul :worship:
alles is niet normaal grappig :lol: :lol: :lol:

edit: wat een geweldige nacht man hahahahaha :lol:
2cb met xtc is lekkaaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 10:17 

Nando schreef:

lijkt mij ook erg vet, hopelijk volgende keer :D

Nemesyz schreef:
Buiten truffelen is het geworden :). Eerste keer voor Vik dus dit wordt nog leuk :D

en hoe was et? :P
de stad in ook?

hardcoresjors schreef:
2cb, wat een heldenspul :worship:
alles is niet normaal grappig :lol: :lol: :lol:

edit: wat een geweldige nacht man hahahahaha :lol:
2cb met xtc is lekkaaaa

wanneer had je x bijgenomen>
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 14:34 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Nando schreef:

lijkt mij ook erg vet, hopelijk volgende keer :D

Nemesyz schreef:

en hoe was et? :P
de stad in ook?

Ja was super, werd wel snel donker toen we buiten zaten. En toen we thuis kwamen (bij mijn ouders) om door te gaan naar de stad waren we toch nét niet zo nuchter als we dachten >.<

Maar stad was briljant :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 14:56 

Donateur

Nemesyz schreef:
En toen we thuis kwamen (bij mijn ouders) om door te gaan naar de stad waren we toch nét niet zo nuchter als we dachten >.<

En toen?? BUSTED?? :huh:
Of een smoesje verzonnen? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 15:59 

Hardtraxx Addict

Gister voor t eerst 6-apb gedaan, weer een ervaring rijker om t zomaar te zeggen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 16:31 

Donateur

Hooli schreef:
Gister voor t eerst 6-apb gedaan, weer een ervaring rijker om t zomaar te zeggen xd

Is dat een goed of een slechte ervaring?? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 17:01 

Hardtraxx Addict

Positief!
Begonnen met 130mg die na een klein uur begon te werken. Heb denk ik wel 3 uur lang overweldigende tintelen over mijn hele lichaam gehad en kon zelf goed sturen of ik even los wou gaan of even genieten.
Na een uur of 4 nog een capsule van 100 mg bijgepakt en heb tot 3 uur 'snachts nog flink zitten spacen. Daarna wel een flink plafonddienst erbij, slapen was echt onmogelijk. Sinds zaterdagmorgen 8 uur tot nu toe maar 2 uurtjes geslapen en dat steeds in kwartiertjes en halfuurtjes.

Al denk ik dat deze drug misschien beter tot zijn recht komt bij een trance feestje dan een hardstyle/core.
Ook jammer dat de gehoopte visuals niet aanwezig waren, maar dat alles wel vaag werd toen t donker begon te worden. Wat overigens ook geniaal was.

Beetje chaotisch geschreven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 17:12 

Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:
Positief!
Begonnen met 130mg die na een klein uur begon te werken. Heb denk ik wel 3 uur lang overweldigende tintelen over mijn hele lichaam gehad en kon zelf goed sturen of ik even los wou gaan of even genieten.
Na een uur of 4 nog een capsule van 100 mg bijgepakt en heb tot 3 uur 'snachts nog flink zitten spacen. Daarna wel een flink plafonddienst erbij, slapen was echt onmogelijk. Sinds zaterdagmorgen 8 uur tot nu toe maar 2 uurtjes geslapen en dat steeds in kwartiertjes en halfuurtjes.

Al denk ik dat deze drug misschien beter tot zijn recht komt bij een trance feestje dan een hardstyle/core.
Ook jammer dat de gehoopte visuals niet aanwezig waren, maar dat alles wel vaag werd toen t donker begon te worden. Wat overigens ook geniaal was.

Beetje chaotisch geschreven :P

Herkenbaar. Spul duurt echt vies lang, tijd lijkt vies sloom te gaan en slapen is inderdaad onmogelijk. Ik had echter wel leuke visuals (MDMA-achtig in het kwadraat), maar dit was ook wel na een behoorlijk hoge dosis en heel veel verbruikte energie. Moet zeggen dat die ervaring bijna kon tippen aan m'n mooiste MDMA-momenten, maar de 2 andere keren dat ik het gebruikt heb vond ik het toch tegenvallen.
Vorige  1 ... 661, 662, 663, 664, 665, 666, 667 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic