KSwoosh schreef:
Tja, ik weet het hele verhaal niet, maar ik heb zoiets soortgelijks meegemaakt. Na een dagje Parijs kwamen we terug op school en ik had 2 nachten niet geslapen, omdat er een tyfusmongool met ADHD in de bus zat die mij wakker hield. Nou wil het feit, dat ik in Parijs achterin een bar één biertje heb gedronken met vrienden en de conciërge betrapte ons, terwijl het verboden was om alcoholische drankjes te nuttigen. Bij terugkomst op school viel ik echter in slaap op een muurtje voor de school of ging ik out ofzo, geen idee. Eerste reactie van de school: alcoholvergiftiging, ambulance bellen (terwijl ik helemaal niks raars heb laten merken de hele busreis terug, o.i.d.). Ambulance was gekomen, ouders waren wakker gebeld midden in de nacht en de school was al bezig om mij te schorsen. Volgens hun loog ik immers toen ik zei dat ik absoluut niet dronken was. Meteen al dreigen dat als bleek dat ik gedronken had, waar ze stellig van overtuigd waren, dat ik geschorst zou worden. Toen de ambulance arriveerde moest ik een blaastest doen en raad eens? 0,0 promille. Heb echter nooit excuses gehad voor de valse beschuldigingen.