Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 660, 661, 662, 663, 664, 665, 666 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 15:42 

Donateur

El Mare schreef:
Gisteren voor het eerst en ook voor het laatst sos gedaan. Ik moet zeggen dat het wel lekker was, maar absoluut niet voor herhaling vatbaar. Ik voelde me wel helder en zelfverzekerd, alleen omdat dit spul zo kort werkt en de nadelen toch meer waren dan de voordelen, zoals mijn kaken die echt enorm op elkaar klemden en bewogen. Dat was niet relaxt, dus eens en nooit weer.

ow de keren dat ik het heb gebruikt had ik totaal geen last van klapperkaken, en inderdaad het werkt zo kort dus je wil meer en meer, en het is nou niet echt goedkoop.
Heb het nu 3x gedaan, verspreid over een jaar. Doe mij maar lekker een peppie :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 16:08 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
ow de keren dat ik het heb gebruikt had ik totaal geen last van klapperkaken, en inderdaad het werkt zo kort dus je wil meer en meer, en het is nou niet echt goedkoop.
Heb het nu 3x gedaan, verspreid over een jaar. Doe mij maar lekker een peppie :$

Maarja pep is volgens mij wel een van de slechtste drugs voor je en als je het een keertje laat op de avond doet lig je zo de hele nacht wakker en ben je de dag erna zo brak als een toeter xd Doe mij maar een avondje sos en gewoon lekker slapen en de dag erna zo fris als een hoentje (tenzij je natuurlijk 2 gram achterover werkt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 16:11 

Hardtraxx Elite

Pff, zo brak ben ik echt niet van pep. Voor sos betaal je 50 euro voor een avond plezier. Is dat de prijs waard?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 16:23 

Hardtraxxer

jRn schreef:
Pff, zo brak ben ik echt niet van pep. Voor sos betaal je 50 euro voor een avond plezier. Is dat de prijs waard?

Tja ligt ook maar puur aan hoeveelheid! Nouja 50 betaal je er meestal ook weer niet voor maar kan er zeker wel een geslaagde avond mee beleven :)

Edit: jij kan maar beter geen pep doen, slecht voor je tandjes xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 17:01 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
El Mare schreef:
Gisteren voor het eerst en ook voor het laatst sos gedaan. Ik moet zeggen dat het wel lekker was, maar absoluut niet voor herhaling vatbaar. Ik voelde me wel helder en zelfverzekerd, alleen omdat dit spul zo kort werkt en de nadelen toch meer waren dan de voordelen, zoals mijn kaken die echt enorm op elkaar klemden en bewogen. Dat was niet relaxt, dus eens en nooit weer.

Volgens mij ligt het ook aan of je gevoelig bent voor klapperkaken. Ik doe het iig nooit weer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 17:31 

Hardtraxx Elite

Kaasboer schreef:
jRn schreef:

Tja ligt ook maar puur aan hoeveelheid! Nouja 50 betaal je er meestal ook weer niet voor maar kan er zeker wel een geslaagde avond mee beleven :)

Edit: jij kan maar beter geen pep doen, slecht voor je tandjes xd

houd je waffel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 18:08 

Hardtraxx Veteran

Dafuq xd
Hoor net dat op mijn vorige school 2 meisjes van 17 XTC hebben genomen in de les vanmiddag xd
3 politie auto's 1 motor en ambulance hebben ze opgehaald :lol:
Dan voel je je klote zodra het uitwerkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 19:01 

Hardtraxxer

Kan je lege caps ook gewoonkopen in de apotheek of is dat alleen via internet te bestellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 19:44 

Hardtraxx Addict

Lijkt me niet dat je lege cappies bij de apoteek kan halen nee :D Gewoon internet
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 20:54 

Realtom schreef:
Kan je lege caps ook gewoonkopen in de apotheek of is dat alleen via internet te bestellen?

Ik heb ze bij de smartshop gehaald, 100 voor 5 euro ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 21:21 

Hardtraxx Addict

Ben nog aant twijfelen wat ik vanavond ga nuttigen ^^ . Ben sinds vandaag geslaagd, dus ik heb het wel verdiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 21:23 

Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:
hmmm, dit artikel:
http://www.rijksoverheid.nl/nieuws/2012 ... delen.html

nog wat info:
http://www.unity.nl/index.php?page=speed-2

oppassen dus voor vervuilde pep...

Gevalletjes overdoseren.

- He, weet je wat?
Het werkt niet.
Laat ik een gram extra wegsnuiven, want dan werkt het wel!

Oeps! :surrender:

Dood!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 21:30 

Hoofdcoach schreef:
Dafuq xd
Hoor net dat op mijn vorige school 2 meisjes van 17 XTC hebben genomen in de les vanmiddag xd

Hahahaha op school ook echt :lol: :lol: :lol: :lol:
en opgehaald door ambulance en politie :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 21:33 

KSwoosh schreef:
Hoofdcoach schreef:
Dafuq xd

en opgehaald door ambulance en politie :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ja dat is normaal tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 22:31 

Hardtraxx Veteran

Dit weekend eerste keer 2cb, wat is leuk om te doen onder invloed? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 22:38 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:

Ik zou het maar niet doen.

Is gevaarlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 23:01 

hardcoresjors schreef:

Knagen op mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 00:24 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Hoofdcoach schreef:
Dafuq xd

Tja, ik weet het hele verhaal niet, maar ik heb zoiets soortgelijks meegemaakt. Na een dagje Parijs kwamen we terug op school en ik had 2 nachten niet geslapen, omdat er een tyfusmongool met ADHD in de bus zat die mij wakker hield. Nou wil het feit, dat ik in Parijs achterin een bar één biertje heb gedronken met vrienden en de conciërge betrapte ons, terwijl het verboden was om alcoholische drankjes te nuttigen. Bij terugkomst op school viel ik echter in slaap op een muurtje voor de school of ging ik out ofzo, geen idee. Eerste reactie van de school: alcoholvergiftiging, ambulance bellen (terwijl ik helemaal niks raars heb laten merken de hele busreis terug, o.i.d.). Ambulance was gekomen, ouders waren wakker gebeld midden in de nacht en de school was al bezig om mij te schorsen. Volgens hun loog ik immers toen ik zei dat ik absoluut niet dronken was. Meteen al dreigen dat als bleek dat ik gedronken had, waar ze stellig van overtuigd waren, dat ik geschorst zou worden. Toen de ambulance arriveerde moest ik een blaastest doen en raad eens? 0,0 promille. Heb echter nooit excuses gehad voor de valse beschuldigingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 00:38 

Donateur

Chukkels schreef:
Verhaaltje

Maar dat is wat anders dan XTC in de les, aangezien dat verboden is en alcohol niet (ook al had de school het op die reis verboden!!). Dus dan zit je best met de gebakken peertjes :D

Squid schreef:
Ben nog aant twijfelen wat ik vanavond ga nuttigen ^^ . Ben sinds vandaag geslaagd, dus ik heb het wel verdiend.

Juist, that's the spirit :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 08:49 

Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:
Dafuq xd

hahaha hebben 2 vrienden van mij ook gedaan in de 3e. Dat was hun 1e keer xd . Gewoon 's middags dood normale maandag. Alleen bij hun liep het wat beter af, wel kapot gelachen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 14:19 

Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:
Dafuq xd

Er was 3 jaar geleden een jongen bij mij op school die elke ochtend een pilletje in de les deed. Uiteindelijk is hij gepakt door school, doordat een meisje hem had verraden. Zat er wel aan te komen, want hij dealde elke dag vet veel aan 4de en 5de klassen. Bijna d >.< e hele school wist het xd . Hoe dom ben je dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 14:47 

Donateur

suikerklontje schreef:
...hij dealde elke dag vet veel aan 4de en 5de klassen. Bijna de hele school wist het xd . Hoe dom ben je dan...

Discreet kwam niet in zijn woordenboek voor :D
Hoe liep het verder af dan??
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 14:50 

Hardtraxx Veteran

Ik ga zo even een telefoontje plegen... ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 14:54 

Hardtraxxer

Politie kwam naar school en hij werd meegenomen naar het bureau, omdat hij nog geen 18 was heeft hij volgens mij geen strafblad gekregen. Nog maar 1 school wilde hem aannemen, maar daar is hij later ook van afgetrapt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 14:56 

Hardtraxx Veteran

Lol... Ik bel, en dan plots ligt het hele systeem plat. Of ik over 10 minuten terug kan bellen. Zijn ze zo ondersteboven van de uitslag van mijn ketamine? >.<

Kan natuurlijk ook dat zelfs het systeem lacht om de uitslag van m'n pep. xd
Vorige  1 ... 660, 661, 662, 663, 664, 665, 666 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic