Pff, that awkward moment that you get to meet your friend's parents fot the first time while you're on acid... Been there, done thatwrote:We zeiden dat ik m'n telefoon was vergeten. Het gesprek was vrij raar, vooral omdat ik zijn ouders nog helemaal niet kende haha. Ze zullen wel gedacht hebben dat we al wat bier op hadden ofzo.wrote:En toen?? BUSTED??wrote:En toen we thuis kwamen (bij mijn ouders) om door te gaan naar de stad waren we toch nét niet zo nuchter als we dachten![]()
![]()
Of een smoesje verzonnen?![]()
Maar wat een geniale avond was dit.Zeker voor herhaling vatbaar
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
Pff, mephedrone pauze in de periode dat Nederland speelt en het land gaat roemloos ten onder op het EK. Dit is volgens mij echt een teken dat ik dit nooit meer zo'n pauze moet nemen! 

-
A
Hoe is Benzo Fury? Dat is toch een legale drug?
Je kan het gewoon bestellen via internet.
Heb het vorige week uitgeprobeerd, een zo'n pilletje met denk 100mg ofzo..
Begon na een uurtje goed te werken en toen kreeg ik toch een partij energie
Toen een dikke 2 uur hard gegaan daarna nam het af, crash was niet zo erg als verwacht, werd alleen moe.
Toen maar naar huis gegaan, 500gr kwark en een paar bekers melk op, wat heel makkelijk ging, ook makkelijk in slaap gevallen, volgende ochtend een vol bord macaroni op, eetlust was dus geen probleem en een kater was ook nergens te bekennen
Kreeg wel verschrikkelijk veel zin om te feesten dus denk dat het op een feest beter tot z'n recht komt
Heb het vorige week uitgeprobeerd, een zo'n pilletje met denk 100mg ofzo..
Begon na een uurtje goed te werken en toen kreeg ik toch een partij energie
Toen een dikke 2 uur hard gegaan daarna nam het af, crash was niet zo erg als verwacht, werd alleen moe.
Toen maar naar huis gegaan, 500gr kwark en een paar bekers melk op, wat heel makkelijk ging, ook makkelijk in slaap gevallen, volgende ochtend een vol bord macaroni op, eetlust was dus geen probleem en een kater was ook nergens te bekennen
Kreeg wel verschrikkelijk veel zin om te feesten dus denk dat het op een feest beter tot z'n recht komt
-
A
Dan laat je het dus importeren, of niet?
Check vorige pagina, als je dat nog niet gedaan had.
Ik kocht het van een vriend, hij had het van een Nederlandse site, geen import duswrote:Dan laat je het dus importeren, of niet?
-
A
Als het legaal is, dan mogen er dus best links geplaatst worden?
Krijg alleen dit; ziet er niet echt betrouwbaar uit imo
http://www.winkelplein.nl/Temple/defaul ... oO0yh2V25Q
Wat een sitewrote:Als het legaal is, dan mogen er dus best links geplaatst worden?![]()
-
T
Het kon nog ergerwrote: Pff, that awkward moment that you get to meet your friend's parents fot the first time while you're on acid... Been there, done that
Been there, done thatwrote: Pff, that awkward moment that you get to meet your friend's parents fot the first time while you're on acid... Been there, done that
Pff, that awkward moment when you come across your own parents at a Skrillex afterparty while you're on 2c-b...
Alleen had ik het ze van tevoren al verteld en was het alleen awkward omdat ik niet meer zo goed kon praten
Alleen had ik het ze van tevoren al verteld en was het alleen awkward omdat ik niet meer zo goed kon praten
-
K
wrote:Pff, that awkward moment when you come across your own parents at a Skrillex afterparty while you're on 2c-b...
Vertel meer
-
G
vet dat je zoiets kan doen met je ouders danwrote:Pff, that awkward moment when you come across your own parents at a Skrillex afterparty while you're on 2c-b...
Helemaal niet vet. Zou mijn ouders echt niet by een Skrillex after willen zien. A. Skrillex..., B. Wat doen ze daar?!wrote:vet dat je zoiets kan doen met je ouders danwrote:Pff, that awkward moment when you come across your own parents at a Skrillex afterparty while you're on 2c-b...
Alleen had ik het ze van tevoren al verteld en was het alleen awkward omdat ik niet meer zo goed kon pratendat zullen niet veel mensen kunnen zeggen hier gok ik
Gister die gele tirforces opgehaald. Zien er goed uit!
Alleen opgehaald of......??!!wrote:Gister die gele tirforces opgehaald. Zien er goed uit!
Nee, dat doen we zaterdag.wrote:Alleen opgehaald of......??!!wrote:Gister die gele tirforces opgehaald. Zien er goed uit!
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Hier nu blauwe spookjes
zien er geinig uit
Ja, eckte junks zouden dat doen jwzwrote:Alleen opgehaald of......??!!wrote:Gister die gele tirforces opgehaald. Zien er goed uit!
Zijn goede snoepjes! Heb ze zelf ook een tijdje gehad.wrote:Hier nu blauwe spookjeszien er geinig uit
Nu veel paarse sterren in de omloop hier, bevallen ook erg goed!
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Dit hele weekend defqon en we hebben rode defqonnetjes toepasselijk.. heel misschien eerste keer een klein beetje pep proberen de zaterdag gezien ik dan helemaal gesloopt ben. beginnerstips?
-
SHardtraxxer
- 200 posts member since 2010
- last seen Jan 2013
Zaterdag defqon
. Wie doet er hier mee met nuchter zijn, vast niemand 
Valt weinig te vertellen eigenlijk. Ze houden van moderne muziek, o.a. Skrillex dus (niet hatenwrote:wrote:Pff, that awkward moment when you come across your own parents at a Skrillex afterparty while you're on 2c-b...
Vertel meer