Had deze vraag ook in een ander forum gesteld. Ik weet het is een lap tekst.
Citaat:
Afgelopen zaterdag met fantasy island voor het eerst dit geprobeerd. We hadden 3 capsules gemaakt. 2x 75mg en 1x50mg. Hierbij deden drie mensen van onze groep 150mg en 50 bijpakken en twee van onze groep 125mg en 75 bijpakken. Dat laatste dacht ik dat het voor mij het beste was aangezien ik nieuw was met dit. Voor dat we naar binnen gingen hadden we ingenomen dus hoefde we maar 1 capsule meenemen.
Op die 125mg ging ik echt heerlijk, ik begon weer over verhalen dat ik later als opa aan me kleinkinderen ging vertellen hoe geweldige jeugd ik gehad had enzo en dat weet ik voor mezelf wel hoe laat het is
Na ongeveer 2 uur ging de euforie weg, en hier kwam gewoon nog wel veel energie voor terug. Zoals ik dat ook verwachte. Na 5 en een half uur voelde ik mijn benen zwaar worden dus heb ik bijgepakt. Hier kreeg ik voor een periode van 2 uur weer een beetje energie van maar niet zo heel gek veel. Ik kon lang niet meer zo hard stampen als daarvoor. Ik heb het idee gehad dat het nooit goed aangeslagen is. Mijn spieren werden echt "zuur". Ik heb toen voor een lange periode gaan zitten. Die typische tinteling in me voeten wat je na snoepjes ook voelde had ik toen al. Een paar maten zeiden dat ik misschien van wat pep beter werd, maar ik had het idee dat mijn lichaam dat niet meer moest hebben. Het liefste had ik dat gedaan maar ik mijn lichaam zei gewoon nee. Rond een uur of half 9 maar weer gaan kijken of er wat beweging in te krijgen was, maar dat was niet het geval. Ik heb toen maar een beetje als dagjesmens rondgelopen. En nu komt het rare, het was 11 uur en de eindshow van Ran-D begon. En BAM! ik was der weer. Heb me toen nog helemaal het lazerus gestampt daar op de mainstage. Echt zo hard was ik de hele dag nog niet gegaan. Toen de show afgelopen was gingen we terug na de bus. Toen ik binnen kwam zei ik gelijk al vinden jullie het hier ook zo warm? Ik heb toen vanaf Enschede naar Groningen met erg veel angst in de bus gezeten want ik voelde mijn lichaam gewoon branden. Heb de hele tijd mijn tshirt nat gehouden en water over mijn gezicht heen gegooit om me een beetje af te koelen. Toen ik eenmaal in groningen was heb ik 10 minuten getrilt alla nataly holloway van de kou, maar toen was ik ook weer klaar. Heb toen me hartslag laten opmeten maar die was weer normaal. Heb dit ook niet weer gehad. Sorry voor het lange verhaal maar ik denk hoemeer details ik geef hoe beter beeld jullie van mijn situatie konden krijgen.
Waar ben ik de fout in gegaan?
Ik weet inmiddels dat bijpakken met 4-fmp not done is maar weet iemand nog een verklaring voor de energiekick en/of dat ik zo heet werd?