MDMA + Alcohol 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
-
E
+ bapwrote:Coke + Sos
-
G
bap?
-
T
Candyflippengwrote:Beste combi is LSD + MDMA. Op nummer 2 staat 4-FMP + Mephedrone.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Maar zijn die gele Triforce nou de "opvolgers" van de Speakers hoor niet? Hoor zo veel onzin dat ik 't niet meer weet.
Oh, als ik dat had geweten had ik geen buisjes voor je staan rollenwrote:MDPV heeft wel een nare crash, maar ik had geen zin om Dawasiknie's of Chukkels gezicht op te eten terwijl ik bij Masters of Hardcore '12 was.
wrote:Candyflippengwrote:Beste combi is LSD + MDMA. Op nummer 2 staat 4-FMP + Mephedrone.
-
B
Keta + lachgas 
Ow god, ik heb iemand verslaafd gemaaktwrote:Keta + lachgas
-
B
Hihiwrote:Ow god, ik heb iemand verslaafd gemaaktwrote:Keta + lachgas
-
C
Je vergeet anders ook nog iets te posten..wrote:Tijd voor een nieuwe poll? (heb nog geen eens op deze gestemd btw)
ik wil leesplezier hebben
Klopt, ik had echt zin om jullie op te etenwrote:MDPV... Chris, Sjuul... was dat niet dat spul dat we van iemand gehad hadden die beweerde dat we daarmee helderder zouden worden ect...
Ik had het bericht gelezen, sloeg nergens op (zoals altijd) en stond weer vol tegenstrijdigheden. Maar het ging inderdaad om wat spul waar ik een zeer nare ervaring aan heb overgehouden
Ik zie Chris praten over de combi 4fmp + meph, gaat dus binnenkort eens uit worden geprobeerd
Meph is al een briljant goedje, ook door Chris verslaafd aan geraakt, ook al blijf ik er van af nu ik het thuis heb 
Discipline is zeker nodig met al dat lekkers! 
Nou ja, bij wijze vanwrote:Discipline is zeker nodig met al dat lekkers!
Ik denk altijd dat ik fucking verslaafd ga worden aan iets, maar zodra ik het in huis heb ben ik zo extreem gedisciplineerd dat ik er makkelijk van af kan blijven.
Ben wel benieuwd hoe lang ik ga doen met de 4 gram Mephedron die ik nu heb...
wrote:Nou ja, bij wijze vanwrote:Discipline is zeker nodig met al dat lekkers!![]()
![]()
Blijf aan d etwijfel over 4-FMP + MDMA. De ene vindt het geweldig en de ander vindt het weer kut.
Dilemmaaaaaa. En anders, 120 mg 4-FMP en dan daarna een halve triforce. Dan moet ik wel onthelderen..
Dilemmaaaaaa. En anders, 120 mg 4-FMP en dan daarna een halve triforce. Dan moet ik wel onthelderen..
Ik heb anders goede tijden beleefd met die combi!wrote:Blijf aan d etwijfel over 4-FMP + MDMA. De ene vindt het geweldig en de ander vindt het weer kut.
-
G
te laatwrote:inb4hatersopmensendiedenkendatzebeterzijnomdatzenuchterblijven
-
T
Gewoon snuiven! Fuck discipline!wrote:Ik denk altijd dat ik fucking verslaafd ga worden aan iets, maar zodra ik het in huis heb ben ik zo extreem gedisciplineerd dat ik er makkelijk van af kan blijven.
MDMA + 2cb
MDMA + wiet
Zijn ook meteen mn enige combis
MDMA + wiet
Zijn ook meteen mn enige combis
-
T
Beste combi:
Keta+Keta
Keta+Keta