Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 657, 658, 659, 660, 661, 662, 663 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 10:49 
 
Hardtraxx Addict

Dysphoria schreef:
Ook 25mg? Come-up duurde hier vorige keer erg lang, weet niet hoe het bij jou zat?

Half uur na inname zat ik op de wc en merkte ik al dat ik diepteverschil enzo in de tegels zat, had dus van 12 tot half 6 visuals, vanaf half 1 ongeveer heel heftig
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 11:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Jeff leeft nog!


Ik leef nog hoor.... Tot de teleurstelling van sommige HT leden...

Ben vrij druk... Festivals opbouwen enzo, vriendin, social life kicks in.. jeweettochmattie <3.

Ohja, ik werk sowieso met Defqon! :)
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 12:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
jRn schreef:
Jeff leeft nog!


Ik leef nog hoor.... Tot de teleurstelling van sommige HT leden...

Ben vrij druk... Festivals opbouwen enzo, vriendin, social life kicks in.. jeweettochmattie <3.

Ohja, ik werk sowieso met Defqon! :)

Zien we je daar toch mi mang! :$ Je hebt vast een shift dat je ook nog effe mag feesten! :P
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 12:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Of een soort van poppenkast opvoeren met Barry de Bijpakpinguin en Willem de Wappende Welpie

:whistle: :whistle:
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 12:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik had trouwens een keer geen visuele mindfucks met Keta. Ik was wel stikvaag, maar niet visueel. Dat vond ik wel heel erg relaxt :)
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spacecake is echt apart spul, haha. :D
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 14:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

gele triforce :love: als ze uitgewerkt zijn kan je gewoon rustig doorgaan zonder teveel spierpijn
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 14:43 
 

Olijfboompje schreef:
Spacecake is echt apart spul, haha. :D


Joah, je wordt er op een andere manier stoned van. ^^
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 14:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
gele triforce :love: als ze uitgewerkt zijn kan je gewoon rustig doorgaan zonder teveel spierpijn

Dat ligt echt niet aan 'de' triforces hoor. Gewoon de situatie daarbij.'
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijd voor een nieuwe poll? (heb nog geen eens op deze gestemd btw :x )
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 14:59 
 

Gister ging de hasjiesj behoorlijk vies vallen in combinatie met chinees.


slechte combinatie dus
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Olijfboompje schreef:
Spacecake is echt apart spul, haha. :D


Joah, je wordt er op een andere manier stoned van. ^^

Vooral slaperig.
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 18:43 
 

Chukkels schreef:
Tijd voor een nieuwe poll? (heb nog geen eens op deze gestemd btw :x )

ik weet wel een goeie:
een poll voor de beste combis:
4FMP + MDMA
4FMP + Pep
MDMA + 2CB
Truffels + MDMA
etc.
komt u maar met de combis!

De opsomming:
Heldige combis schreef:
MDMA + Pep + 2CB
Lachgas + GHB
4FMP + MDMA
MDMA + Alcohol
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 19:06 
 

Olijfboompje schreef:
wesskeej schreef:
Olijfboompje schreef:
Spacecake is echt apart spul, haha. :D


Joah, je wordt er op een andere manier stoned van. ^^

Vooral slaperig.


Dat ook + je kan zo veel eten als je wilt en je blijft nog stoned :worship:
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 20:57 
 
Hardtraxxer

Is mephedrone die shit die als badzout wordt verkocht? Zag iets op tv dat heel amerika nu in paniek is vanwege die idioot die een zwerver had opgegeten vanwege die drug..
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spacecake :worship: De eckte weten :worship:
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 21:11 
 

Q-Dominic schreef:
Is mephedrone die shit die als badzout wordt verkocht? Zag iets op tv dat heel amerika nu in paniek is vanwege die idioot die een zwerver had opgegeten vanwege die drug..

Nee, dat is MDPV
http://www.ivory-wave.com/
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MDPV heeft wel een nare crash, maar ik had geen zin om Dawasiknie's of Chukkels gezicht op te eten terwijl ik bij Masters of Hardcore '12 was.
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
MDPV heeft wel een nare crash, maar ik had geen zin om Dawasiknie's of Chukkels gezicht op te eten terwijl ik bij Masters of Hardcore '12 was.

Lieg niet. Stiekem wil je altijd een hapje van mij! :$
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
MDPV heeft wel een nare crash, maar ik had geen zin om Dawasiknie's of Chukkels gezicht op te eten terwijl ik bij Masters of Hardcore '12 was.

Lieg niet. Stiekem wil je altijd een hapje van mij! :$

True, maar dat komt niet door de MDPV. :$
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 22:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MDPV... Chris, Sjuul... was dat niet dat spul dat we van iemand gehad hadden die beweerde dat we daarmee helderder zouden worden ect...
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 22:15 
 
Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:
Tijd voor een nieuwe poll? (heb nog geen eens op deze gestemd btw :x )

ik weet wel een goeie:
een poll voor de beste combis:
4FMP + MDMA
4FMP + Pep
MDMA + 2CB
Truffels + MDMA
etc.
komt u maar met de combis!

MDMA, Pep en 2CB!
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste combi is LSD + MDMA. Op nummer 2 staat 4-FMP + Mephedrone.
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slechtste combi: lachgas en ghb :P
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 22:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

4fmp en MDMA :)
Vorige  1 ... 657, 658, 659, 660, 661, 662, 663 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic