Half uur na inname zat ik op de wc en merkte ik al dat ik diepteverschil enzo in de tegels zat, had dus van 12 tot half 6 visuals, vanaf half 1 ongeveer heel heftigwrote:Ook 25mg? Come-up duurde hier vorige keer erg lang, weet niet hoe het bij jou zat?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Ik leef nog hoor.... Tot de teleurstelling van sommige HT leden...wrote:Jeff leeft nog!
Ben vrij druk... Festivals opbouwen enzo, vriendin, social life kicks in.. jeweettochmattie <3.
Ohja, ik werk sowieso met Defqon!
Zien we je daar toch mi mang!wrote:Ik leef nog hoor.... Tot de teleurstelling van sommige HT leden...wrote:Jeff leeft nog!
Ben vrij druk... Festivals opbouwen enzo, vriendin, social life kicks in.. jeweettochmattie <3.
Ohja, ik werk sowieso met Defqon!
wrote: Of een soort van poppenkast opvoeren met Barry de Bijpakpinguin en Willem de Wappende Welpie
Ik had trouwens een keer geen visuele mindfucks met Keta. Ik was wel stikvaag, maar niet visueel. Dat vond ik wel heel erg relaxt 
Spacecake is echt apart spul, haha. 
gele triforce
als ze uitgewerkt zijn kan je gewoon rustig doorgaan zonder teveel spierpijn
-
T
Joah, je wordt er op een andere manier stoned van.wrote:Spacecake is echt apart spul, haha.
Dat ligt echt niet aan 'de' triforces hoor. Gewoon de situatie daarbij.'wrote:gele triforceals ze uitgewerkt zijn kan je gewoon rustig doorgaan zonder teveel spierpijn
Tijd voor een nieuwe poll? (heb nog geen eens op deze gestemd btw
)
-
K
Gister ging de hasjiesj behoorlijk vies vallen in combinatie met chinees.
slechte combinatie dus
slechte combinatie dus
Vooral slaperig.wrote:Joah, je wordt er op een andere manier stoned van.wrote:Spacecake is echt apart spul, haha.
-
G
ik weet wel een goeie:wrote:Tijd voor een nieuwe poll? (heb nog geen eens op deze gestemd btw)
een poll voor de beste combis:
4FMP + MDMA
4FMP + Pep
MDMA + 2CB
Truffels + MDMA
etc.
komt u maar met de combis!
De opsomming:
wrote:MDMA + Pep + 2CB
Lachgas + GHB
4FMP + MDMA
MDMA + Alcohol
Last edited by Guest on , edited 1 time in total.
-
T
Dat ook + je kan zo veel eten als je wilt en je blijft nog stonedwrote:Vooral slaperig.wrote:Joah, je wordt er op een andere manier stoned van.wrote:Spacecake is echt apart spul, haha.
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Is mephedrone die shit die als badzout wordt verkocht? Zag iets op tv dat heel amerika nu in paniek is vanwege die idioot die een zwerver had opgegeten vanwege die drug..
-
G
Nee, dat is MDPVwrote:Is mephedrone die shit die als badzout wordt verkocht? Zag iets op tv dat heel amerika nu in paniek is vanwege die idioot die een zwerver had opgegeten vanwege die drug..
http://www.ivory-wave.com/
MDPV heeft wel een nare crash, maar ik had geen zin om Dawasiknie's of Chukkels gezicht op te eten terwijl ik bij Masters of Hardcore '12 was.
Lieg niet. Stiekem wil je altijd een hapje van mij!wrote:MDPV heeft wel een nare crash, maar ik had geen zin om Dawasiknie's of Chukkels gezicht op te eten terwijl ik bij Masters of Hardcore '12 was.
True, maar dat komt niet door de MDPV.wrote:Lieg niet. Stiekem wil je altijd een hapje van mij!wrote:MDPV heeft wel een nare crash, maar ik had geen zin om Dawasiknie's of Chukkels gezicht op te eten terwijl ik bij Masters of Hardcore '12 was.
MDPV... Chris, Sjuul... was dat niet dat spul dat we van iemand gehad hadden die beweerde dat we daarmee helderder zouden worden ect...
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
MDMA, Pep en 2CB!wrote:ik weet wel een goeie:wrote:Tijd voor een nieuwe poll? (heb nog geen eens op deze gestemd btw)
een poll voor de beste combis:
4FMP + MDMA
4FMP + Pep
MDMA + 2CB
Truffels + MDMA
etc.
komt u maar met de combis!
Beste combi is LSD + MDMA. Op nummer 2 staat 4-FMP + Mephedrone.