Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 654, 655, 656, 657, 658, 659, 660 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 23:30 

Donateur

dawasiknie schreef:
Matige Doelloze Pep Vervanger

:lol: :lol: :corn: :corn:

dawasiknie schreef:
Waarschijnlijk ben je eerder gevoelig voor een hogere hartslag dan. Ik voelde me vooral misselijk en volledig leeggezogen. Hogere hartslag krijg je toch wel van bijna alles wat met uppers te maken heeft.

Nee, want bij andere drugs/rc's heb ik daar geen last van. Uiteraard wel een IETS verhoogde hartslag (zoals iedereen met drugs op), maar zeker niet zoals die ene keer...
Kan ook zijn dat ik voor een bepaald stofje in MDPV gevoelig ben, die mogelijkheid is er wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 23:46 

Hardtraxxer

Okay, dus wat mijn vermoeden al was en wat dus bij National Geographic en door jullie wordt bevestigd:

Een euforie/stimulans maar een vrij pittige crash. Bij NatGeo hadden ze 't vooral over heftige paranoia, ook in de kater erna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 00:26 

Hardtraxx Addict

JAAAAAAAAAA BIJNA 666 PAGINA'S :evil:

Hee olijf, stomme en veel te late vraag:
Moet ik mijn 4-fmp in de koelkast bewaren :$ ?
Zo ja dan ben ik aardig fucked. Helemaal vergeten dat het een amfetamine is >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 00:32 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:

maar die ferraris hebben wel een mooie opdruk zeg, :D maar met +_180 vind ik et wel een beetje een schrale opvolger van de triforce, niet?

Fuck die Triforce. Gaan veel te hard (en ja, dat komt uit mijn mond). Geef mij maar de speakers, die slaan geleidelijker in en zijn veel makkelijker te controleren.

Fuck jou. Triforce zijn echt mijn nieuwe all time favo's man :woot:

(Vind je nog wel liev hoor Chuk (L) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 00:46 

CHUCK! :list:

LSD VERSLAG! :nono:

Ok.. fuck, ik heb pagina 666 wakker gemaakt :|
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 00:54 

Hardtraxxer

:evil:

De 4-fmp die ik in Fluxvorm had heb ik altijd gewoon in mijn schooltas bewaard..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 08:11 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
ik wil ook op pagina 666 :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 08:16 

Hardtraxx Veteran

Nemesyz schreef:
Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:

maar die ferraris hebben wel een mooie opdruk zeg, :D maar met +_180 vind ik et wel een beetje een schrale opvolger van de triforce, niet?

Fuck die Triforce. Gaan veel te hard (en ja, dat komt uit mijn mond). Geef mij maar de speakers, die slaan geleidelijker in en zijn veel makkelijker te controleren.

Fuck jou. Triforce zijn echt mijn nieuwe all time favo's man :woot:

(Vind je nog wel liev hoor Chuk (L) )

Ik heb nooit gezegd dat de Triforce kut waren. Zijn inderdaad (na de Fast Forwards 3e batch) de beste pillen die ik ooit heb gehad. Maar ze zijn totaal niet praktisch. Om te beginnen gaat een halfje te zacht en een hele te hard. En ik verdom het om met kwartjes of 3 kwartjes te gaan werken. Speakers kon ik wel gewoon beginnen met een hele en daarna gewoon halfjes bijpakken. Dat was perfect. Perfect scenario: beginnen met hele Speaker, daarna halve Triforces bijpakken, afsluiten met hele Triforce een kwartier voor het einde. :evil:

Nee, voor een avondje waar je rustig aan wil doen, voldoen halve Triforce inderdaad. :loving: HoH

Chris Two schreef:
CHUCK! :list:

LSD VERSLAG! :nono:

Ok.. fuck, ik heb pagina 666 wakker gemaakt :|

Na het weekend ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 08:23 

Voor degene die stiekem zin hebben in mensenvlees:
http://www.ivory-wave.com/

Nemesyz schreef:
Moet ik mijn 4-fmp in de koelkast bewaren :$ ?

Nee, alleen pep hoef je in de vriezer (niet koelkast!) te bewaren.
De rest (sos, x, 4fmp, 2c's, etc.) kan je allemaal hardstikke lang bewaard worden op een droge, koele, donkere plek
denk daarbij aan een half jaar fzo

Chukkels schreef:

Je kan natuurlijk ipv hele of halve ook kwartjes droppen :P
en bij die triforce zelfs wel 1/8, want die dingen zijn me een partij dik/hoog
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 08:32 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:

Like I said: I refuse to work with quarters. :P Dat over hele blijven droppen is natuurlijk gein. Ik zie mezelf echt niet om de 2 uur een hele pil droppen, of het nou een Triforce is of een Speaker. Meestal ligt het aan het feest of ik met een hele wil beginnen. Makkelijkste is eigenlijk als je samen met iemand loopt en tegelijk gaat droppen. Kun je een halve afbijten en je metgezel krijgt het andere halfje. Scheelt weer extra gepriegel om dat kutding terug te stoppen in je sealtje en scheelt je later weer gepriegel om zo'n klein kutding er weer uit te halen. Plus er hebben 2 man plezier van op hetzelfde tijdstip in plaats van 1. Win-win! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 08:37 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:

Like I said: I refuse to work with quarters. :P Dat over hele blijven droppen is natuurlijk gein. Ik zie mezelf echt niet om de 2 uur een hele pil droppen, of het nou een Triforce is of een Speaker. Meestal ligt het aan het feest of ik met een hele wil beginnen. Makkelijkste is eigenlijk als je samen met iemand loopt en tegelijk gaat droppen. Kun je een halve afbijten en je metgezel krijgt het andere halfje. Scheelt weer extra gepriegel om dat kutding terug te stoppen in je sealtje en scheelt je later weer gepriegel om zo'n klein kutding er weer uit te halen. Plus er hebben 2 man plezier van op hetzelfde tijdstip in plaats van 1. Win-win! ^^

Nooit half werk altijd helen! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 08:42 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:

Nog steeds het meest epic partymoment van 2012 op X-Qlusive NC. Van tevoren hadden Alex en ik besloten om samen een hele speaker te nemen op XQ. Maar hele avond Alex nog niet gezien. Tijdens DBSTF (dacht ik) liep ik naar de tribune om de pil dan maar alleen te nemen, want ik had Alex nog niet gezien of gesproken dus ik dacht het komt er wel niet van. Komt Alex opeens aangelopen.
"Hey Alex, wat kom jij hier doen?"
"Ik kom hier om mijn Speaker te droppen."
"Wat een toeval, ik ook!"
Klein half uur later: epicness ten top! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 09:06 

666, Ik was erbij.

Tshirtje laten drukken dan maar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 09:58 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Hoofdcoach schreef:

Nog steeds het meest epic partymoment van 2012 op X-Qlusive NC. Van tevoren hadden Alex en ik besloten om samen een hele speaker te nemen op XQ. Maar hele avond Alex nog niet gezien. Tijdens DBSTF (dacht ik) liep ik naar de tribune om de pil dan maar alleen te nemen, want ik had Alex nog niet gezien of gesproken dus ik dacht het komt er wel niet van. Komt Alex opeens aangelopen.

Haha dat was geniaal ja, de speakers hadden ons gewoon allebei tegelijk naar de tribune gestuurd :D sloeg wel in als een bom :bomb: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 10:40 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:

Dat jij in jouw staat op Hardcore Italia nog die afgebrokkelde stukjes triforce uit mn portemonnee kon krijgen. Ik had daar ontzettend veel moeite mee en ik was toch wel iets minder erg aan toe dan jij :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 10:50 

Hardtraxx Veteran

Ervaring komt met de tijd :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 10:50 

Hardtraxx Veteran

Oh nee toch, dat gaat dus nog wel een keer gebeuren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 13:25 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:

Dat is absoluut de beste situatie! Dat kut gepriegel altijd.
Ik probeer het altijd weer maar uiteindelijk doet iemand anders het toch altijd voor mij xd
Lukt meestal toch niet
Samen droppen is efficiënter en zeker gezelliger ^^

Chukkels schreef:

Hahaha :lol: epic
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 13:26 

Hardtraxxer

Ben er nog niet over uit wat ik op defqon zal nemen btw
Triforce of speaker...
Denk dat het de triforce wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 13:55 

Hardtraxx Veteran

Realtom schreef:
Ben er nog niet over uit wat ik op defqon zal nemen btw
Triforce of speaker...
Denk dat het de triforce wordt

Of gewoon zoals ik: kristallen! :love:

Realtom schreef:
Samen droppen is efficiënter en zeker gezelliger ^^

Inderdaad. Dat schept een liefdevolle band :loving:
Samen eentje delen dan op Defqon? (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 14:41 

Donateur

Chukkels schreef:

Er bestaat niet voor niets een spreekwoord: samen zullen we alles delen...
En iedereen maar denken dat dat niets met drugs te maken heeft, ze moesten eens weten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 17:11 

Hardtraxxer

Black Sunrise schreef:
Chukkels schreef:

Er bestaat niet voor niets een spreekwoord: samen zullen we alles delen...
En iedereen maar denken dat dat niets met drugs te maken heeft, ze moesten eens weten xd

Daar is het hele spreekwoord begonnen joh! ^^

Chris doen we! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 19:33 

Hardtraxx Elite

Woei, Defqon.. Twee weekjes nog maar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 19:45 

Hardtraxx Veteran

Defqon misschien sos. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 19:51 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Defqon misschien sos. :P

Zou het laten als ik jou was.. :P 1x gedaan op Fusion vorig jaar, had wel heel veel bier op van te voren waardoor ik er niet meer zo heel van weet, maar de dingen die ik me er nog wel van kan herinneren waren niet echt spectaculair. :P

Pep is dan veeeul beter.
Vorige  1 ... 654, 655, 656, 657, 658, 659, 660 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic