Doe maar niet, jij vind toch alles kut!wrote:Defqon misschien sos.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
D
Nee hoor.wrote:Doe maar niet, jij vind toch alles kut!wrote:Defqon misschien sos.
En Wesley, denk dat ik ook van tevoren ga zuipen en op het einde een beetje pak.
Rijke tatta?wrote:Defqon misschien sos.
-
T
Na het weekendwrote:CHUCK!![]()
LSD VERSLAG!
Ok.. fuck, ik heb pagina 666 wakker gemaakt :|
Chris ik wil je trouwens nog een keer extra bedanken heb na dat weekend nog een hele week met een big smile rond gelopen
Dan heeft het zuipen toch ook geen zin?wrote:Nee hoor.wrote:Doe maar niet, jij vind toch alles kut!wrote:Defqon misschien sos.
En Wesley, denk dat ik ook van tevoren ga zuipen en op het einde een beetje pak.Wil het gewoon een keertje geprobeerd hebben.
-
G
als je het doet, doe het dan zonde rbierwrote:Nee hoor.wrote:Doe maar niet, jij vind toch alles kut!wrote:Defqon misschien sos.
En Wesley, denk dat ik ook van tevoren ga zuipen en op het einde een beetje pak.Wil het gewoon een keertje geprobeerd hebben.
en niet dat je weer zware benen krijgt fzo door lamheid van bier
-
SHardtraxxer
- 200 posts member since 2010
- last seen Jan 2013
Gisteren voor het eerst 4fmp op een feestje gedaan. Wat is dat een ideale party drug!!
Alleen in slaap vallen is helaas niet gelukt
Alleen in slaap vallen is helaas niet gelukt
-
G
hahaha held 
hoeveel had je?
net lekker zitten lachgassen, heerlijk spul is dat, vooral als je het tegelijk met iemand doet
hoeveel had je?
net lekker zitten lachgassen, heerlijk spul is dat, vooral als je het tegelijk met iemand doet
-
K
wrote:hahaha held
hoeveel had je?
Best eng onder keta
-
T
Alles is eng onder ketawrote:wrote:hahaha held
hoeveel had je?
Best eng onder keta
Serotonine weer opgespaart en gister ook nuchter gedaan. Blijft me weer verbazen hoe mensen erbij kunnen lopen 
Al mensen de gele schildjes/ferraris op?
-
G
en hoe "nuchtere" members op HT heel erg vdk kunnen zijn toch?wrote:Serotonine weer opgespaart en gister ook nuchter gedaan. Blijft me weer verbazen hoe mensen erbij kunnen lopen
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Heb ook het idee dat het steeds meer en vaker wordt gedaanwrote:Serotonine weer opgespaart en gister ook nuchter gedaan. Blijft me weer verbazen hoe mensen erbij kunnen lopen
-
G
pillen zijn tegenwoordig ook minstes 2x zo zwaar als 2 jaar geledenwrote:Heb ook het idee dat het steeds meer en vaker wordt gedaanwrote:Serotonine weer opgespaart en gister ook nuchter gedaan. Blijft me weer verbazen hoe mensen erbij kunnen lopenen aardige hoeveelheden
Haha Kasper.
Gister ook weer een man van 45 zwaar vdk. En verveled dat die was. Door die stage rondslingeren met zn ogen dichg...
Gister ook weer een man van 45 zwaar vdk. En verveled dat die was. Door die stage rondslingeren met zn ogen dichg...
-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Oranje shirt had hij aan ofzo? Kwam hem tegen bij mainstage inderdaad met zijn ogen dicht allemaal rondjes draaien en tegen iedereen aanlopen zwaar irritantwrote:Haha Kasper.
-
G
mensen die rondslingeren -1
Helemaal niet. Ik had gisteren echt de grootste lol onder Keta (en G)wrote:Alles is eng onder keta
WE GAAN OP SAFARI
-
SHardtraxxer
- 200 posts member since 2010
- last seen Jan 2013
Viel eigenlijk wel mee. Had een bommetje van 150/160 mg en had hem rond 11 uur gedropt, maar slapen was echt een no go.wrote:hahaha held
hoeveel had je?
-
D
Wat is een geschikte dosis 4-FMP als je niet te hard wil gaan en nog wilt kunnen slapen?
120 mg ofzowrote:Wat is een geschikte dosis 4-FMP als je niet te hard wil gaan en nog wilt kunnen slapen?
Ja, erg vervelende kerel en liep de hele tijd aan anderen te zitten..wrote:Oranje shirt had hij aan ofzo? Kwam hem tegen bij mainstage inderdaad met zijn ogen dicht allemaal rondjes draaien en tegen iedereen aanlopen zwaar irritantwrote:Haha Kasper.
-
D
Hoelang voel je hem dan?wrote:120 mg ofzowrote:Wat is een geschikte dosis 4-FMP als je niet te hard wil gaan en nog wilt kunnen slapen?
-
T
Oooh wanneer gaan we?wrote:Helemaal niet. Ik had gisteren echt de grootste lol onder Keta (en G)wrote:Alles is eng onder keta
WE GAAN OP SAFARI