Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 653, 654, 655, 656, 657, 658, 659 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 18:37 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

maar die ferraris hebben wel een mooie opdruk zeg, :D maar met +_180 vind ik et wel een beetje een schrale opvolger van de triforce, niet?

Fuck die Triforce. Gaan veel te hard (en ja, dat komt uit mijn mond). Geef mij maar de speakers, die slaan geleidelijker in en zijn veel makkelijker te controleren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 18:39 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Hoofdcoach schreef:
Chris Two schreef:
Drinken is maar 4-5 glaasjes en dan wat water/fris.
Ik heb echt weinig zaterdagavonden gehad dat ik compleet lam thuiskom en een kater heb..
Afgelopen zaterdag was dan een uitzondering daarop.

Maar goed, Kaboem, je snapt wel dat ik voor de mensen die mij zo kennen niet ff erop ga zetten dat ik volle gas wat ga gebruiken ofwel?

nou ik herinner me anders veel posts van dat je weer hoofdpijn hebt of niet meer weet wat je gedaan hebt :lol:

Dit doet me er aan denken dat Rob gisteravond Smirnoff Ice aan het drinken was, maar dat ik dat niet door mocht vertellen!

Gevaarlijke boy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 19:23 

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:

maar die ferraris hebben wel een mooie opdruk zeg, :D maar met +_180 vind ik et wel een beetje een schrale opvolger van de triforce, niet?

Fuck die Triforce. Gaan veel te hard (en ja, dat komt uit mijn mond). Geef mij maar de speakers, die slaan geleidelijker in en zijn veel makkelijker te controleren.

Bij mij komen die triforces geleidelijker op en slaan niet zo heel hard in als de witte speakers deden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 20:27 

Hardtraxx Addict

suikerklontje schreef:
M-arijn schreef:
Kettingzaag schreef:
Íemand ervaring met gele ferrari's? of meer informatie.

Zijn de opvolgers van gele triforces. Schildvormige pillen met enkele breuklijn en voorop een ferrari paard. Zijn ook ergens rond de 185mg als ik me niet vergis.

Zijn er nu al weer opvolgers van de tri force? Die zijn toch nog niet zo lang op de markt?

Yep, ik weet ook niet precies waarom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 21:02 

Hardtraxxer

wesskeej schreef:
Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:

Bij mij komen die triforces geleidelijker op en slaan niet zo heel hard in als de witte speakers deden.

Ik dacht altijd mdma = mdma. Zou per pil niet zoveel moeten uitmaken toch? Behalve dat de dosis in de ene wat hoger ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 21:03 

Hardtraxx Veteran

Ja dat dacht ik ook :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 21:14 

Hardtraxx Veteran

Berenburg schreef:
wesskeej schreef:
Chukkels schreef:

Ik dacht altijd mdma = mdma. Zou per pil niet zoveel moeten uitmaken toch? Behalve dat de dosis in de ene wat hoger ligt.

Dat willen bepaalde mensen je wijsmaken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 21:41 

Hardtraxxer

Oke ik vond het wel redelijk aannemelijk.

Trouwens dawasiknie je staat in de krant! :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 21:45 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Kun je die verschillen ook niet gewoon toeschrijven aan maaginhoud en andere variabelen?

Idd met bier word je soms ook sneller dronken dan anders, zelfde merk. Dus mdma=mdma maar het slaat iedere keer gewoon anders in ;) ervaar ik zelf ook
Ene keer speaker keihard en andere keer rustig
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 21:53 

Hoofdcoach schreef:
Project 141 schreef:
Kun je die verschillen ook niet gewoon toeschrijven aan maaginhoud en andere variabelen?

Idd met bier word je soms ook sneller dronken dan anders, zelfde merk. Dus mdma=mdma maar het slaat iedere keer gewoon anders in ;) ervaar ik zelf ook
Ene keer speaker keihard en andere keer rustig

zelfs de kleinste microgram anders kan een andere reactie geven he, het is en blijft een chemische reactie als ik het goed heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 21:57 

Donateur

Berenburg schreef:
Trouwens dawasiknie je staat in de krant! :p

Klopt en terecht ook, dat artikel sloeg werkelijk nergens op :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 22:02 

Hardtraxx Veteran

Linkje naar artikel? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 22:13 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Oxygene schreef:

Ik denk dat 220 een beetje té enthousiast is. Maar ze zien er goed uit en zijn nieuw!

Even iets anders. Mephedrone werd in de VS toch altijd verkocht als badzout? Njah.. tegenwoordig niet meer omdat het illegaal is, maar ze hebben nu dan eindelijk een nieuwe generatie designerdrugs waar je niet je eetlust van verliest! :P http://www.nu.nl/algemeen/2829054/polit ... drugs.html

hahaha schitterend xd
ik kreeg er geen lust voor mensen van zover ik me kan herinneren xd

Ik vond trouwens vanmiddag dat die zogenaamde kanibalendrugs die verkocht werd als bathsalts geen mephedrone was maar MDPV. Iemand daar ervaring mee?

In dat artikel waar ik dat vond, stond ook iets in over die Dickie Sanders die in de aflevering "Drugs Inc - Designer Drugs" op National Geo voorkwam. Die gast had ook na bathsalts zo'n paranoia gevoel dat hij zichzelf door het hoofd schoot.. Bij NatGeo hadden ze 't over dat hij Mephedrone had gehad, in het artikel waar ik MDPV als kanibalendrug tegenkwam beweerden ze dat dat ook MDPV is geweest..

Het schijnt toch ook zo te zijn dat dat MDPV in grote hoeveelheden echt heel freaky kan zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 22:17 

Hardtraxx Addict

Net 20mg codeinefosfaat geslikt, als dat niet lekker slapen wordt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 22:30 

Hardtraxxer

Oké, de kannibalendrugs "Cloud nine" is MDPV.

http://www.alternet.org/story/155671/th ... ory?page=1

Eindelijk een goede uitleg van een verhaal dat door de aanwezige politie al was verdraaid. Alleen het feit al dat die personen (inclusief dokters in het ziekenhuis) MDPV en andere designerdrugs 'een nieuw LSD' noemen getuigd al van hun onwetendheid en vooroordelen. Deze is op z'n plaats:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 22:32 

Hardtraxx Veteran

MDMA wordt door meerdere dingen beïnvloed.

Lichaam
-> Snelheid van opname in het lichaam etc.
-> Tolerantie -> Hoeveelheid+hoe vaak
-> Stoornissen/belemmeringen -> Handicaps? Lichamelijke, rijping gerelateerd.

Mindset
-> Hoe voel je je erbij? Hoe voel je je uberhaupt?
-> Psychische stoornissen -> Receptor/neuron etc.
-> Gedrag -> Hoe gedraag je je onder een stof?
-> Tolerantie -> Afgestompte beleving en psychische beleving.

Omgeving
-> Hoe reageert de omgeving? Positief, negatief, stimulerend etc.?
-> Waar? -> Vertrouwd, nieuw, niet vertrouwd, onveilig?

De werkzame stof
-> Hard, zacht gedrukt -> Beïnvloed opname in bloed qua snelheid etc.
-> hoeveelheid in de werkzame stof -> Teveel, te weinig?

Dat zijn ze wel. Kort samengevat, dat wel. Eventuele aanvullingen zie ik wel tegemoet. Iemand anders die het beter denkt te weten, please, do your thing. Ik reageer vanzelf weer.

OT; MDPV heb ik ook al eens gehad en dat maakte mij geen kannibaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 22:37 

Dokter Olijf heeft weer eens gesproken. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 22:39 

Hardtraxx Veteran

Oxygene schreef:
Oké, de kannibalendrugs "Cloud nine" is MDPV.

http://www.alternet.org/story/155671/th ... ory?page=1

Eindelijk een goede uitleg van een verhaal dat door de aanwezige politie al was verdraaid. Alleen het feit al dat die personen (inclusief dokters in het ziekenhuis) MDPV en andere designerdrugs 'een nieuw LSD' noemen getuigd al van hun onwetendheid en vooroordelen. Deze is op z'n plaats:

Afbeelding

Doet me wel denken aan het verhaal in de Metro van gisteren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 22:47 

Hardtraxxer

Welk verhaal El Mare?

Ik heb op die NUjij reacties ook meer eens een verhaaltje getypt. Al die kortzichtige mensen maar eens uitgelegd dat het niet iemand was die 'zocht' naar nieuwe tripmiddelen door iets uit een keukenkastje op te vreten en dat het ook niet hetzelfde is als meph :p

-edit-

@Olijf: Hoe was dat MDPV ? Is 't net zo veel fun als andere RC's zoals meph/4fmp ? Of is 't echt zo'n nasty net-niet relaxt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 23:06 

Donateur

Ik ben dan geen Olijf maar ik vond het niet voor herhaling vatbaar. Kreeg een fijne energieboost maar daarna kwam je in een crash die niet bepaald fijn was. Gelukkig kon ik die nog opvangen met wat pep. Schijnt niet helemaal zonder gevaren te zijn om dat te doen, maar goed ik leef nog.

Zo fijn als 4-fmp en Meph was het totaal niet. Vooral de after-effects waren net niet relaxt. Of zeg maar gerust helemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 23:08 

Donateur

Oxygene schreef:
Ik vond trouwens vanmiddag dat die zogenaamde kanibalendrugs die verkocht werd als bathsalts geen mephedrone was maar MDPV. Iemand daar ervaring mee?

Ja en geen goede ervaring. Ik had een andere RC genuttigd, namelijk MXE en ik bleef die wazigheid na 8 uur na inname nog steeds hebben. Toen werd mij aangeraden een klein beetje MDPV te nemen om weer helder te worden. Dat lukte inderdaad, alleen mijn lichaam reageerde er verkeerd op en met name mijn hart. Ik heb vervolgens 4 uur lang met een hartslag van 190 a 200 gezeten. Dit is 1,5 maand geleden ongeveer en kan soms nog steeds wel merken dat die 4 uur me lichaam best een klap heeft gegeven...
Of dit op de rest ook van toepassing is durf ik niet te zeggen, want de overige 2 die het ook hadden genomen hadden wel een iets verhoogde hartslag, maar niet zo erg als ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 23:15 

Donateur

Waarschijnlijk ben je eerder gevoelig voor een hogere hartslag dan. Ik voelde me vooral misselijk en volledig leeggezogen. Hogere hartslag krijg je toch wel van bijna alles wat met uppers te maken heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 23:25 

waar staat MDPV dan voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 23:27 

Donateur

Matige Doelloze Pep Vervanger
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 23:28 

Dit klinkt best als heftig spul, olijfje zou jij jou bevinding kunnen delen? :D
Vorige  1 ... 653, 654, 655, 656, 657, 658, 659 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic