Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
jRn wrote:Altijd dat gejank in dit topic, waarbij de anti-drugs mensen even moeten zeggen waarom zij beter zijn dan de anderen...

:corn: :corn: :corn: :corn:
Dat zeg ik niet, ik geef gewoon een reden waarom ik het niet zou doen.
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Basshunterzz wrote:
jRn wrote:Altijd dat gejank in dit topic, waarbij de anti-drugs mensen even moeten zeggen waarom zij beter zijn dan de anderen...

Was ook niet tegen jou persoonlijk gericht hoor. Iedereen moet doen en laten wat hij wil. :thumbup:
G
Basshunterzz wrote:Ja maar ik hoor altijd het gezeik van, ja jij houd het nooit vol zonder die dingen.
dan ga jij met trieste mensen om xd
Hardtraxxer
713 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Basshunterzz wrote:

Je bent ook nog 17 dus... en ik zei dat ook altijd eerst dat ik het niet nodig had en wel zonder kan en dat kunnen de meesten hier ook nog wel (waaronder ik) :P maar uiteindelijk won de nieuwsgierigheid het van me..
Ik heb zoiets van ik leef maar 1 keer dus waarom niet ?
Het is gewoon een leuk extratje op een feest vind ik zelf :D
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
KSwoosh wrote:
Basshunterzz wrote:Ja maar ik hoor altijd het gezeik van, ja jij houd het nooit vol zonder die dingen.
Nee ik doel niet op mijn vrienden, maar dat hoor en zie je wel is op internet enzo ;)
G
Basshunterzz wrote:
KSwoosh wrote:
Nee ik doel niet op mijn vrienden, maar dat hoor en zie je wel is op internet enzo ;)
Dan is jouw internet triest.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
KSwoosh wrote:
Een betere beschrijving is onwetende mensen denk ik. Als mensen niet beter weten kun je het ze ook niet kwalijk nemen dat ze een bepaalde mening hebben. :)
K
Triest internet xD
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
F-alko92 wrote:
Basshunterzz wrote:

Je bent ook nog 17 dus... en ik zei dat ook altijd eerst dat ik het niet nodig had en wel zonder kan en dat kunnen de meesten hier ook nog wel (waaronder ik) :P maar uiteindelijk won de nieuwsgierigheid het van me..
Ik heb zoiets van ik leef maar 1 keer dus waarom niet ?
Het is gewoon een leuk extratje op een feest vind ik zelf :D
Inderdaad, té veel mensen denken dat het een must is om het vol te houden.. Maar, verre van..
A
Al helpt het wel
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Tenzij je loodpoten hebt van de snoepjes..
Hardtraxxer
713 posts member since 2010
last seen Jul 2013
jRn wrote:Tenzij je loodpoten hebt van de snoepjes..
Dat is khuttt :( maar alsnog wel lekker xd
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
jRn wrote:Inderdaad, té veel mensen denken dat het een must is om het vol te houden.. Maar, verre van..
En té veel mensen denken dat het doel van drugs is om alles vol te houden of om los te kunnen gaan. Als dat het enige was dan deed ik het niet :)
C
Hoofdcoach wrote:
Chris Two wrote::lol: :lol: :corn:
Hoezo happen?
Wanneer ga jij eens happen naar chemische middelen! :corn:
Nou, om eerlijk te zijn... binnenkort ergens avondje gepland ;)
K
Chris Two wrote:
Hoofdcoach wrote:
Chris Two wrote::lol: :lol: :corn:
Hoezo happen?
Wanneer ga jij eens happen naar chemische middelen! :corn:

quote van faceboek

‎1. Ik rook niet, 2. Ik heb geen drugs nodig, 3. Waarom zou ik mijn eigen lichaam kapot maken met zooi?
Hardtraxxer
585 posts member since 2009
last seen Apr 2015
kaboem wrote:
Chris Two wrote:

quote van faceboek

‎1. Ik rook niet, 2. Ik heb geen drugs nodig, 3. Waarom zou ik mijn eigen lichaam kapot maken met zooi?
En dan wel drinken :lol:
C
Drinken is maar 4-5 glaasjes en dan wat water/fris.
Ik heb echt weinig zaterdagavonden gehad dat ik compleet lam thuiskom en een kater heb..
Afgelopen zaterdag was dan een uitzondering daarop.

Maar goed, Kaboem, je snapt wel dat ik voor de mensen die mij zo kennen niet ff erop ga zetten dat ik volle gas wat ga gebruiken ofwel?
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Kettingzaag wrote:Íemand ervaring met gele ferrari's? of meer informatie.
Toevallig vandaag gehoord dat ik ook aan ferrari's kan komen, weet niet welke kleur maar ze schijnen 220 mg te zijn
K
Chris Two wrote: Maar goed, Kaboem, je snapt wel dat ik voor de mensen die mij zo kennen niet ff erop ga zetten dat ik volle gas wat ga gebruiken ofwel?
hahahaha hoezo niet? Dat moet je eerlijk met de wereld delen :cool:

hardcoresjors wrote: Toevallig vandaag gehoord dat ik ook aan ferrari's kan komen, weet niet welke kleur maar ze schijnen 220 mg te zijn
SJORSSSS :loving:
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Zijn de opvolgers van gele triforces. Schildvormige pillen met enkele breuklijn en voorop een ferrari paard. Zijn ook ergens rond de 185mg als ik me niet vergis.
Hardtraxxer
575 posts member since 2011
last seen Apr 2014
hardcoresjors wrote:
Toevallig vandaag gehoord dat ik ook aan ferrari's kan komen, weet niet welke kleur maar ze schijnen 220 mg te zijn
Ik denk dat 220 een beetje té enthousiast is. Maar ze zien er goed uit en zijn nieuw!
Drugs offtopic

Even iets anders. Mephedrone werd in de VS toch altijd verkocht als badzout? Njah.. tegenwoordig niet meer omdat het illegaal is, maar ze hebben nu dan eindelijk een nieuwe generatie designerdrugs waar je niet je eetlust van verliest! :P http://www.nu.nl/algemeen/2829054/polit ... drugs.html
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Chris Two wrote:Drinken is maar 4-5 glaasjes en dan wat water/fris.
Ik heb echt weinig zaterdagavonden gehad dat ik compleet lam thuiskom en een kater heb..
Afgelopen zaterdag was dan een uitzondering daarop.

Maar goed, Kaboem, je snapt wel dat ik voor de mensen die mij zo kennen niet ff erop ga zetten dat ik volle gas wat ga gebruiken ofwel?
nou ik herinner me anders veel posts van dat je weer hoofdpijn hebt of niet meer weet wat je gedaan hebt :lol:
C
Stijn.... Jou krijg ik nog wel..
Dat spul is best lekker daarom
S
Hardtraxxer
200 posts member since 2010
last seen Jan 2013
M-arijn wrote:
Zijn de opvolgers van gele triforces. Schildvormige pillen met enkele breuklijn en voorop een ferrari paard. Zijn ook ergens rond de 185mg als ik me niet vergis.
Zijn er nu al weer opvolgers van de tri force? Die zijn toch nog niet zo lang op de markt?
G
Oxygene wrote:
hardcoresjors wrote:
Ik denk dat 220 een beetje té enthousiast is. Maar ze zien er goed uit en zijn nieuw!
afbeelding

Even iets anders. Mephedrone werd in de VS toch altijd verkocht als badzout? Njah.. tegenwoordig niet meer omdat het illegaal is, maar ze hebben nu dan eindelijk een nieuwe generatie designerdrugs waar je niet je eetlust van verliest! :P http://www.nu.nl/algemeen/2829054/polit ... drugs.html
hahaha schitterend xd
ik kreeg er geen lust voor mensen van zover ik me kan herinneren xd

maar die ferraris hebben wel een mooie opdruk zeg, :D maar met +_180 vind ik et wel een beetje een schrale opvolger van de triforce, niet?