Dat zeg ik niet, ik geef gewoon een reden waarom ik het niet zou doen.wrote:Altijd dat gejank in dit topic, waarbij de anti-drugs mensen even moeten zeggen waarom zij beter zijn dan de anderen...
![]()
![]()
![]()
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Was ook niet tegen jou persoonlijk gericht hoor. Iedereen moet doen en laten wat hij wil.wrote:Dat zeg ik niet, ik geef gewoon een reden waarom ik het niet zou doen.wrote:Altijd dat gejank in dit topic, waarbij de anti-drugs mensen even moeten zeggen waarom zij beter zijn dan de anderen...
![]()
![]()
![]()
-
G
dan ga jij met trieste mensen omwrote:Ja maar ik hoor altijd het gezeik van, ja jij houd het nooit vol zonder die dingen.
Je bent ook nog 17 dus... en ik zei dat ook altijd eerst dat ik het niet nodig had en wel zonder kan en dat kunnen de meesten hier ook nog wel (waaronder ik)wrote:Dat zeg ik niet, ik geef gewoon een reden waarom ik het niet zou doen.wrote:Altijd dat gejank in dit topic, waarbij de anti-drugs mensen even moeten zeggen waarom zij beter zijn dan de anderen...
![]()
![]()
![]()
Ik heb zoiets van ik leef maar 1 keer dus waarom niet ?
Het is gewoon een leuk extratje op een feest vind ik zelf
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Nee ik doel niet op mijn vrienden, maar dat hoor en zie je wel is op internet enzowrote:dan ga jij met trieste mensen omwrote:Ja maar ik hoor altijd het gezeik van, ja jij houd het nooit vol zonder die dingen.
-
G
Dan is jouw internet triest.wrote:Nee ik doel niet op mijn vrienden, maar dat hoor en zie je wel is op internet enzowrote:dan ga jij met trieste mensen omwrote:Ja maar ik hoor altijd het gezeik van, ja jij houd het nooit vol zonder die dingen.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Een betere beschrijving is onwetende mensen denk ik. Als mensen niet beter weten kun je het ze ook niet kwalijk nemen dat ze een bepaalde mening hebben.wrote:dan ga jij met trieste mensen omwrote:Ja maar ik hoor altijd het gezeik van, ja jij houd het nooit vol zonder die dingen.
-
K
Triest internet xD
Inderdaad, té veel mensen denken dat het een must is om het vol te houden.. Maar, verre van..wrote:Je bent ook nog 17 dus... en ik zei dat ook altijd eerst dat ik het niet nodig had en wel zonder kan en dat kunnen de meesten hier ook nog wel (waaronder ik)wrote:Dat zeg ik niet, ik geef gewoon een reden waarom ik het niet zou doen.wrote:Altijd dat gejank in dit topic, waarbij de anti-drugs mensen even moeten zeggen waarom zij beter zijn dan de anderen...
![]()
![]()
![]()
maar uiteindelijk won de nieuwsgierigheid het van me..
Ik heb zoiets van ik leef maar 1 keer dus waarom niet ?
Het is gewoon een leuk extratje op een feest vind ik zelf
-
A
Al helpt het wel
Tenzij je loodpoten hebt van de snoepjes..
Dat is khutttwrote:Tenzij je loodpoten hebt van de snoepjes..
En té veel mensen denken dat het doel van drugs is om alles vol te houden of om los te kunnen gaan. Als dat het enige was dan deed ik het nietwrote:Inderdaad, té veel mensen denken dat het een must is om het vol te houden.. Maar, verre van..
-
C
Nou, om eerlijk te zijn... binnenkort ergens avondje geplandwrote:Wanneer ga jij eens happen naar chemische middelen!wrote:![]()
![]()
![]()
Hoezo happen?
-
K
wrote:Nou, om eerlijk te zijn... binnenkort ergens avondje geplandwrote:Wanneer ga jij eens happen naar chemische middelen!wrote:![]()
![]()
![]()
Hoezo happen?
quote van faceboek
1. Ik rook niet, 2. Ik heb geen drugs nodig, 3. Waarom zou ik mijn eigen lichaam kapot maken met zooi?
En dan wel drinkenwrote:wrote:
Nou, om eerlijk te zijn... binnenkort ergens avondje gepland
quote van faceboek
1. Ik rook niet, 2. Ik heb geen drugs nodig, 3. Waarom zou ik mijn eigen lichaam kapot maken met zooi?
-
C
Drinken is maar 4-5 glaasjes en dan wat water/fris.
Ik heb echt weinig zaterdagavonden gehad dat ik compleet lam thuiskom en een kater heb..
Afgelopen zaterdag was dan een uitzondering daarop.
Maar goed, Kaboem, je snapt wel dat ik voor de mensen die mij zo kennen niet ff erop ga zetten dat ik volle gas wat ga gebruiken ofwel?
Ik heb echt weinig zaterdagavonden gehad dat ik compleet lam thuiskom en een kater heb..
Maar goed, Kaboem, je snapt wel dat ik voor de mensen die mij zo kennen niet ff erop ga zetten dat ik volle gas wat ga gebruiken ofwel?
Toevallig vandaag gehoord dat ik ook aan ferrari's kan komen, weet niet welke kleur maar ze schijnen 220 mg te zijnwrote:Íemand ervaring met gele ferrari's? of meer informatie.
-
K
hahahaha hoezo niet? Dat moet je eerlijk met de wereld delenwrote: Maar goed, Kaboem, je snapt wel dat ik voor de mensen die mij zo kennen niet ff erop ga zetten dat ik volle gas wat ga gebruiken ofwel?
SJORSSSSwrote: Toevallig vandaag gehoord dat ik ook aan ferrari's kan komen, weet niet welke kleur maar ze schijnen 220 mg te zijn
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Zijn de opvolgers van gele triforces. Schildvormige pillen met enkele breuklijn en voorop een ferrari paard. Zijn ook ergens rond de 185mg als ik me niet vergis.wrote:Íemand ervaring met gele ferrari's? of meer informatie.
Ik denk dat 220 een beetje té enthousiast is. Maar ze zien er goed uit en zijn nieuw!wrote:Toevallig vandaag gehoord dat ik ook aan ferrari's kan komen, weet niet welke kleur maar ze schijnen 220 mg te zijnwrote:Íemand ervaring met gele ferrari's? of meer informatie.

Even iets anders. Mephedrone werd in de VS toch altijd verkocht als badzout? Njah.. tegenwoordig niet meer omdat het illegaal is, maar ze hebben nu dan eindelijk een nieuwe generatie designerdrugs waar je niet je eetlust van verliest!
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
nou ik herinner me anders veel posts van dat je weer hoofdpijn hebt of niet meer weet wat je gedaan hebtwrote:Drinken is maar 4-5 glaasjes en dan wat water/fris.
-
C
Stijn.... Jou krijg ik nog wel..
Dat spul is best lekker daarom
Dat spul is best lekker daarom
-
SHardtraxxer
- 200 posts member since 2010
- last seen Jan 2013
Zijn er nu al weer opvolgers van de tri force? Die zijn toch nog niet zo lang op de markt?wrote:Zijn de opvolgers van gele triforces. Schildvormige pillen met enkele breuklijn en voorop een ferrari paard. Zijn ook ergens rond de 185mg als ik me niet vergis.wrote:Íemand ervaring met gele ferrari's? of meer informatie.
-
G
hahaha schitterendwrote:Ik denk dat 220 een beetje té enthousiast is. Maar ze zien er goed uit en zijn nieuw!wrote:Toevallig vandaag gehoord dat ik ook aan ferrari's kan komen, weet niet welke kleur maar ze schijnen 220 mg te zijnwrote:Íemand ervaring met gele ferrari's? of meer informatie.
afbeelding
Even iets anders. Mephedrone werd in de VS toch altijd verkocht als badzout? Njah.. tegenwoordig niet meer omdat het illegaal is, maar ze hebben nu dan eindelijk een nieuwe generatie designerdrugs waar je niet je eetlust van verliest!http://www.nu.nl/algemeen/2829054/polit ... drugs.html
ik kreeg er geen lust voor mensen van zover ik me kan herinneren
maar die ferraris hebben wel een mooie opdruk zeg,