lol 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Geniaal! Ik ga voortaan zeggen dat ik stoned ga worden op feestjes! 
En dat heel veel mensen op zo'n feest allemaal aan de ketamine pillen zittenwrote:Geniaal! Ik ga voortaan zeggen dat ik stoned ga worden op feestjes!
Haha hebben ze het aangepast ofzo nadat ik de redactie had gemaild...
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Nee nooit gebruiktwrote:Haha snap ik natuurlijk, was je maar een beetje aan het fuckenwrote: Je hoort verhalen van vrienden die er wel zijn geweest![]()
Maar zelf wel eens gebruikt?? Want dit is de eerste keer dat je in dit deel vh forum zit of niet??
-
D
Als je hier lang genoeg rondhangt komt dat vanzelf.
wrote:Als je hier lang genoeg rondhangt komt dat vanzelf.
Íemand ervaring met gele ferrari's? of meer informatie.
Echt leuk jonge. Is dit een auto topic? Volgens mij niet he.wrote:Ferrari is een Italiaans automerk gevestigd in Maranello, Italië. Het bedrijf is in 1929 opgericht als raceteam (Scuderia Ferrari) door Enzo Ferrari. Pas in 1947 zou het bedrijf overgaan op de productie van legale straatauto's onder de naam Ferrari S.p.A. . Sinds het ontstaan wordt het bedrijf in een adem genoemd met de Formule 1 waarin reeds vele successen behaald werden. Sinds 1969 houdt Fiat 90% van de aandelen in Ferrari.wrote:Íemand ervaring met gele ferrari's? of meer informatie.
-
C
Hoezo happen?
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Wanneer ga jij eens happen naar chemische middelen!wrote:![]()
![]()
![]()
Hoezo happen?
-
K
Of happen, alles in de neus!wrote:Wanneer ga jij eens happen naar chemische middelen!wrote:![]()
![]()
![]()
Hoezo happen?
-
G
van de ketaminepillen!wrote:Geniaal! Ik ga voortaan zeggen dat ik stoned ga worden op feestjes!
Wat zal ik op Alcatrazz eens nuttigen???
-
E
wrote:Wat zal ik op Alcatrazz eens nuttigen???
Die krokodillen pillen/poeder/spul dingen.
Of gewoon lekker nederlands: een bieertje!
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 17 days ago
Nee ben er niet echt fan van. Ik kan ook een hele dag losgaan zonder die shitwrote:Als je hier lang genoeg rondhangt komt dat vanzelf.
Mensen die drugs gebruiken niet natuurlijkwrote: Nee ben er niet echt fan van. Ik kan ook een hele dag losgaan zonder die shit
-
G
Wacht maar, hij zal ooit wel eens over de muur gluren naar het paradijswrote:Mensen die drugs gebruiken niet natuurlijkwrote: Nee ben er niet echt fan van. Ik kan ook een hele dag losgaan zonder die shit
-
K
Ik ookwrote:Nee ben er niet echt fan van. Ik kan ook een hele dag losgaan zonder die shitwrote:Als je hier lang genoeg rondhangt komt dat vanzelf.
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 17 days ago
Of je zit me gewoon te kloten of je leest het verkeerd. Ik bedoel dat ik ook zonder die shit los kan gaan, daar heb ik het niet voor nodigwrote:Mensen die drugs gebruiken niet natuurlijkwrote: Nee ben er niet echt fan van. Ik kan ook een hele dag losgaan zonder die shit
-
E
wrote:Wacht maar, hij zal ooit wel eens over de muur gluren naar het paradijswrote:Mensen die drugs gebruiken niet natuurlijkwrote: Nee ben er niet echt fan van. Ik kan ook een hele dag losgaan zonder die shit
Ik pak mijn ladder erbij!
Iedereen kan los gaan zonderwrote:Of je zit me gewoon te kloten of je leest het verkeerd. Ik bedoel dat ik ook zonder die shit los kan gaan, daar heb ik het niet voor nodigwrote:Mensen die drugs gebruiken niet natuurlijkwrote: Nee ben er niet echt fan van. Ik kan ook een hele dag losgaan zonder die shit
Maar als je t niet wilt doen, zeker niet doen
Altijd dat gejank in dit topic, waarbij de anti-drugs mensen even moeten zeggen waarom zij beter zijn dan de anderen...

-
BHardtraxx Veteran
- last seen 17 days ago
Ja maar ik hoor altijd het gezeik van, ja jij houd het nooit vol zonder die dingen. Terwijl ik het zaterdag gewoon 12 uur lang heb volgehouden. Ik drink liever wat bier, maar niet teveel want dan is het ook niet leuk maar op zo'n feest. Dan kun je beter aan de pillen ofzo gaanwrote:
Iedereen kan los gaan zonder
Maar als je t niet wilt doen, zeker niet doen