Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 648, 649, 650, 651, 652, 653, 654 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 00:57 

Donateur

Hier beetje hetzelfde verhaal, maar wij waren geen 16 en wij namen niet 400mg op ons eerste feestje neem ik aan?
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 01:07 

Donateur

TiMOTHYb schreef:
Hier beetje hetzelfde verhaal, maar wij waren geen 16 en wij namen niet 400mg op ons eerste feestje neem ik aan?

Ik was zelfs 15. Gelijk m'n eerste feestje kreeg ik pep voorgeschoteld. Ik had toen geen enkel flauw benul wat het was, dus ik zo: ja best, doe maar :P
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 01:09 

Baas boven baas. :P
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 01:11 

Hardtraxx Veteran

Ik nam 80mg op mijn eerste feest, verdeeld over 2 halfjes xd
Daarna Decibel iets van 200mg, verdeeld over 3 halfjes en toen daarna op Q-Base... Nou ja, laten we het daar niet over hebben :lol:

Overigens heb ik ook anderhalf jaar nuchter gefeest. Van Hard Bass 2009 tot aan De Feestfabriek. ^_^
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 01:22 

Donateur

Chukkels schreef:
Overigens heb ik ook anderhalf jaar nuchter gefeest. Van Hard Bass 2009 tot aan De Feestfabriek. ^_^

Waar is het dan toch fout gegaan Chris, vertel het me :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 01:42 

dawasiknie schreef:
Ik was op mijn eerste feest straalbezopen en op het 2e feest al gelijk een snoepje op.

Dittes.
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 01:47 

Hardtraxxer

Ik had op mijn eerste feest gelijk een halve q-dance en was op slag verliefd (L)
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 02:24 

Hardtraxx Veteran

http://www.youtube.com/watch?v=VSrAJsWvEIc
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 03:02 

Even wat hulpmiddeltjes gekocht;

- Capsules
- Gripzakjes
- Weegschaal
- 4FA

Nu moet ik alleen nog even bedenken wat ik zou moeten zeggen als het binnenkomt. Kan in ieder geval beginnen met zeggen dat ik verantwoord bezig ben met mijn weegschaal. xd
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 03:15 

Donateur

Dysphoria schreef:
Kan in ieder geval beginnen met zeggen dat ik verantwoord bezig ben met mijn weegschaal. xd

Dat is zeer zeker waar :cool:
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 10:43 

Hardtraxxer

Op mijn eerste feestje zat ik gelijk al aan de bruine bomen xd
Hell of a night :P

Maar had het misschien ook liever eerst nuchter gedaan
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 11:27 

Hardtraxx Veteran

Qlimax 2010 was m'n 5e fuif, daar kreeg ik er interesse in. Feest erna, X-Qlusive DBSTF was m'n eerste keer.
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 11:36 

Donateur

En, hoe was het? :D
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 11:45 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
En, hoe was het? :D

Eerste keer was minder. Had te weinig genomen en werd chagrijnig. Later bijgepakt en toen ging ik wel heerlijk, maar duurde erg kort. Tweede keer op Knock Out was echt goddelijk. :love: Denk wel m'n beste ervaring met xtc.
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 12:03 

Donateur

Had ik ook, mijn tweede ervaring was op DefQon 2010 dat was echt magisch ja, maar toen zat ik echt niet gelijk aan de zware klappers. Gelukkig niet ook zeg.
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 12:14 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Had ik ook, mijn tweede ervaring was op DefQon 2010 dat was echt magisch ja, maar toen zat ik echt niet gelijk aan de zware klappers. Gelukkig niet ook zeg.

Ik had op KO in totaal 1,5 groene eekhoorn op. :P Wat een ervaring. Gruwelijk lekker gaan en tegelijkertijd hallucineren.

:loving:
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 12:17 

Donateur

Laatste KO of wa?
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 12:20 

Hardtraxx Addict

Mijn eerste feestje was Defqon 2011, voorheen nooit gegaan omdat ik niet het risico wou lopen dat ik niet naar binnen kwam omdat ik nog geen 18 was. Defqon en een Xxlerator nuchter gedaan en toen op Qountdown voor het eerst XTC gebruik. Beste jaarwisseling evahh :worship: . Ik stond er eigenlijk gelijk volledig achter en het ging eigenlijk ook heel makkelijk. Mede doordat ik met mensen was die dicht bij mij staan en zelfs familie zijn, dus dan is er wel een soort van geruststelling. En is gewoon belangrijk dat je het met vertrouwde personen doet, zeker eerste keer..

Na Qountdown 3 feesten gehad waar ik alle 3 weer heb gebruikt, eigenlijk als ik nu op een feest ben heb ik ook gewoon behoefte aan drugs, anders vind ik het een soort van ''saai'' worden ofzo. Klinkt verkeerd ik weet het maar dit kom denk ik ook omdat ik gewoon nog net begin. Maar ik ben in de 4 keer dat ik het gebruikt heb nog nooit buiten mijn boekje geweest. Op een of andere manier zit er gewoon een soort van begrenzer in me die er voor zorgt dat ik niet te ver ga, ik stop altijd op het goede moment op een feest en kom altijd aardig nuchter naar buiten lopen en volgende dag voel ik me prima. En vervolgens neem ik ook gewoon een lange pauze, zoals nu ook, laatste keer was Loudness, over 2 weekjes Defqon waar ik weer lekker ga gebruiken :) Mijn max is 2x in de maand en meer wil ik eigenlijk ook niet gebruiken, zo blijft het speciaal en kijk ik er ook veel meer naar uit. Denk dat als ik nog naar Decibel ga weer een keer een feestje nuchter ga doen.

Net zoals met alcohol, ik zuip soms echt veel maar waar mijn vrienden dronken worden en doordrinken word ik dat gewoon niet, ook nooit dronken geweest. Ben me wel een beetje dankbaar voor die ''begrenzer'' :P
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 12:21 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
4FMA staat voor 4fluor methamfetamine.

Leuk spul :D

4FA en 4FMP is exact hetzelfde. 4FA staat voor 4fluoramfetamine waar 4fluoramphetamine de Engelse variant is.

Ja ik zie het nu, thanks!
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 12:22 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Laatste KO of wa?

Ja, Round 3.
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 13:38 

Hardtraxxer

a mijn eerste keer heb ik nog 1 keer die bruine bomen gehad en dat was op Hardbass 2011
Pfooee was me dat een feestje zeg.

Toen maar een tijdje niks gehad en daarna maar wat lichtere genomen xd
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 13:59 

Donateur

Realtom schreef:

Realtom schreef:
a mijn eerste keer heb ik nog 1 keer die bruine bomen gehad en dat was op Hardbass 2011

Dat heb je al gezegd Tom, dubbelposten :nono: :nono: :list: :list: :D
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 14:30 

Hardtraxx Addict

:lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 14:51 

Donateur

mr_vertigo schreef:
Ja ik zie het nu, thanks!

Regel nu gewoon voor defQon man. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 14:59 

Hardtraxxer

Black Sunrise schreef:
Realtom schreef:

Realtom schreef:
Na mijn eerste keer heb ik nog 1 keer die bruine bomen gehad en dat was op Hardbass 2011

Dat heb je al gezegd Tom, dubbelposten :nono: :nono: :list: :list: :D

Fixed ^^
Vorige  1 ... 648, 649, 650, 651, 652, 653, 654 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic