Mijn eerste feestje was Defqon 2011, voorheen nooit gegaan omdat ik niet het risico wou lopen dat ik niet naar binnen kwam omdat ik nog geen 18 was. Defqon en een Xxlerator nuchter gedaan en toen op Qountdown voor het eerst XTC gebruik. Beste jaarwisseling evahh

. Ik stond er eigenlijk gelijk volledig achter en het ging eigenlijk ook heel makkelijk. Mede doordat ik met mensen was die dicht bij mij staan en zelfs familie zijn, dus dan is er wel een soort van geruststelling. En is gewoon belangrijk dat je het met vertrouwde personen doet, zeker eerste keer..
Na Qountdown 3 feesten gehad waar ik alle 3 weer heb gebruikt, eigenlijk als ik nu op een feest ben heb ik ook gewoon behoefte aan drugs, anders vind ik het een soort van ''saai'' worden ofzo. Klinkt verkeerd ik weet het maar dit kom denk ik ook omdat ik gewoon nog net begin. Maar ik ben in de 4 keer dat ik het gebruikt heb nog nooit buiten mijn boekje geweest. Op een of andere manier zit er gewoon een soort van begrenzer in me die er voor zorgt dat ik niet te ver ga, ik stop altijd op het goede moment op een feest en kom altijd aardig nuchter naar buiten lopen en volgende dag voel ik me prima. En vervolgens neem ik ook gewoon een lange pauze, zoals nu ook, laatste keer was Loudness, over 2 weekjes Defqon waar ik weer lekker ga gebruiken

Mijn max is 2x in de maand en meer wil ik eigenlijk ook niet gebruiken, zo blijft het speciaal en kijk ik er ook veel meer naar uit. Denk dat als ik nog naar Decibel ga weer een keer een feestje nuchter ga doen.
Net zoals met alcohol, ik zuip soms echt veel maar waar mijn vrienden dronken worden en doordrinken word ik dat gewoon niet, ook nooit dronken geweest. Ben me wel een beetje dankbaar voor die ''begrenzer''