Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 647, 648, 649, 650, 651, 652, 653 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:43 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Mensen die Jeff irl kennen, weten dat dit Jeff is, zoals die echt is. Zit geen toneelgespeel of wat dan ook bij. Gewoon recht voor zijn raap, deal with it en kraak mensen niet persoonlijk af, ook al is het een simpel forum.

Maar als je recht voor z'n raap bent mag dat dus wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:46 

Hardtraxx Veteran

Dan zeg je waar het op staat, niet er lekker om heen lullen wat veel mensen in zo'n geval doen.
Ik vind het gewoon zeer kinderachtig gedrag, dat als je weet dat iemand zo is, dit per se gaat uitlokken.
Je kunt er toch ook gewoon niet op reageren.

Geldt trouwens ook voor Jeff hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:47 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Op een feest pillen kopen voor je volgende feest? Wtf. :/

Ik had afgesproken met een vent uit de buurt dat ik wat zou kopen maar ik zag hem pas op Intents weer een keer dus vandaar dat ik het daar kocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:49 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Dan zeg je waar het op staat, niet er lekker om heen lullen wat veel mensen in zo'n geval doen.
Ik vind het gewoon zeer kinderachtig gedrag, dat als je weet dat iemand zo is, dit per se gaat uitlokken.
Je kunt er toch ook gewoon niet op reageren.

Geldt trouwens ook voor Jeff hoor ;)

Uitlokken? Noem dan voorbeelden, want ik zie Jefferd hier zelf (begint) weer zo achterlijk reageren.

En dat kwetsen is sowieso kansloos, of het nou volgens jou er om heen lullen is of dat gewoon recht zeggen.

Snap niet dat je daar onderscheid in maakt, of sterker nog het ene wel goed keurt en 't ander niet :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:52 

Ben ik nog op tijd? *popcornpakkendoet*
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:53 

Hardtraxx Veteran

Heb m'n eerste keer xtc gedaan afgelopen zaterdag op Intents! Het was echt :love: :love: :love: :worship: :worship: :worship:

Is zeker niet de laatste keer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:55 

FUZZYLOGiC schreef:
Heb m'n eerste keer xtc gedaan afgelopen zaterdag op Intents! Het was echt :love: :love: :love: :worship: :worship: :worship:

junk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:55 

FUZZYLOGiC schreef:

Hoeveelste feestje was Intents voor je als ik vragen mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:56 

Hardtraxx Veteran

@kaboem; ik bedoel hiermee nou ook weer niet meteen maandelijks :P

@Almighty; 2e, m'n eerste was Beat The Bridge
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:58 

Ai, oke oke. Blijft je eigen keuze natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:58 

FUZZYLOGiC schreef:
@kaboem; ik bedoel hiermee nou ook weer niet meteen maandelijks :P

@Almighty; 2e, m'n eerste was Beat The Bridge

wekelijks :thumbsup:

Zou tot je 18de niet weer doen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:59 

Donateur

MacMichael schreef:
TiMOTHYb schreef:
Op een feest pillen kopen voor je volgende feest? Wtf. :/

Ik had afgesproken met een vent uit de buurt dat ik wat zou kopen maar ik zag hem pas op Intents weer een keer dus vandaar dat ik het daar kocht.

Hmm oké. Toch erg risicovol en niet aan te raden, gewoon lekker ergens anders afspreken maar niet op een plek die wemelt van de (undercover) beveiliging en in dit geval drugshonden. Dan zoek je het ook wel heel erg op moet ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 00:01 

Hardtraxx Veteran

@Almighty; Jep, en ik stond er ook volledig achter. Misschien wat vroeg op mijn 16e, maar ik was er echt benieuwd naar en heb in de twee weken ervoor meer dan genoeg research gedaan, heb mijn pillen ook door een ervaren gebruiker laten bijhouden voor de zekerheid :)

@kaboem; Ik wacht tot Q-Base :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 00:02 

FUZZYLOGiC schreef:
@Almighty; Jep, en ik stond er ook volledig achter. Misschien wat vroeg op mijn 16e, maar ik was er echt benieuwd naar en heb in de twee weken ervoor meer dan genoeg research gedaan, heb mijn pillen ook door een ervaren gebruiker laten bijhouden voor de zekerheid :)

Het gaat er helemaal niet om dat je genoeg research gedaan hebt ;).
Je groeit nog en daarom is het slecht :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 00:03 

Hardtraxx Addict

FUZZYLOGiC schreef:

Hoeveel had je op? En Q-Base, dat duurt nog wel ff.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 00:06 

Donateur

Sowieso lijkt me het veel gaver om lekker nuchter (met wat alcohol desnoods) feesten mee te maken voordat je het een keer probeert. Heb ik zelf eigenlijk nooit gedaan en achteraf wel veel spijt van, ik denk dat de eerste keer dan nóg meer impact maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 00:09 

Hardtraxx Veteran

Ik ben het pas na 2 meer dan 2 jaar gaan doen. Ik geloof dat Chuk dat ook al eens gezegd heeft. Ik weet hoe het is om nuchter te feesten en daarom kan ik het ook geweldig naar mijn zin hebben als ik nuchter ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 00:13 

Hardtraxx Veteran

@kaboem; ja maar ik zeg ook niet dat het minder schadelijk zou zijn als ik geen research gedaan zou hebben, ik bedoel meer dat ik mezelf genoeg geïnformeerd heb en wist waar ik aan begon en wat ik wel/niet moest doen :P

@MacMichael; in totaal 2,5 rode Defqon. Op Intents zelf 2, en toen we thuiskwamen rond 01:15 met een vriend nog een halfje gepakt en naar een Planet Earth dvd van Discovery gaan kijken, die opeens toch wel interessant was, vooral de inktvissen ^^

@TiMOTHYb; Hmm, ik ga echt niet op elk groot feest gebruiken hoor. The Qontinent bijv. maak ik alle 3 de dagen nuchter mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 00:17 

Donateur

Je bent begonnen met 2,5 x 200mg? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 00:18 

Hardtraxx Veteran

2,5 x 190mg, maar wel over 15 uur verdeeld :P
Niks fout gegaan, was een geweldige ervaring :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 00:19 

FUZZYLOGiC schreef:
2,5 x 190mg, maar wel over 15 uur verdeeld :P
Niks fout gegaan, was een geweldige ervaring :woot:

volgende keer niet weer doen. je moet je neus ook de kans geven :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 00:21 

Meteen die spuit in je arm
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 00:23 

FUZZYLOGiC is ervoor geboren! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 00:23 

Hardtraxx Veteran

Coke/heroïne ga ik dus nooit van m'n leven uitproberen, heb nog alleen pep en paddo's op de planning maar laten we daar nog maar even mee wachten :)

Edit; Met 'even' bedoel ik een jaartje of 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 00:46 

Donateur

Ik was op mijn eerste feest straalbezopen en op het 2e feest al gelijk een snoepje op. Dat werkte wel een soort van verslaving in de hand, maar daar ben ik ook wel van af gekomen. T is wel beter om jezelf een keer goed te verplichten tot een nuchter feest, je zult zien dat je daar ook flink van kunt genieten.
Vorige  1 ... 647, 648, 649, 650, 651, 652, 653 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic