Daan : Niks aan de hand met mn benen hoor. Zit prima in mn vel en word elke ochtend heerlijk wakker naast mn meissie. Wat wil een mens nog meer?

Kasper : dat jij sarcasme niet herkent is jouw probleem. Je deed ook al zo dom over mn Emporium foto met Sjuul. For the record, ik heb me prima vermaakt op Emporium. Je denkt dat je me kent omdat je me op fb gehad hebt, maar je kent me voor geen ruk. En dat hou ik ook zo.
Pommer : Ga toch krassen, dan win je nog eens wat.
[color=#FFFF00]
[/color]
Blijf het overigens grappig vinden hoe men hier op het forum altijd maar tof tegen me.doet, maar als men me op een feest ziet me niet eens aan durft te kijken. Internethooli's hoorrrrr!
Ik ben nu eenmaal recht voor zn raap en zeg wat ik denk/voel/ervaar. En als ik je een lul vind, dan zeg ik je dat recht in je gezicht. Maarheel veel mensen hier moeten nog steeds wennen aan een echte Amsterdamse mentaliteit. Deal with it. Ik ga mezelf niet veranderen voor een stel pannekoeken op een forumpje. De mensen die ik hier wil zien/spreken zie of spreek ik toch wel. Daar heb ik geen forum voor nodig. Een forum is om een mening te uiten. En mijn mening is is dat als je gepakt word met drugs je ook niet zo moet janken. Je weet dat je het risico loopt om gepakt te worden. En ja, misschien uit ik dat te grof. Maar thats me, deal with it.
Die mensen weten hoe ik ben en accepteren dat ik zo recht voor zn raap ben. Ik ben geen allemansvriend en.dat hoef ik ook niet te worden.
En nogmaals, dit heeft niets met drugsgebruik van mij te maken zoals sommige bizar trieste personen hier op het forum beweren. Grappig feit overigens dat NIEMAND van die mensen mij ook daadwerkelijk kent of wat dan.ook.