Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 646, 647, 648, 649, 650, 651, 652 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:19 

Hardtraxx Veteran

Ik ben het op zich wel eens met Jeff, maar ik denk wel dat als jij ooit gepakt was, had je dat ook graag even willen delen :P
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:36 

Hardtraxx Veteran

Berenburg schreef:
Olijfboompje schreef:
4FMA staat voor 4fluor methamfetamine.

Leuk spul :D

4FA en 4FMP is exact hetzelfde. 4FA staat voor 4fluoramfetamine waar 4fluoramphetamine de Engelse variant is.

4FMA, leuk spul ooit geprobeerd dan of was het sarcasme?

Joh, ik heb alles al geprobeerd waar jij maar aan kan denken. :cool:
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:37 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Kevin-Raw schreef:
Nou mijn drugsverslagje van Intents,.

Net gefouilleerd, kaartje laten scannen nog geen 5 meter verder drugshond. Beest rook ging zitten en ja balen werd meegenomen.

1 gr sos, 0.5 gr pep, 3 pillen = 300 eu

na 7 uur in een hokkie zitten kon ik pas gaan, en mocht het terrein ook niet meer op. Had wel nog ff die politie gesproken en die waren niet blij dat er een drugshond liep, want het bureau kon het gewoon niet aan zoveel arrestaties. De drugshond was ingehuurd door de organisatie zelf.
Die hond liep ook tijdens het feest rond op t terrein echt triest....

Lekker huilie huilie doen.... Je weet dat het verboden is. Je weet dat je het risico loopt om gepakt te worden... Stel je niet zo aan.

Zwaar tactloos. Ik snap je af en toe echt niet man. Gelijk hebben kan je toch ook wel op andere dingen dan dit soort gevalletjes? Het valt mij op dat je standaard dit soort shit eruit pakt om je ''gelijk'' te behalen. Iedereen is het met je eens, maar dat hoeft niet benadrukt te worden in zo'n opmerking. Volkomen nutteloos. Moraalridder uithangen is niet je sterkste punt.

Overigens;

Welk been dit keer?
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:40 

Olijfboompje schreef:
Zwaar tactloos. Ik snap je af en toe echt niet man. Gelijk hebben kan je toch ook wel op andere dingen dan dit soort gevalletjes? Het valt mij op dat je standaard dit soort shit eruit pakt om je ''gelijk'' te behalen. Iedereen is het met je eens, maar dat hoeft niet benadrukt te worden in zo'n opmerking. Volkomen nutteloos. Moraalridder uithangen is niet je sterkste punt.

Overigens;

Welk been dit keer?

Daan, hij zit in een permanente dinsdagdip, accepteer het maar, hij is gewoon een lul.
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:40 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Olijfboompje schreef:

Overigens;

Welk been dit keer?

Daan, hij zit in een permanente dinsdagdip, accepteer het maar, hij is gewoon een lul.

Valt wel mee. Ik ken hem ook van een andere kant, dus dit blijft mij keer op keer verbazen.
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:42 

Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:

Valt wel mee. Ik ken hem ook van een andere kant, dus dit blijft mij keer op keer verbazen.

Ja precies:
Jeff3rd schreef:
ik ben alweer een poosje nuchter

We weten wel welke kant er het meest genieten is dus.
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:42 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:

Ja precies:
Jeff3rd schreef:
ik ben alweer een poosje nuchter

We weten wel welke kant er het meest genieten is dus.

xd

Jullie zijn wel lief voor elkaar he :cry:
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:50 

Hardtraxx Elite

Wees eens effe lief voor elkaar. Jeff en Kev zijn alletwee goede kerels. (L)
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:55 

Olijfboompje schreef:
Jullie zijn wel lief voor elkaar he :cry:

Op thunderdome vond ik em een prima kerel, maar hij loopt echt heel facebook onder te spammen met zn huiliehuilieikzitineenpermanentedinsdagdip berichten dat alles maar kut en irritant is xd dus dat vind ik een beetje jammer
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:56 

Bierkoning

Jeff3rd schreef:
Kevin-Raw schreef:
Nou mijn drugsverslagje van Intents,.

Net gefouilleerd, kaartje laten scannen nog geen 5 meter verder drugshond. Beest rook ging zitten en ja balen werd meegenomen.

1 gr sos, 0.5 gr pep, 3 pillen = 300 eu

na 7 uur in een hokkie zitten kon ik pas gaan, en mocht het terrein ook niet meer op. Had wel nog ff die politie gesproken en die waren niet blij dat er een drugshond liep, want het bureau kon het gewoon niet aan zoveel arrestaties. De drugshond was ingehuurd door de organisatie zelf.
Die hond liep ook tijdens het feest rond op t terrein echt triest....

Lekker huilie huilie doen.... Je weet dat het verboden is. Je weet dat je het risico loopt om gepakt te worden... Stel je niet zo aan.

Gefeliciteerd, je hebt de prijs voor meest kansloze opmerking van het jaar alvast binnen.
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:00 

Hardtraxx Veteran

Hoppa, daar gaan we weer :thumbsup:

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:02 

Hardtraxx Veteran

Lekkerrrrrrrrrr uitlokken, woeiiiiiiiii :cool:

-.- -.-
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:04 

chicken schreef:
Tja, voor de ingang stond duidelijk "Drugshond aanwezig op terrein", dus hij wist welk risico hij liep. :P

Toen ik aan kwam lopen bij Intents scheet ik gelijk in mijn broek toen ik dat bordje zag hangen. Ik dacht alleen dat het een angsthond was. Toen ik niet veel later dat busje zag en het tot me doordrong dat dit wel eens een echte drugshond kon zijn omdat deze hond niet vanuit de politie geregeld was maar vanuit een derde partij begon het meer tot me door te dringen, maar ik zag geen hond dus ik nam het risico om het terrein op te lopen. Ik kan nu wel stellen dat ik ontzettend geluk heb gehad, net 18, 7 pillen bij en lang niet genoeg saldo op mijn rekening om zo'n boete te betalen. Ik ben overigens rond 13:45 naar binnen gegaan.

Paar bekenden van mij hebben hun shit maar verstandig voortijdig weggegooid.

Even ter notificatie, ik heb over de hele dag nog niet eens iets anders dan alcohol genuttigd, alles verkocht. Maar dit heeft me wel ff goed afgeschrikt en ik neem voortaan niet meer dan 2 van die dingen mee naar binnen.
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:06 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Hoppa, daar gaan we weer :thumbsup:

Afbeelding

:yay:
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:06 

Hardtraxx Veteran

Ik heb geen honden gezien, ook niet bij de ingang, ook niet op het terrein. Niet dat het me wat uitmaakte, want ik was nuchter en had niks bij.
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:08 

Hardtraxx Elite

Daan : Niks aan de hand met mn benen hoor. Zit prima in mn vel en word elke ochtend heerlijk wakker naast mn meissie. Wat wil een mens nog meer? :)
Kasper : dat jij sarcasme niet herkent is jouw probleem. Je deed ook al zo dom over mn Emporium foto met Sjuul. For the record, ik heb me prima vermaakt op Emporium. Je denkt dat je me kent omdat je me op fb gehad hebt, maar je kent me voor geen ruk. En dat hou ik ook zo.

Pommer : Ga toch krassen, dan win je nog eens wat.
[color=#FFFF00]
[/color]

Blijf het overigens grappig vinden hoe men hier op het forum altijd maar tof tegen me.doet, maar als men me op een feest ziet me niet eens aan durft te kijken. Internethooli's hoorrrrr!

Ik ben nu eenmaal recht voor zn raap en zeg wat ik denk/voel/ervaar. En als ik je een lul vind, dan zeg ik je dat recht in je gezicht. Maarheel veel mensen hier moeten nog steeds wennen aan een echte Amsterdamse mentaliteit. Deal with it. Ik ga mezelf niet veranderen voor een stel pannekoeken op een forumpje. De mensen die ik hier wil zien/spreken zie of spreek ik toch wel. Daar heb ik geen forum voor nodig. Een forum is om een mening te uiten. En mijn mening is is dat als je gepakt word met drugs je ook niet zo moet janken. Je weet dat je het risico loopt om gepakt te worden. En ja, misschien uit ik dat te grof. Maar thats me, deal with it.

Die mensen weten hoe ik ben en accepteren dat ik zo recht voor zn raap ben. Ik ben geen allemansvriend en.dat hoef ik ook niet te worden.

En nogmaals, dit heeft niets met drugsgebruik van mij te maken zoals sommige bizar trieste personen hier op het forum beweren. Grappig feit overigens dat NIEMAND van die mensen mij ook daadwerkelijk kent of wat dan.ook.
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:09 

Hardtraxx Veteran

Nog een uurtje :D
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:10 

Hardtraxx Veteran

50 minuten om precies te zijn. ^^
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:17 

Jeff3rd schreef:

Blijf het overigens grappig vinden hoe men hier op het forum altijd maar tof tegen me.doet, maar als men me op een feest ziet me niet eens aan durft te kijken. Internethooli's hoorrrrr!

.

Je bent vast een prima kerel maar je reageert afentoe iets te! En dan iedereen internet hoolis noemen terwijl je zelf zo overkomt is ook niets :P.
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:28 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
chicken schreef:
Tja, voor de ingang stond duidelijk "Drugshond aanwezig op terrein", dus hij wist welk risico hij liep. :P

Toen ik aan kwam lopen bij Intents scheet ik gelijk in mijn broek toen ik dat bordje zag hangen. Ik dacht alleen dat het een angsthond was. Toen ik niet veel later dat busje zag en het tot me doordrong dat dit wel eens een echte drugshond kon zijn omdat deze hond niet vanuit de politie geregeld was maar vanuit een derde partij begon het meer tot me door te dringen, maar ik zag geen hond dus ik nam het risico om het terrein op te lopen. Ik kan nu wel stellen dat ik ontzettend geluk heb gehad, net 18, 7 pillen bij en lang niet genoeg saldo op mijn rekening om zo'n boete te betalen. Ik ben overigens rond 13:45 naar binnen gegaan.

Paar bekenden van mij hebben hun shit maar verstandig voortijdig weggegooid.

Even ter notificatie, ik heb over de hele dag nog niet eens iets anders dan alcohol genuttigd, alles verkocht. Maar dit heeft me wel ff goed afgeschrikt en ik neem voortaan niet meer dan 2 van die dingen mee naar binnen.

Haha, herkenbaar. Ik had er daar ook 8 gekocht voor aankomende feestjes en had er dus 12 op zak. Zat maar te grappen dat dat toch geen echte hond was en van alles maar damn wat ben ik blij dat ik niet gepakt ben en geluk had. Ik zag die hond ook pas toen ik er voorbij was en pff, als ik die had gezien voordat ik binnen was had ik het waarschijnlijk ook weggegooid.
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:36 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
blablabla amsterdam bla

Maar wat doe je hier dan in godesnaam? >.<
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:38 

Donateur

Op een feest pillen kopen voor je volgende feest? Wtf. :/
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:39 

Donateur

Rik schreef:
Jeff3rd schreef:
blablabla amsterdam bla

Maar wat doe je hier dan in godesnaam? >.<

Z'n mening geven over bepaalde dingen, lijkt me vrij duidelijk toch??
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:41 

Hardtraxx Veteran

Meningen geven over anderen, maar een mening van een ander niet accepteren...
Niet echt eerlijk he ;)
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:43 

Hardtraxx Veteran

Mensen die Jeff irl kennen, weten dat dit Jeff is, zoals die echt is. Zit geen toneelgespeel of wat dan ook bij. Gewoon recht voor zijn raap, deal with it en kraak mensen niet persoonlijk af, ook al is het een simpel forum.
Vorige  1 ... 646, 647, 648, 649, 650, 651, 652 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic