Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 645, 646, 647, 648, 649, 650, 651 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:14 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:
Ach, kop op Kevin. Het kan altijd erger :P Wees blij dat je er goed vanaf bent gekomen zonder strafblad en dat je het kon betalen op dat moment. Gepakt worden moet je een keer meegemaakt hebben. En als je dan gepakt wordt, dan maar met een redelijk te verwaarlozen hoeveelheid, dan met tig spul. Zie het als een spelletje. De politie en security wil jou doorhebben, maar 999 van de 1000 keer ben jij ze te slim af. Nu hebben ze je een keer op heterdaad betrapt en kan het spel weer opnieuw beginnen. Echter heb je nu wel je kanskaart verspild in Nederland.

Klopt! Vind het ook ontzettend meevallen, en gelukkig was het "maar" Intents ;)
Normaal heb ik veel meer mee naar een feest, maar dat doe ik na deze keer ook maar niet meer :$
Zelfs iemand met 30 pillen bij zich kon het gelijk afrekenen en kreeg geen strafblad trouwens....

Die van 100 pillen kreeg een advocaat aangewezen en moest voorlopig ff zitten.

Kan iemand trouwens ff de lokale krant van dat dorp in de gaten houden, ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel er in totaal waren gepakt... Ik zat al met 10 man in een cel xd En wie na 3 uur werd aangehouden moest direct door naar Tilburg omdat het kleine politiebureautje in Oisterwijk het niet meer aan kon xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:17 

Olijfboompje schreef:
Dysphoria schreef:
Hoe is herbal XTC in vergelijking met 'echte' XTC?

Even kut als "echte'' xtc.

Mephedrone dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:19 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
Olijfboompje schreef:
Dysphoria schreef:
Hoe is herbal XTC in vergelijking met 'echte' XTC?

Even kut als "echte'' xtc.

Mephedrone dan?

Te duur!

Tegenwoordig ben ik een epische mierenneuker met betrekking tot drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:21 

Het is te merken ja. :P

Maar mephedrone is dus wel minder kut? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:30 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
4FMA staat voor 4fluor methamfetamine.

Leuk spul :D

4FA en 4FMP is exact hetzelfde. 4FA staat voor 4fluoramfetamine waar 4fluoramphetamine de Engelse variant is.

4FMA, leuk spul ooit geprobeerd dan of was het sarcasme?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:39 

Olijfboompje schreef:

Dat zal wel lastig zijn je grote pik in een kleine mier? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:42 

biscuit schreef:
Olijfboompje schreef:

Dat zal wel lastig zijn je grote pik in een kleine mier? >.<

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:46 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:
Ach, kop op Kevin. Het kan altijd erger :P Wees blij dat je er goed vanaf bent gekomen zonder strafblad en dat je het kon betalen op dat moment. Gepakt worden moet je een keer meegemaakt hebben. En als je dan gepakt wordt, dan maar met een redelijk te verwaarlozen hoeveelheid, dan met tig spul. Zie het als een spelletje. De politie en security wil jou doorhebben, maar 999 van de 1000 keer ben jij ze te slim af. Nu hebben ze je een keer op heterdaad betrapt en kan het spel weer opnieuw beginnen. Echter heb je nu wel je kanskaart verspild in Nederland.

Klopt! Vind het ook ontzettend meevallen, en gelukkig was het "maar" Intents ;)
Normaal heb ik veel meer mee naar een feest, maar dat doe ik na deze keer ook maar niet meer :$
Zelfs iemand met 30 pillen bij zich kon het gelijk afrekenen en kreeg geen strafblad trouwens....

Die van 100 pillen kreeg een advocaat aangewezen en moest voorlopig ff zitten.

Weet je zeker dat het niet op je justitiele documentatie komt? Het is immers geen gebruikershoeveelheid (en dat staat zelfs al op je justitiele documentatie alleen dan wel met sepot gering feit erbij)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 20:58 

Hardtraxx Veteran

@Phase 2.
Ik ben een keer in Duitsland opgepakt, maar heb daar verder ook niks meer van gehoord. Heb 2 jaar later nog een papiertje bij de gemeente moeten ophalen voor stage (goedkeuring van gedrag?) en daar stond ook niks op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 21:32 

Donateur

Jurheinen schreef:
Heb 2 jaar later nog een papiertje bij de gemeente moeten ophalen voor stage (goedkeuring van gedrag?) en daar stond ook niks op :)

Verklaring omtrent (goed) gedrag inderdaad. Maar voor welk 'deel' had jij hem nodig? Ik heb hem ook moeten halen, maar daar boeide het alleen als je strafblad hebt voor fraude. Geweld of iets dergelijks maakte dan niet uit, dat was niet van invloed op het werk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 21:37 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Nou mijn drugsverslagje van Intents,.

Net gefouilleerd, kaartje laten scannen nog geen 5 meter verder drugshond. Beest rook ging zitten en ja balen werd meegenomen.

1 gr sos, 0.5 gr pep, 3 pillen = 300 eu

na 7 uur in een hokkie zitten kon ik pas gaan, en mocht het terrein ook niet meer op. Had wel nog ff die politie gesproken en die waren niet blij dat er een drugshond liep, want het bureau kon het gewoon niet aan zoveel arrestaties. De drugshond was ingehuurd door de organisatie zelf.
Die hond liep ook tijdens het feest rond op t terrein echt triest....

Lekker huilie huilie doen.... Je weet dat het verboden is. Je weet dat je het risico loopt om gepakt te worden... Stel je niet zo aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 21:45 

Jeff3rd schreef:
Kevin-Raw schreef:

Net gefouilleerd, kaartje laten scannen nog geen 5 meter verder drugshond. Beest rook ging zitten en ja balen werd meegenomen.

na 7 uur in een hokkie zitten kon ik pas gaan, en mocht het terrein ook niet meer op. Had wel nog ff die politie gesproken en die waren niet blij dat er een drugshond liep, want het bureau kon het gewoon niet aan zoveel arrestaties. De drugshond was ingehuurd door de organisatie zelf.

Lekker huilie huilie doen.... Je weet dat het verboden is. Je weet dat je het risico loopt om gepakt te worden... Stel je niet zo aan.

jow ej, hou je gemak. laat hem lekker een gebruiker zijn.

Het is voor alle gebruiker op goed geluk dat ze niet gepakt worden.

het is idd niet goed om t te gebruiken. maar andere kant: alcohol is ook drugs dus stel je niet aan en ga niet huilie huilie roepn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 21:45 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Jurheinen schreef:
Heb 2 jaar later nog een papiertje bij de gemeente moeten ophalen voor stage (goedkeuring van gedrag?) en daar stond ook niks op :)

Verklaring omtrent (goed) gedrag inderdaad. Maar voor welk 'deel' had jij hem nodig? Ik heb hem ook moeten halen, maar daar boeide het alleen als je strafblad hebt voor fraude. Geweld of iets dergelijks maakte dan niet uit, dat was niet van invloed op het werk...

Eeeurhm, ging stage lopen bij een dagbesteding voor mensen met een verstandelijke beperking. Daar had ik hem voor nodig, geen idee welke voorwaarden het precies waren.

@Jefferd, lekker trieste reactie weer :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 21:46 

Jeff3rd schreef:
Kevin-Raw schreef:

dinsdag begint vroeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 21:50 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Jeff3rd schreef:
Kevin-Raw schreef:

dinsdag begint vroeg :P

Inb4 shitstorm xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 21:52 

Hardtraxx Elite

Hoezo triest? Hij doet triest door te mekkeren. Je weet dat je het risico loopt om gepakt te worden. Nu is ie gepakt. Eigen schuld, dikke bult.

En dinsdag? Wat heeft dinsdag hiermee te maken? Oh, wacht.. ja, natuurlijk.... Jullie zijn en blijven in de veronderstelling dat ik altijd maar aan de zooi zit oid. Nou, goed... Om dan maar gewoon eens duidelijk te zijn : ik ben alweer een poosje nuchter, en.heb zelfs heerlijk gewerkt in het weekend op 200 jaar Zaanstad achter de bar. Dus nee, dit heeft niets te maken met een dinsdagdip. Vind het overigens wel triest om het telkens maar daarop te gooien. Ach, ik zie grotendeels van jullie dan ook gewoon als een verstandelijk gehandicapte. Dus dat scheelt. De mensen die mij daadwerkelijk kennen hier op HT maken ook gewoon een deel uit van mn leven. En die weten beter, die weten dat ik gewoon altijd recht voor zn raap ben. Welke dag dan.ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 21:52 

De almachtige Jeff3rd doet geen droekz... hij doet ALLEEN Spa Reine drinken
Daarnaast zijn wij allemaal junkz...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 21:56 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Hoezo triest? Hij doet triest door te mekkeren. Je weet dat je het risico loopt om gepakt te worden. Nu is ie gepakt. Eigen schuld, dikke bult.

En dinsdag? Wat heeft dinsdag hiermee te maken? Oh, wacht.. ja, natuurlijk.... Jullie zijn en blijven in de veronderstelling dat ik altijd maar aan de zooi zit oid. Nou, goed... Om dan maar gewoon eens duidelijk te zijn : ik ben alweer een poosje nuchter, en.heb zelfs heerlijk gewerkt in het weekend op 200 jaar Zaanstad achter de bar. Dus nee, dit heeft niets te maken met een dinsdagdip. Vind het overigens wel triest om het telkens maar daarop te gooien. Ach, ik zie grotendeels van jullie dan ook gewoon als een verstandelijk gehandicapte. Dus dat scheelt. De mensen die mij daadwerkelijk kennen hier op HT maken ook gewoon een deel uit van mn leven. En die weten beter, die weten dat ik gewoon altijd recht voor zn raap ben. Welke dag dan.ook.

Dus? Dan mag hij niet zijn verhaal doen? En er van balen? En dat dat delen?
En door die tekst eronder heb je jezelf weer bewezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:03 

Donateur

Jeff3rd schreef:
De mensen die mij daadwerkelijk kennen hier op HT maken ook gewoon een deel uit van mn leven. En die weten beter, die weten dat ik gewoon altijd recht voor zn raap ben. Welke dag dan.ook.

Dat is inderdaad zo en vind ik persoonlijk een goede eigenschap in plaats van alles opkroppen etc. Maar Kevin wilde gewoon ff ze zegje doen, kun je hem toch wel in ze waarde laten jeff?? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:08 

Hardtraxx Elite

Tuurlijk kan dat Sjuul. Maar als je zooi mee naar binnen neemt weet je dat je dat risico looopt. En dan moet men ook gewoon niet mekkeren. Ik ken genoeg mensen die er minder goed vanaf zijn gekomen. Ik neem.zelf ook niet voor niets zelf ook niets meer mee naar binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:09 

Jeff3rd schreef:
Tuurlijk kan dat Sjuul. Maar als je zooi mee naar binnen neemt weet je dat je dat risico looopt. En dan moet men ook gewoon niet mekkeren. Ik ken genoeg mensen die er minder goed vanaf zijn gekomen. Ik neem.zelf ook niet voor niets zelf ook niets meer mee naar binnen.

Wist hij toch ook wel? Hij wou het gewoon ff delen ! Niets mis mee ;).

Maar als je het zelf niet mee naar binnen neemt he, en je "koerier" wordt gesnapt, dan wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:10 

Donateur

kaboem schreef:
Maar als je het zelf niet mee naar binnen neemt he, en je "koerier" wordt gesnapt, dan wat?

Dan moet je maar bij iemand anders aankloppen tegen een hogere prijs :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:11 

Iemand ervaring met de site Gekko?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:13 

Black Sunrise schreef:
kaboem schreef:

Dan moet je maar bij iemand anders aankloppen tegen een hogere prijs :D

nee maar ik bedoel, dan wordt die persoon dubbel zo hard genaait? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:14 

Hardtraxx Elite

Voor binnenkomst gewoon een cap 4fmp erin. Meer dan genoeg. En ik ken genoeg mensen op feesten die zooi mee hebben. Waar ik zelf vaak ook dingen voor regel. Dus dat krijg ik dan altijd wel voor elkaar. Verder zorg ik ervoor datbik ook zonder voorraad op zak loop.
Vorige  1 ... 645, 646, 647, 648, 649, 650, 651 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic