Chukkels schreef:
Ach, kop op Kevin. Het kan altijd erger

Wees blij dat je er goed vanaf bent gekomen zonder strafblad en dat je het kon betalen op dat moment. Gepakt worden moet je een keer meegemaakt hebben. En als je dan gepakt wordt, dan maar met een redelijk te verwaarlozen hoeveelheid, dan met tig spul. Zie het als een spelletje. De politie en security wil jou doorhebben, maar 999 van de 1000 keer ben jij ze te slim af. Nu hebben ze je een keer op heterdaad betrapt en kan het spel weer opnieuw beginnen. Echter heb je nu wel je kanskaart verspild in Nederland.
Klopt! Vind het ook ontzettend meevallen, en gelukkig was het "maar" Intents
Normaal heb ik veel meer mee naar een feest, maar dat doe ik na deze keer ook maar niet meer
Zelfs iemand met 30 pillen bij zich kon het gelijk afrekenen en kreeg geen strafblad trouwens....
Die van 100 pillen kreeg een advocaat aangewezen en moest voorlopig ff zitten.
Kan iemand trouwens ff de lokale krant van dat dorp in de gaten houden, ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel er in totaal waren gepakt... Ik zat al met 10 man in een cel
En wie na 3 uur werd aangehouden moest direct door naar Tilburg omdat het kleine politiebureautje in Oisterwijk het niet meer aan kon