Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 644, 645, 646, 647, 648, 649, 650 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 15:28 

Hardtraxxer

Even een vraag hier, waar bestellen jullie je 4-FMP? mn medicijnenman levert het niet en ik begreep dat je het ook makkelijk kan bestellen op internet. na flink googlen en fora doorlezen weet k nog steeds niet waar ik moet bestellen.

BvD
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 15:30 

stefaneke schreef:
Klasgenoot van mij heeft zaterdag op Intents voor de eerste keer XTC gebruikt, en dan meteen 2 rode defqon's over de hele dag. Nou zit ie heel zijn leven af te zeiken op twitter xd.

wat een sukkel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 15:46 

Om maar even wat te quoten;

Citaat:
Echt een heerlijke dag gehad, nu slapen

Citaat:
Kan niet slapen

Citaat:
Oke, val ik nog in slaap ofwa

Citaat:
Wtfff nog steeds wakker

Citaat:
Beter dat ik wel gewoon een paar uur slaap

Citaat:
Bij elkaar denk maar 1uurtje gelsapen

--- Zondag ---

Citaat:
Ga dadelijk echt kk hard slapen na zaterdag 5 uur slaap en vannacht 1 uur.

Citaat:
Lijkt trouwens de hele tijd alsof ik zonnebril op hen

Citaat:
Echt, wordt kk gek. Hele dag kapot moe zijn lig je eindelijk in dat hoeren bed van je, dat ook nog eens kapot is, ben je klaarwakker

Citaat:
Fack mijn leven ook gewoon soms man

Citaat:
Poging 800 met me kutkop

Citaat:
Kk raar dit wtf

Citaat:
Dit is het,raarste wat ik.ooit heb meegemaakt

Citaat:
Ik zweer het iets,raars hier. Ik heb rare shit in me kop en slaap niet, kan gewoon niet

Citaat:
Ik word gek

Citaat:
rare shit moet ik doen als ik.mijn ogen dicht doe, ik zweef dan met.mijn dekbed door de stad en.moet mensen verzamelen. Wat is dit

Citaat:
Ja klinkt raar maar ik.heb jullie allemaal gezien en ik heb geen seconde geslapen dus

Citaat:
Ik heb dus in een 1 of andere wereld geleefd waar opdracht.moest doen en.ik.iedereens gesprekken kon horen maar degenen.sliepen.zelf...

Citaat:
Voel me vreselijk verrot

Citaat:
Zo richting school, wordt soewieso kut

Dit zet je toch niet allemaal op twitter :lol:

Ach ja, ik ken het. Komt er wel bovenop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 15:51 

Hardtraxx Addict

Binnenkort 4-FMP proberen, maar denk er over na om 't te bestellen als 4-FA. Ik geloof dat het chemisch iets anders in elkaar zit, maar 't komt ongeveer op 't zelfde neer toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 15:55 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Klasgenoot van mij

WTF voor niveau doe jij
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 16:00 

Henk-Jan schreef:
stefaneke schreef:
Klasgenoot van mij

WTF voor niveau doe jij

VWO
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 16:03 

Hardtraxx Veteran

WTF doet die gast dan bij jou in de klas >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 16:06 

Donateur

Niveau van die Tweets ligt nou niet bepaald hoog xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 16:07 

Hardtraxx Veteran

Is het niveau op twitter wel eens hoog dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 16:07 

Donateur

Hangt ervan af wie je volgt, zitten soms ook wel interessante Tweets tussen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 17:15 

Hardtraxx Addict

stefaneke, houd ons op de hoogte ;)

Prachtig dit :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 17:26 

Donateur

Volgende keer maar eerst even een vriend naar binnen laten gaan, en dan even een belletje plegen als er drugshonden staan...

Want 300euro weg , + het feest missen vond ik nou niet echt leuk :cry:

Nu maar 1000000x zo hard op Wish :innocent: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 17:29 

Hardtraxxer

mr_vertigo schreef:
Binnenkort 4-FMP proberen, maar denk er over na om 't te bestellen als 4-FA. Ik geloof dat het chemisch iets anders in elkaar zit, maar 't komt ongeveer op 't zelfde neer toch?

4fmp is hetzelfde als 4fa. Het is een andere afkorting voor dezelfde stof. Ik geloof wel dat er nog een stofje is namelijk 4fma. Daar moet je geloof ik wel vanaf blijven. Pin me niet vast op dat laatste, maar ik meen dat ooit ergens gelezen te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 17:32 

Donateur

Berenburg schreef:
Het is een andere afkorting voor dezelfde stof. Ik geloof wel dat er nog een stofje is namelijk 4fma. Daar moet je geloof ik wel vanaf blijven. Pin me niet vast op dat laatste, maar ik meen dat ooit ergens gelezen te hebben.

En je hebt ook nog 3-fmp en zat andere variaties ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 17:33 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Klasgenoot van mij heeft zaterdag op Intents voor de eerste keer XTC gebruikt, en dan meteen 2 rode defqon's over de hele dag. Nou zit ie heel zijn leven af te zeiken op twitter xd.

Hoezo dan? Want mijn halve vriendengroep heeft bij Intents voor het eerst gebruikt en zij hadden ook allemaal 1.5 - 2 rode Defqon's maar die vonden het helemaal geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 17:50 

Kevin-Raw schreef:
Volgende keer maar eerst even een vriend naar binnen laten gaan, en dan even een belletje plegen als er drugshonden staan...

Oei, je was dus gepakt? Ik had er ook 7 bij maar ik heb gelukkig geen hondje gezien.

MacMichael schreef:
Hoezo dan? Want mijn halve vriendengroep heeft bij Intents voor het eerst gebruikt en zij hadden ook allemaal 1.5 - 2 rode Defqon's maar die vonden het helemaal geweldig.

Klasgenoot van mij vond het zaterdag ook he-le-maal geweldig. Alleen heeft ie wel last van een kater.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 18:20 

Donateur

stefaneke schreef:
Kevin-Raw schreef:

Oei, je was dus gepakt? Ik had er ook 7 bij maar ik heb gelukkig geen hondje gezien.

Jep ik was gepakt, lees maar 3 pagina's terug ofso... was nog geen 5 meter naar binnen .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 18:49 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Kevin-Raw schreef:

MacMichael schreef:

Klasgenoot van mij vond het zaterdag ook he-le-maal geweldig. Alleen heeft ie wel last van een kater.

Hmm ja, ben benieuwd wat m'n maten morgen gaan zeggen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 18:53 

Hardtraxxer

Black Sunrise schreef:
Berenburg schreef:
Het is een andere afkorting voor dezelfde stof. Ik geloof wel dat er nog een stofje is namelijk 4fma. Daar moet je geloof ik wel vanaf blijven. Pin me niet vast op dat laatste, maar ik meen dat ooit ergens gelezen te hebben.

En je hebt ook nog 3-fmp en zat andere variaties ;)

Klopt, maar ik meende dat 4fma nogal schadelijk was of zo. 2fmp en 3fmp zijn wat meer richting de speed kant ivm 4fmp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 18:53 

Hardtraxx Veteran

Ach, kop op Kevin. Het kan altijd erger :P Wees blij dat je er goed vanaf bent gekomen zonder strafblad en dat je het kon betalen op dat moment. Gepakt worden moet je een keer meegemaakt hebben. En als je dan gepakt wordt, dan maar met een redelijk te verwaarlozen hoeveelheid, dan met tig spul. Zie het als een spelletje. De politie en security wil jou doorhebben, maar 999 van de 1000 keer ben jij ze te slim af. Nu hebben ze je een keer op heterdaad betrapt en kan het spel weer opnieuw beginnen. Echter heb je nu wel je kanskaart verspild in Nederland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:01 

Hardtraxx Veteran

:whistle: :whistle: :whistle: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:02 

Donateur

Chukkels schreef:
Ach, kop op Kevin. Het kan altijd erger :P Wees blij dat je er goed vanaf bent gekomen zonder strafblad en dat je het kon betalen op dat moment. Gepakt worden moet je een keer meegemaakt hebben. En als je dan gepakt wordt, dan maar met een redelijk te verwaarlozen hoeveelheid, dan met tig spul. Zie het als een spelletje. De politie en security wil jou doorhebben, maar 999 van de 1000 keer ben jij ze te slim af. Nu hebben ze je een keer op heterdaad betrapt en kan het spel weer opnieuw beginnen. Echter heb je nu wel je kanskaart verspild in Nederland.

Klopt! Vind het ook ontzettend meevallen, en gelukkig was het "maar" Intents ;)
Normaal heb ik veel meer mee naar een feest, maar dat doe ik na deze keer ook maar niet meer :$
Zelfs iemand met 30 pillen bij zich kon het gelijk afrekenen en kreeg geen strafblad trouwens....

Die van 100 pillen kreeg een advocaat aangewezen en moest voorlopig ff zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:06 

Hardtraxx Veteran

4FMA staat voor 4fluor methamfetamine.

Leuk spul :D

4FA en 4FMP is exact hetzelfde. 4FA staat voor 4fluoramfetamine waar 4fluoramphetamine de Engelse variant is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:08 

Hoe is herbal XTC in vergelijking met 'echte' XTC?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:11 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
Hoe is herbal XTC in vergelijking met 'echte' XTC?

Even kut als "echte'' xtc.
Vorige  1 ... 644, 645, 646, 647, 648, 649, 650 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic