Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 643, 644, 645, 646, 647, 648, 649 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 22:41 

Hardtraxx Veteran

Keta :love: Van slechts 70mg (2x 35mg, met 1 uur ertussen) zo heerlijk gespaced. Fucking wazig maar erg lekker. Misschien was een dubstep feest niet de beste setting, had eigenlijk wat liever willen liggen/chillen, maar met de muziek erbij was heerlijk. Zo intens, overweldigend en met al die vage gevoelens erbij. Volgende keer in thuissetting, kan niet wachten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 22:46 

Hardtraxxer

Was het je eerste keer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 22:48 

Ik ga niet naar alcatraz man :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 22:50 

kaboem schreef:

fack...

doen we wel een andere keer kijken. met heuvels :cool:
serieus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 22:53 

biscuit schreef:
kaboem schreef:

fack...

serieus.

jonge heuvels uiteraard. ik maak geen grapjengs meneer beschuit

maar niet te jong :P zo ben ik niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 22:56 

kaboem schreef:
biscuit schreef:
kaboem schreef:

fack...

serieus.

jonge heuvels uiteraard. ik maak geen grapjengs meneer beschuit

maar niet te jong :P zo ben ik niet

18 jaar oud genoeg? 20 is ook goed te doen alleen dan meer uit het noorden. zweeds is goed en lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 22:57 

ja 18 mag ik duidelijk in, 20 ook. noorden is ook goed.

Ben ook niet vies van sommige exotische damengs maar we bekijken het wel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 23:00 

kaboem schreef:
ja 18 mag ik duidelijk in, 20 ook. noorden is ook goed.

Ben ook niet vies van sommige exotische damengs maar we bekijken het wel :thumbsup:

nice :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 23:14 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
biscuit snuift altijd lijntjes van de jonge heuveltjes heb ik gehoord :$

Jij bent er ook niet vies van hoor ik anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 23:23 

Hardtraxx Veteran

Dafuq i just read
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 23:33 

Hardtraxx Addict

Hoe zit het nou eigenlijk precies met wat je wel en niet op zak mag hebben en wat de consequenties zijn van gepakt worden met bepaalde hoeveelheden? Heb daar zo veel fabeltjes over gehoord, maar weet nou niet wat waar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 07:12 

Donateur

Project 141 schreef:
Bij Intents gister Gold dit.

:nono: :nono:

Vandaag op dag 2 geen deugshondjes trouwens. Fouillering sloeg ook nergens op, heeft me apullen niet eens gechecked, alleen ff vluchtig gefouilleerd en ik kon doorlopen... :huh:

Gister op Intents een goede vriend en vriendin voor het eerst 4-FMP gevoerd. Ze vonden het geweldig en willen voortaan niks anders meer, dit beviel zo goed...
Altijd leuk om mensen helemaal in hun nopjes te zien van jouw spullen :loving: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 09:08 

Toen ik mensen wat had gevoerd waren ze compleet de weg kwijt en wouden ze nooit meer wat van me aannemen haha. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 10:46 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Citaat:
Ze hadden geen no tolerance beleid. 5 gram wiet was toegestaan. Jongeren die daarmee gepakt waren mochten het houden en weer terug. Bij 1 of 2 pillen werd het ingenomen en mochten ze terug het terrein op. Bij 3 of meer pillen volgde aanhouding. Maar er werden ook een aantal van het terrein gegooid zonder aanhouding ofiets. Politie had er druk mee!

Bij Intents gister gelde dit.

Klopt. Mocht gisteren een joint mee naar binnen nemen, maar mijn gesealde medicijnen werden in beslag genomen en in de prullenbak gedonderd... <_<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 11:19 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Klopt. Mocht gisteren een joint mee naar binnen nemen, maar mijn gesealde medicijnen werden in beslag genomen en in de prullenbak gedonderd... <_<

Ik zag op dag 1 ook al zo'n inhaler voor astmapatienten op de grond liggen bij de ingang. Werd zelfs dat geweigerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 11:59 

Donateur

Project 141 schreef:
Sorry :$

Het is je vergeven ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 12:10 

Hardtraxx Elite

Zag er dus weer goed uit bij Intents met die hondjes...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 12:35 

chicken schreef:
Chukkels schreef:

Ik zag op dag 1 ook al zo'n inhaler voor astmapatienten op de grond liggen bij de ingang. Werd zelfs dat geweigerd?

bij feesten moet je sowieso altijd een verklaring voor je medicijnen mee hebben geloof ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 12:37 

Hardtraxx Elite

Niet als ze dicht gesealed zijn, volgens mij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 12:38 

Donateur

KSwoosh schreef:
bij feesten moet je sowieso altijd een verklaring voor je medicijnen mee hebben geloof ik

Nope, zolang de medicatie geseald is en je een eventuele bijsluiter mee hebt mag het mee naar binnen. Als het gewoon losse pillen uit een potje zijn dan inderdaad wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 12:41 

Hardtraxx Elite

Ja, bijsluiter moet er idd ook bij. Had zelf antibiotica mee naar qlimax en deden ze niet moeilijk over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 12:50 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Project 141 schreef:
Citaat:
Ze hadden geen no tolerance beleid. 5 gram wiet was toegestaan. Jongeren die daarmee gepakt waren mochten het houden en weer terug. Bij 1 of 2 pillen werd het ingenomen en mochten ze terug het terrein op. Bij 3 of meer pillen volgde aanhouding. Maar er werden ook een aantal van het terrein gegooid zonder aanhouding ofiets. Politie had er druk mee!

Bij Intents gister gelde dit.

Ik zou een klacht indienen hierover en het geld bij hun verhalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 14:46 

Hardtraxx Addict

jRn schreef:
Ja, bijsluiter moet er idd ook bij. Had zelf antibiotica mee naar qlimax en deden ze niet moeilijk over.

Had ik ook bij DQ 2008, maar had 't doosje (en bijsluiter) van de antibiotica niet meer. Even een mailtje gestuurd naar q-dance, gevraagd hoe en wat, mailtje teruggehad dat ik hun antwoord moest uitprinten en meenemen en als er moeilijk gedaan werd laten zien aan de bewaking. Prima opgelost!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 15:19 

Klasgenoot van mij heeft zaterdag op Intents voor de eerste keer XTC gebruikt, en dan meteen 2 rode defqon's over de hele dag. Nou zit ie heel zijn leven af te zeiken op twitter xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 15:25 

Donateur

stefaneke schreef:
Klasgenoot van mij heeft zaterdag op Intents voor de eerste keer XTC gebruikt, en dan meteen 2 rode defqon's over de hele dag. Nou zit ie heel zijn leven af te zeiken op twitter xd.

En het is nog niet eens Dolle Dip Dinsdag :lol:
Vorige  1 ... 643, 644, 645, 646, 647, 648, 649 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic