Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 638, 639, 640, 641, 642, 643, 644 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nooit geweest mattie. MDMA is mijn minst gebruikte drug.
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 21:09 
 

Niet alleen MDMA gebruikt serotonine toch?
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Niet alleen MDMA gebruikt serotonine toch?

De meeste drugs gebruiken zo weinig serotonine dat het redelijk te verwaarlozen is. De meeste drugs hebben veel invloed op noradrenaline, adrenaline en dopamine receptoren qua uppers.
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 21:30 
 

MDMA laat de rest dus ver achter zich qua serotonine gebruik?
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
MDMA laat de rest dus ver achter zich qua serotonine gebruik?

Nee, MDMA is een stof die (als een van de ergste) serotonine verbruikt.
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Dysphoria schreef:
MDMA laat de rest dus ver achter zich qua serotonine gebruik?

Nee, MDMA is een stof die (als een van de ergste) serotonine verbruikt.

Inderdaad.

Zeg maar als je een formule 1 race hebt van 2 miljard deelnemers, dan staat MDMA eerste om de wereldwijde serotonine prijs te winneng.
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Dysphoria schreef:
MDMA laat de rest dus ver achter zich qua serotonine gebruik?

Nee, MDMA is een stof die (als een van de ergste) serotonine verbruikt.

Inderdaad.

Zeg maar als je een formule 1 race hebt van 2 miljard deelnemers, dan staat MDMA eerste om de wereldwijde serotonine prijs te winneng.

Heuj! We zijn het weer eens mang! :cool:

EDIT: als je die laatste zin wegliet, zou ik je gelijk geven. MDMA zal waarschijnlijk niet op 1 staan bij Unibet, maar wel een hoge notering zijn. Er zijn namelijk wel (waarschijnlijk) potentere stofjes.
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Heuj! We zijn het weer eens mang! :cool:

Jouw hersenen flirten met de mijne.

Dat blijkt. :cool:
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 21:42 
 

Wie of wat staat er tweede dan?
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 21:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En het is toch nog de fijnste stof op aarde :cool:
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
En het is toch nog de fijnste stof op aarde :cool:

Nee, dat is Mephedrone. Daarna komt LSD. :love:
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 21:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee.. Effect van MDMA is zoveel chiller dan Mephedrone en LSD
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 21:45 
 

Mephedrone is wannabe vervanger voor MDMA?
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
En het is toch nog de fijnste stof op aarde :cool:

Acid is de chillste stof op aarde m0n.
Fock serotonine.

Trouwens nee.
Dopamine, adrenaline en noradrenaline zijn mijn heilige neurotransmittertjes. :loving: :loving: :loving:
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Mephedrone is wannabe vervanger voor MDMA?

Nee, mephedrone is voor koewle mensjes die een fijnere stof willen hebben dan MDMA. Feestjes zoals Defqon, Spacibel en moederneukende hardcore feestjes, daar is MDMA prima voor. Als je lekker vaag wil wezen en alles om je heen je geen kut interesseert. Voor feestjes waar je keihard wil genieten, bewust wil blijven, maar toch de onovertroffen euforische feeling door je hersentjes wil laten zweven... Daarvoor is mephedrone uitgevonden. ^^
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 21:49 
 

Jammer dat het zo beperkt beschikbaar is.
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Jammer dat het zo beperkt beschikbaar is.

En dat de prijzen richting de coke-kant opgaan :(
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Dysphoria schreef:
Mephedrone is wannabe vervanger voor MDMA?

Nee, mephedrone is voor koewle mensjes die een fijnere stof willen hebben dan MDMA. Feestjes zoals Defqon, Spacibel en moederneukende hardcore feestjes, daar is MDMA prima voor. Als je lekker vaag wil wezen en alles om je heen je geen kut interesseert. Voor feestjes waar je keihard wil genieten, bewust wil blijven, maar toch de onovertroffen euforische feeling door je hersentjes wil laten zweven... Daarvoor is mephedrone uitgevonden. ^^


Ben je eeuwig dankbaar :loving:
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Chukkels schreef:
Dysphoria schreef:
Mephedrone is wannabe vervanger voor MDMA?

Nee, mephedrone is voor koewle mensjes die een fijnere stof willen hebben dan MDMA. Feestjes zoals Defqon, Spacibel en moederneukende hardcore feestjes, daar is MDMA prima voor. Als je lekker vaag wil wezen en alles om je heen je geen kut interesseert. Voor feestjes waar je keihard wil genieten, bewust wil blijven, maar toch de onovertroffen euforische feeling door je hersentjes wil laten zweven... Daarvoor is mephedrone uitgevonden. ^^


Ben je eeuwig dankbaar :loving:

Weet ik schat! :kiss:
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 21:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

4-fmp is zeker heldig, ook alleenstaand. Maar wat is de toegevoegde waarde van een halfje droppen na de 4-fmp rush? Ik wil het zeker wel proberen. :lol:
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 21:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

@Chukkels.. Je kan me niet vertellen dat je meer vermaakt op Mephedrone dan MDMA... Oke we hebben het wel is leuk gehad, vorig jaar ermee... Maar daar houdt het ook mee op :P
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 22:04 
 

Ik word constant geconfronteerd en lekker gemaakt met dat mehepdrone. Is er ook daadwerkelijk iemand die het heeft?
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 22:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De groenteboer :D
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of tuincentra :D
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Junkssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111!!
Vorige  1 ... 638, 639, 640, 641, 642, 643, 644 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic