Nooit geweest mattie. MDMA is mijn minst gebruikte drug.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
D
Niet alleen MDMA gebruikt serotonine toch?
De meeste drugs gebruiken zo weinig serotonine dat het redelijk te verwaarlozen is. De meeste drugs hebben veel invloed op noradrenaline, adrenaline en dopamine receptoren qua uppers.wrote:Niet alleen MDMA gebruikt serotonine toch?
-
D
MDMA laat de rest dus ver achter zich qua serotonine gebruik?
Nee, MDMA is een stof die (als een van de ergste) serotonine verbruikt.wrote:MDMA laat de rest dus ver achter zich qua serotonine gebruik?
Inderdaad.wrote:Nee, MDMA is een stof die (als een van de ergste) serotonine verbruikt.wrote:MDMA laat de rest dus ver achter zich qua serotonine gebruik?
Zeg maar als je een formule 1 race hebt van 2 miljard deelnemers, dan staat MDMA eerste om de wereldwijde serotonine prijs te winneng.
Heuj! We zijn het weer eens mang!wrote:Inderdaad.wrote:Nee, MDMA is een stof die (als een van de ergste) serotonine verbruikt.wrote:MDMA laat de rest dus ver achter zich qua serotonine gebruik?
Zeg maar als je een formule 1 race hebt van 2 miljard deelnemers, dan staat MDMA eerste om de wereldwijde serotonine prijs te winneng.
EDIT: als je die laatste zin wegliet, zou ik je gelijk geven. MDMA zal waarschijnlijk niet op 1 staan bij Unibet, maar wel een hoge notering zijn. Er zijn namelijk wel (waarschijnlijk) potentere stofjes.
Last edited by Chukkels on , edited 1 time in total.
Jouw hersenen flirten met de mijne.wrote: Heuj! We zijn het weer eens mang!
Dat blijkt.
-
D
Wie of wat staat er tweede dan?
En het is toch nog de fijnste stof op aarde 
Nee, dat is Mephedrone. Daarna komt LSD.wrote:En het is toch nog de fijnste stof op aarde
Nee.. Effect van MDMA is zoveel chiller dan Mephedrone en LSD
-
D
Mephedrone is wannabe vervanger voor MDMA?
Acid is de chillste stof op aarde m0n.wrote:En het is toch nog de fijnste stof op aarde
Fock serotonine.
Trouwens nee.
Dopamine, adrenaline en noradrenaline zijn mijn heilige neurotransmittertjes.
Nee, mephedrone is voor koewle mensjes die een fijnere stof willen hebben dan MDMA. Feestjes zoals Defqon, Spacibel en moederneukende hardcore feestjes, daar is MDMA prima voor. Als je lekker vaag wil wezen en alles om je heen je geen kut interesseert. Voor feestjes waar je keihard wil genieten, bewust wil blijven, maar toch de onovertroffen euforische feeling door je hersentjes wil laten zweven... Daarvoor is mephedrone uitgevonden.wrote:Mephedrone is wannabe vervanger voor MDMA?
Last edited by Chukkels on , edited 1 time in total.
-
D
Jammer dat het zo beperkt beschikbaar is.
En dat de prijzen richting de coke-kant opgaanwrote:Jammer dat het zo beperkt beschikbaar is.
Ben je eeuwig dankbaarwrote:Nee, mephedrone is voor koewle mensjes die een fijnere stof willen hebben dan MDMA. Feestjes zoals Defqon, Spacibel en moederneukende hardcore feestjes, daar is MDMA prima voor. Als je lekker vaag wil wezen en alles om je heen je geen kut interesseert. Voor feestjes waar je keihard wil genieten, bewust wil blijven, maar toch de onovertroffen euforische feeling door je hersentjes wil laten zweven... Daarvoor is mephedrone uitgevonden.wrote:Mephedrone is wannabe vervanger voor MDMA?
Weet ik schat!wrote:Ben je eeuwig dankbaarwrote:Nee, mephedrone is voor koewle mensjes die een fijnere stof willen hebben dan MDMA. Feestjes zoals Defqon, Spacibel en moederneukende hardcore feestjes, daar is MDMA prima voor. Als je lekker vaag wil wezen en alles om je heen je geen kut interesseert. Voor feestjes waar je keihard wil genieten, bewust wil blijven, maar toch de onovertroffen euforische feeling door je hersentjes wil laten zweven... Daarvoor is mephedrone uitgevonden.wrote:Mephedrone is wannabe vervanger voor MDMA?
4-fmp is zeker heldig, ook alleenstaand. Maar wat is de toegevoegde waarde van een halfje droppen na de 4-fmp rush? Ik wil het zeker wel proberen. 
@Chukkels.. Je kan me niet vertellen dat je meer vermaakt op Mephedrone dan MDMA... Oke we hebben het wel is leuk gehad, vorig jaar ermee... Maar daar houdt het ook mee op 
-
D
Ik word constant geconfronteerd en lekker gemaakt met dat mehepdrone. Is er ook daadwerkelijk iemand die het heeft?