Veel te duur 
Betrouwbare bronwrote:nee van de dealer
Betrouwbare bronwrote:nee van de dealer
Ik heb 100% pep man. 6% amfetamine en 93% caffeinewrote:Betrouwbare bronwrote:nee van de dealerZijn er ook dealers die zeggen dat het 12% + caffeine is?
En die andere 1%?wrote:Ik heb 100% pep man. 6% amfetamine en 93% caffeinewrote:Betrouwbare bronwrote:nee van de dealerZijn er ook dealers die zeggen dat het 12% + caffeine is?
![]()
Bindmiddelwrote: En die andere 1%?
Connecties jwtwrote:Hoe weet je dat tochwrote:Makro: €15 per 50
Blokker: €5 per 10
http://www.wapwereld.nl/tag/product/list/tagId/131/wrote:Ben van plan binnenkort eens een keer lachgas te gaan doen met wat vrienden. Weet iemand waar je die patronen goedkoop kunt halen?Waarschijnlijk Makro of Sligro, maar wie weet zijn er nog andere goede winkels voor.
160/170mg zit er (geloof ik) in een busje flux, door de cola gegooid en ging daar wel 5 uurtjes lekker hard op!wrote:Is 16 euro een redelijke prijs voor 1 gram 4-FMP/4FA? Oraal of snuiven? Dosering?
Prima spul. Wel alleen met een pilletje. Pas echter op met wat je online koopt. Meeste RC vendors zijn gewoon scam of leveren versneden/dramatische kwaliteit.wrote:Leuk spul dus :p
Absoluut! Was een mooie dosis om de nuchterheid te ontsnappen op Emporiumwrote:Leuk spul dus :p
Gelijk dubbelop dus.wrote:Prima spul. Wel alleen met een pilletje. Pas echter op met wat je online koopt. Meeste RC vendors zijn gewoon scam of leveren versneden/dramatische kwaliteit.wrote:Leuk spul dus :p
Heb je het ook bij zo'n vendor gehaald dan of wat?wrote:Absoluut! Was een mooie dosis om de nuchterheid te ontsnappen op Emporiumwrote:Leuk spul dus :p
Nu twee keer gedaan en eerste keer was op een niet-hardstyle feest. Door dat spul op muziek gedanst waarvan ik nooit had verwacht dat ik erop zou dansen hahaha.
Ik zou 't alleen wel graag in tabletvorm ofzo zien, toch makkelijker dan poeder of buisjes!
Hoe is 4-f te combineren met een pil dan? Ga het op defqon maar eens doen.wrote:Prima spul. Wel alleen met een pilletje. Pas echter op met wat je online koopt. Meeste RC vendors zijn gewoon scam of leveren versneden/dramatische kwaliteit.wrote:Leuk spul dus :p
Gewoon zonder pil is het ook prima.wrote:Hoe is 4-f te combineren met een pil dan? Ga het op defqon maar eens doen.wrote:Prima spul. Wel alleen met een pilletje. Pas echter op met wat je online koopt. Meeste RC vendors zijn gewoon scam of leveren versneden/dramatische kwaliteit.wrote:Leuk spul dus :p
fixedwrote:Gewoon zonder pil is het ook prima.wrote: Hoe is 4-f te combineren met een pil dan? Ga het op defqon maar eens doen.
Ik kan er prima van genieten zonder pillen, maar ik ben dan ook geen serotonine vretende peniskoker meer.