Mephedrone is misschien minder intensief qua verliefd/euforisch effect dan MDMA, maar ik vind het ook prettiger op een feest waar je geestelijk en lichamelijk nog enigzins normaal voor de dag wil komen.wrote:@Chukkels.. Je kan me niet vertellen dat je meer vermaakt op Mephedrone dan MDMA... Oke we hebben het wel is leuk gehad, vorig jaar ermee... Maar daar houdt het ook mee op
Van MDMA word je op zn minst na de 2e keer bijpakken gewoon te vaag, moe en die love-rush gaat verloren. Met Mephedrone kon ik laatst 12 uur lang verschrikkelijk uit mn dak zijn en bleef daarbij nog redelijk scherp en energiek. En dat met een grammetje ofzo. En de kater is al helemaal te verwaarlozen vergeleken met dagenlange dips die ik wel eens van M had. Ik heb voortaan liever Meph op een goed feest dan MDMA.
Enige kutte is alleen de prijs en dat ik een beetje te gevoelig ben voor de verslavende factor van het spul (in de zin van geen grenzen kennen met bijpakken). Dat weerhoudt me er gelukkig van om het te vaak te gebruiken