Hahawrote:2 kleine sleutel puntjes maarwrote:haha hoeveel had je?wrote:gister voor het eerst pep gehad in discotheek hier in de buurt waar brennan heart kwam beviel me wel goed![]()
alleen de hele nacht niet geslaape
maar was de meste pep die er is ofzo 70 % ofzo
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Tot volgende week vrijdag geen drank of drugs. Ik ga de uitdaging aan!
Conclusie na Harmony: 200mg capsule 4-fmp is zeker niet te veel
Ging er zoals verwacht wel een stuk harder op dan vorige keer (150mg), maar zeker niet té hard.
Na 3,5 uur halve Triforce erbij, 2 uur later nog een keer, en daarna nog twee keer een halve.
Typisch is dat ik van de eerste 4 uur van Harmony nog nagenoeg alles kan herinneren, en de rest .... pffffff
Dus inderdaad, 4-fmp + triforce is een heldencombi
Ging er zoals verwacht wel een stuk harder op dan vorige keer (150mg), maar zeker niet té hard.
Na 3,5 uur halve Triforce erbij, 2 uur later nog een keer, en daarna nog twee keer een halve.
Typisch is dat ik van de eerste 4 uur van Harmony nog nagenoeg alles kan herinneren, en de rest .... pffffff
-
D
Wat is leuk voor een weekje vakantie?
Zat zelf te denken aan mephedrone i.v.m. de werkingsduur.
Iemand anders leuke ervaringen of tips in zo'n geval?
Zat zelf te denken aan mephedrone i.v.m. de werkingsduur.
Iemand anders leuke ervaringen of tips in zo'n geval?
-
G
en hoe bevallen de dagen erna? te doen?wrote:Conclusie na Harmony: 200mg capsule 4-fmp is zeker niet te veel![]()
Typisch is dat ik van de eerste 4 uur van Harmony nog nagenoeg alles kan herinneren, en de rest .... pffffff![]()
Ik vond zelf de dag na die combi echt abnormaal kut. Had niet geslapen dus zag er nog verrot uit, totaal geen kracht in m'n lichaam, misselijk en pijn in m'n bek.wrote: en hoe bevallen de dagen erna? te doen?
Tripreportjes schrijven van LSD is epic. Flashbacks to the max! 
Dit. + enorm last van hooikoorts.wrote:Ik vond zelf de dag na die combi echt abnormaal kut. Had niet geslapen dus zag er nog verrot uit, totaal geen kracht in m'n lichaam, misselijk en pijn in m'n bek.wrote: en hoe bevallen de dagen erna? te doen?
Maar ben er wel doorheen gekomen hoor, zondag en maandag gewoon gewerkt
Komt die hier nog te staan?wrote:Tripreportjes schrijven van LSD is epic. Flashbacks to the max!
Nee.wrote:Komt die hier nog te staan?wrote:Tripreportjes schrijven van LSD is epic. Flashbacks to the max!
Wel nog ergens waar ik hem kan lezen, ben wel benieuwd

Wie weet. Hij is nog niet eens af. Heb net pas de eerste pagina af en de LSD moet in het report nog beginnen te werken. Wordt een lang verslag... Maar dat mag ook wel na een trip van meer dan 18 uur.wrote:Wel nog ergens waar ik hem kan lezen, ben wel benieuwd![]()
wrote:Maar dat mag ook wel na een trip van meer dan 18 uur.

Hahaha mafkeeswrote:Wie weet. Hij is nog niet eens af. Heb net pas de eerste pagina af en de LSD moet in het report nog beginnen te werken. Wordt een lang verslag... Maar dat mag ook wel na een trip van meer dan 18 uur.wrote:Wel nog ergens waar ik hem kan lezen, ben wel benieuwd![]()
-
G
begrijpelijk met zon hoge dosiswrote:Wie weet. Hij is nog niet eens af. Heb net pas de eerste pagina af en de LSD moet in het report nog beginnen te werken. Wordt een lang verslag... Maar dat mag ook wel na een trip van meer dan 18 uur.wrote:Wel nog ergens waar ik hem kan lezen, ben wel benieuwd![]()
Ligt niet aan de hoeveelheid, maar aan het bijpakken.
-
G
Niet zon last met nadenken zoals ik zei?wrote:Dit. + enorm last van hooikoorts.wrote:Ik vond zelf de dag na die combi echt abnormaal kut. Had niet geslapen dus zag er nog verrot uit, totaal geen kracht in m'n lichaam, misselijk en pijn in m'n bek.wrote: en hoe bevallen de dagen erna? te doen?
Maar ben er wel doorheen gekomen hoor, zondag en maandag gewoon gewerkt
-
D
Is dan denk ik wel handig als je even de hoeveelheid erbij vermeld. :p
Is ook handig om de betreffende kwantiteit erbij te vermelden vriendwrote:is 8 euro duur voor 4-fmp ?
Beetje, vind het meer moeilijk om ergens enthousiast over te doen. Ik ben traag in alles, beetje besluiteloos?wrote: Niet zon last met nadenken zoals ik zei?
ongeveer 100wrote:Is dan denk ik wel handig als je even de hoeveelheid erbij vermeld. :p
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Kilo, gram, milligramwrote:ongeveer 100wrote:Is dan denk ik wel handig als je even de hoeveelheid erbij vermeld. :p
mgwrote:Kilo, gram, milligramwrote:ongeveer 100wrote:Is dan denk ik wel handig als je even de hoeveelheid erbij vermeld. :p
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Ja dat is duur