Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 635, 636, 637, 638, 639, 640, 641 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 25 mei 2012 13:17 

Hardtraxx Veteran

Nemesyz schreef:
Chukkels schreef:
Dysphoria schreef:
Chukkels aan de LSD, hmmmmm!

Woei! Afbeelding

Op harmony :D ?

Nee, zondag pas. ^^

Harmony ga ik nuchter.
Bericht Geplaatst op 25 mei 2012 17:43 

Donateur

Chukkels schreef:
Dance on cocaïne, LSD, XTC... Dit weekend doen we voor de verandering maar eens de leukste, namelijk de middelste. :D

Tot zover jouw plan om aankomend weekend nuchter te doen :lol: :lol:

Maar voor mezelf besloten dat ik het toch bij nuchter hou morgen, vorig weekend erg goed bevallen ^^

Chukkels schreef:
Dan heeft hij dus toch vlinders in z'n maag! :D

Speciale vlinders voor jou :loving: :loving:
Bericht Geplaatst op 25 mei 2012 18:27 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Nemesyz schreef:
Chukkels schreef:
Woei! Afbeelding

Nee, zondag pas. ^^

Harmony ga ik nuchter.

Verdomme. Das dan de 3e keer dat ik jou nuchter zie. Ben eerlijkgezegd onderhand wel goed benieuwd naar de wappie Chukkels :D
Bericht Geplaatst op 26 mei 2012 00:15 

Hardtraxx Veteran

Moet je kijken op Defqon, Electronic Family, Sensation, Doninator, The Qontinent, Decibel, Q-Base of Syndicate :P
Bericht Geplaatst op 26 mei 2012 00:19 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Moet je kijken op Defqon, Electronic Family, Sensation, Doninator, The Qontinent, Decibel, Q-Base of Syndicate :P

Ik ben benieuwd. Op defqon moeten we maar een hardtraxx drugstopic meeting houden. Op hard bass ben ik jou ook tegen gekomen, maar toen was ik zelf nogal nuchter dat was een beetje jammer.
Bericht Geplaatst op 26 mei 2012 00:20 

Foei! :D
Bericht Geplaatst op 26 mei 2012 12:57 

Hardtraxx Elite

laatste methylfenidaat erin om nog even 100 blz's te leren
Bericht Geplaatst op 27 mei 2012 03:57 

Chukkels schreef:
Nemesyz schreef:
Chukkels schreef:
Woei! Afbeelding

Nee, zondag pas. ^^

Harmony ga ik nuchter.

nu dus :o
Bericht Geplaatst op 27 mei 2012 11:54 

Nemesyz schreef:
Verdomme. Das dan de 3e keer dat ik jou nuchter zie. Ben eerlijkgezegd onderhand wel goed benieuwd naar de wappie Chukkels :D

viel dus stiekem ook wel mee :P
Bericht Geplaatst op 27 mei 2012 12:45 

Hardtraxxer

Zo, dat was een potje gezellig gister op Emporium! 4-fmp vlak voor binnenkomst naar binnen gegooid. Half 2 binnen, uurtje of 4 verder op de pillen! Echt een gouden combi was het niet want toen het effect van de 4-fmp weg epte werden de beentjes duidelijk een stuk zwaarder :/ Toch geprobeerd zo min mogelijk van aan te trekken.

Conclusie van begin tot eind zonder fatsoenlijk te zitten of rusten ook nog een paar behoorlijke krampen in m'n kuiten.. nog nooit zo gehad :P Gelukkig een paar vriendelijke personen die me ermee konden helpen door er op een rare manier in te knijpen en te drukken, anyway, hoe ze het ook deden, het werkte. Na een bakje fruit en een korte rustpauze zonder problemen tot het einde doorgefeest.

Ook leuk waren de 4 nieuwe introducees vanuit ons thuisfront in de wondere wereld van MDMA. Altijd weer genieten om dat te mogen bijwonen op zo'n topfestival met vooral het topweertje erbij!
Bericht Geplaatst op 27 mei 2012 13:40 

hoeveel had je gedropt dan?
want je kan dan ook beter x nemen als je nog in je rush van 4fmp zit, dan kan je daarop verder gaan, want opboksen tegen de anti rush die erna komt is erg lastig :P
Bericht Geplaatst op 27 mei 2012 14:44 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
hoeveel had je gedropt dan?
want je kan dan ook beter x nemen als je nog in je rush van 4fmp zit, dan kan je daarop verder gaan, want opboksen tegen de anti rush die erna komt is erg lastig :P

Njah de 4-fmp nam ik in voor binnenkomst toen we de auto hadden geparkeerd. Het was een minuutje of 25 lopen naar de ingang + door entree komen. Het sloeg in de rij in en die dosis (een flesje Flux) werkte bij mij vorige keer 4 tot 5 uur. Dus ik zat om 4 uur nog vol in die rush van de 4-fmp.. dat kan 't probleem niet zijn geweest. Heb om half 4 ongeveer half rood appeltje gedropt, om half 7 nog een halve. Toen om 9 uur en halve defqon en om kwart voor 10 nog een kwart.

Het ging opzich niet verkeerd, maar ik merkte wel dat het speedy effect van de 4-fmp langzaam wegzakte en dat vond ik persoonlijk wel jammer want ik vond het heldere energieke licht-euforische effect van 4-fmp zo lekker bij het festival passen :P

Achteraf misschien tussendoor met tegenzin maar iets zouts moeten eten.. schijnt ook goed te zijn tegen zeurend gevoel in de benen.
Bericht Geplaatst op 27 mei 2012 15:03 

Wat ook echt lekker is en goed weg gaat, zijn bananen, dat is echt een aanrader!

verder... weet je hoeveel MG er ongeveer in zon buisje flux zit?
Bericht Geplaatst op 27 mei 2012 15:09 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Wat ook echt lekker is en goed weg gaat, zijn bananen, dat is echt een aanrader!

verder... weet je hoeveel MG er ongeveer in zon buisje flux zit?

Het was 5ml maar op verschillende fora gelezen dat 't ongeveer 160mg is. Ik vond 't in ieder geval een supermiddeltje voor Emporium!

En ik zag inderdaad ook mensen met bananen rondwandelen ja :P Vind persoonlijk zo'n beker meloensalade wel relaxt altijd!
Bericht Geplaatst op 27 mei 2012 15:33 

Hardtraxx Veteran

Ik heb even een vraag mbt het testen van drugs en dan voornamelijk over pep, moet je dat gedroogd laten testen of kun je dat ook nat laten testen? Ik weet iig wel dat het 100 mg moet zijn.
Bericht Geplaatst op 27 mei 2012 15:39 

voor het testen maakt de vorm niet uit, het gaat om de stoffen die erin zitten
Bericht Geplaatst op 27 mei 2012 22:44 

Hardtraxx Veteran

LSD proves why it's my favorite 'Lose My Mind' once again! :worship:
Bericht Geplaatst op 28 mei 2012 01:34 

Aanrader?
Bericht Geplaatst op 28 mei 2012 10:14 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
Aanrader?

Kan ik niet zeggen. Hangt van de persoon af.
Bericht Geplaatst op 28 mei 2012 19:36 

Gewoon is proberen dus, en als het je niet bevalt niet weer doen.
Bericht Geplaatst op 28 mei 2012 21:19 

Hardtraxx Elite

gister voor het eerst pep gehad in discotheek hier in de buurt waar brennan heart kwam beviel me wel goed ^^
alleen de hele nacht niet geslaape
Bericht Geplaatst op 28 mei 2012 21:26 

hdhessel schreef:
gister voor het eerst pep gehad in discotheek hier in de buurt waar brennan heart kwam beviel me wel goed ^^

haha hoeveel had je?
Bericht Geplaatst op 28 mei 2012 21:31 

Hardtraxxer

Ik ben steent
Bericht Geplaatst op 28 mei 2012 22:14 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
hdhessel schreef:

haha hoeveel had je?

2 kleine sleutel puntjes maar
maar was de meste pep die er is ofzo 70 % ofzo
Bericht Geplaatst op 28 mei 2012 22:32 

Hardtraxx Veteran

Krijg deze week 4-FMP. Zaterdag op Intents nog eens gebruik van maken. ^^ Zou liever gewoon pep doen omdat ik dat nog kan redosen maar helaas kan ik er onmogelijk aankomen.. :P

Dan gaan we maar voor het leuke alternatiefje 4-FMP, in ieder geval weer laat mee beginnen. Gaat dit keer om een capsule van 150mg, eerste was 130mg dus nog een heel klein schepje erboven op. :)
Vorige  1 ... 635, 636, 637, 638, 639, 640, 641 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic