Ligt eraan van wat.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
D
-
B
Pillenggggggggggg
-
D
Oh sorry, ik had je zin ''Helemaal leipoe'' even in een verkeerde context geplaatst.
-
B
Potverdrie
dubbeltjes??wrote:Potverdrie
Twijfels twijfels, zaterdag of nuchter blijven of 1 2cb vlinder a 10mg te droppen. Weet alleen niet hoe dat uitpakt op een feest, iemand tips/ideeen??
Tot zover je streven om nuchter te blijven tot aan Defqonwrote:dubbeltjes??wrote:Potverdrie![]()
Twijfels twijfels, zaterdag of nuchter blijven of 1 2cb vlinder a 10mg te droppen. Weet alleen niet hoe dat uitpakt op een feest, iemand tips/ideeen??
-
D
Hij houdt het in ieder geval nog wel bescheiden, met 1 vlindertje.
Dan heeft hij dus toch vlinders in z'n maag! 
Ik heb net ook n hoop rond lopen zoeken.
Maar wat is nu eigenlijk volgens jullie de ideale drug (in pilvorm), om n heel feest lang harder door te kunnen gaan, zonder hallucinaties oid.
Vooral over 2-cb en 6-apb lees ik erg wisselende verhalen.
De een zegt er heel energiek van te worden, continu los willen gaan en met mensen te willen praten. De ander zegt dat die gene er juist slomer van werd.
Maar wat is nu eigenlijk volgens jullie de ideale drug (in pilvorm), om n heel feest lang harder door te kunnen gaan, zonder hallucinaties oid.
De een zegt er heel energiek van te worden, continu los willen gaan en met mensen te willen praten. De ander zegt dat die gene er juist slomer van werd.
-
G
4fmp, xtc, pep, 2cb in lage dosis ook iddwrote:Ik heb net ook n hoop rond lopen zoeken.
Bij XTC hoor ik ook verhalen van n droge mond en t heel vaak naar de wc moeten. En schijten op n festival zie ik niet zo zitten haha.
Ik ben echt totaal onervaren hier mee en als ik er mee zou beginnen, wil ik geen drug met allerlei bijwerkingen, zoals hallucinaties of de controle over je eigen lichaam voor n deel verliezen.
Gewoon wat harder en langer kunnen gaan, me energieker voelen, veel losser zijn etc. Dus ik verwacht ook dat ik wel een wat kleinere dosis zal moeten pakken, mocht ik dit doen.
Tenminste, als deze drugs er zijn, want op internet staan zoveel tegenstrijdige verhalen.
Ik ben echt totaal onervaren hier mee en als ik er mee zou beginnen, wil ik geen drug met allerlei bijwerkingen, zoals hallucinaties of de controle over je eigen lichaam voor n deel verliezen.
Gewoon wat harder en langer kunnen gaan, me energieker voelen, veel losser zijn etc. Dus ik verwacht ook dat ik wel een wat kleinere dosis zal moeten pakken, mocht ik dit doen.
Tenminste, als deze drugs er zijn, want op internet staan zoveel tegenstrijdige verhalen.
-
G
zolang je niks in bovengemiddelde dosissen neemt van wat ik net noemde zal je nog prima beheersd blijvenwrote:Bij XTC hoor ik ook verhalen van n droge mond en t heel vaak naar de wc moeten. En schijten op n festival zie ik niet zo zitten haha.
en met xtc hoef je juist helemaal niet naar de wc
alleen naderhand wel, maar dan ben je thuis
droge mond is de dag erna en stelt ook nisk voor man
gewoon een keer proberen
Hahahahawrote:Dan moet je denken aan pep of 4fmp.
-
G
*hoest*kotsen*hoest*wrote:Wat loop jij nou dom te lachen?![]()
-
B
Van xtc hoef je niet te schijtenwrote:Bij XTC hoor ik ook verhalen van n droge mond en t heel vaak naar de wc moeten. En schijten op n festival zie ik niet zo zitten haha.
Dance on cocaïne, LSD, XTC... Dit weekend doen we voor de verandering maar eens de leukste, namelijk de middelste. 
Ik ga niks meer gebruiken tot defqon. Gelukkig duurt dat niet zo lang meer. Heb alleen de vrijdag er na een heel belangrijk tentamen...
-
D
Chukkels aan de LSD, hmmmmm!
Woei!wrote:Chukkels aan de LSD, hmmmmm!

-
D
Hoeveel ug ben je van plan om te gaan nemen?
Op harmonywrote:Woei!wrote:Chukkels aan de LSD, hmmmmm!
Zaterdag dus 200mg 4fmp + Triforce. Word een dolle boel met KSwoosh