Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 20 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

D
Ligt eraan van wat.
B
Pillenggggggggggg
D
Oh sorry, ik had je zin ''Helemaal leipoe'' even in een verkeerde context geplaatst.
B
Potverdrie
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Banaanslak wrote:Potverdrie
dubbeltjes?? :cool:

Twijfels twijfels, zaterdag of nuchter blijven of 1 2cb vlinder a 10mg te droppen. Weet alleen niet hoe dat uitpakt op een feest, iemand tips/ideeen?? :)
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Black Sunrise wrote:
Banaanslak wrote:Potverdrie
dubbeltjes?? :cool:

Twijfels twijfels, zaterdag of nuchter blijven of 1 2cb vlinder a 10mg te droppen. Weet alleen niet hoe dat uitpakt op een feest, iemand tips/ideeen?? :)
Tot zover je streven om nuchter te blijven tot aan Defqon :lol:
D
Hij houdt het in ieder geval nog wel bescheiden, met 1 vlindertje.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Dan heeft hij dus toch vlinders in z'n maag! :D
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Ik heb net ook n hoop rond lopen zoeken.
Maar wat is nu eigenlijk volgens jullie de ideale drug (in pilvorm), om n heel feest lang harder door te kunnen gaan, zonder hallucinaties oid.
Vooral over 2-cb en 6-apb lees ik erg wisselende verhalen.
De een zegt er heel energiek van te worden, continu los willen gaan en met mensen te willen praten. De ander zegt dat die gene er juist slomer van werd.
G
marsiascout wrote:Ik heb net ook n hoop rond lopen zoeken.
Maar wat is nu eigenlijk volgens jullie de ideale drug (in pilvorm), om n heel feest lang harder door te kunnen gaan, zonder hallucinaties oid.
Vooral over 2-cb en 6-apb lees ik erg wisselende verhalen.
De een zegt er heel energiek van te worden, continu los willen gaan en met mensen te willen praten. De ander zegt dat die gene er juist slomer van werd.
4fmp, xtc, pep, 2cb in lage dosis ook idd
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Bij XTC hoor ik ook verhalen van n droge mond en t heel vaak naar de wc moeten. En schijten op n festival zie ik niet zo zitten haha.

Ik ben echt totaal onervaren hier mee en als ik er mee zou beginnen, wil ik geen drug met allerlei bijwerkingen, zoals hallucinaties of de controle over je eigen lichaam voor n deel verliezen.

Gewoon wat harder en langer kunnen gaan, me energieker voelen, veel losser zijn etc. Dus ik verwacht ook dat ik wel een wat kleinere dosis zal moeten pakken, mocht ik dit doen.

Tenminste, als deze drugs er zijn, want op internet staan zoveel tegenstrijdige verhalen.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Dan moet je denken aan pep of 4fmp.
G
marsiascout wrote:Bij XTC hoor ik ook verhalen van n droge mond en t heel vaak naar de wc moeten. En schijten op n festival zie ik niet zo zitten haha.

Ik ben echt totaal onervaren hier mee en als ik er mee zou beginnen, wil ik geen drug met allerlei bijwerkingen, zoals hallucinaties of de controle over je eigen lichaam voor n deel verliezen.

Gewoon wat harder en langer kunnen gaan, me energieker voelen, veel losser zijn etc. Dus ik verwacht ook dat ik wel een wat kleinere dosis zal moeten pakken, mocht ik dit doen.

Tenminste, als deze drugs er zijn, want op internet staan zoveel tegenstrijdige verhalen.
zolang je niks in bovengemiddelde dosissen neemt van wat ik net noemde zal je nog prima beheersd blijven
en met xtc hoef je juist helemaal niet naar de wc xd
alleen naderhand wel, maar dan ben je thuis :P en ook dat valt wel mee
droge mond is de dag erna en stelt ook nisk voor man xd
gewoon een keer proberen
El Mare wrote:Dan moet je denken aan pep of 4fmp.
Hahahaha xd met x en 2cb kan je jezelf ook prima onder controle houden, gewoon gebruiken met mate -.-
Hardtraxx Veteran
Wat loop jij nou dom te lachen? :lol: :lol:
G
El Mare wrote:Wat loop jij nou dom te lachen? :lol: :lol:
*hoest*kotsen*hoest*
Hardtraxx Veteran
:lol: :lol:
B
marsiascout wrote:Bij XTC hoor ik ook verhalen van n droge mond en t heel vaak naar de wc moeten. En schijten op n festival zie ik niet zo zitten haha.
Van xtc hoef je niet te schijten :P Van coke wel, en flink veel ook. En het is dun. En het stinkt viezer dan welke poep dan ook.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Dance on cocaïne, LSD, XTC... Dit weekend doen we voor de verandering maar eens de leukste, namelijk de middelste. :D
Hardtraxxer
798 posts member since 2011
Ik ga niks meer gebruiken tot defqon. Gelukkig duurt dat niet zo lang meer. Heb alleen de vrijdag er na een heel belangrijk tentamen...
D
Chukkels aan de LSD, hmmmmm!
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Dysphoria wrote:Chukkels aan de LSD, hmmmmm!
Woei! Drugs offtopic
D
Hoeveel ug ben je van plan om te gaan nemen?
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Chukkels wrote:
Dysphoria wrote:Chukkels aan de LSD, hmmmmm!
Woei! Drugs offtopic
Op harmony :D ?
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Zaterdag dus 200mg 4fmp + Triforce. Word een dolle boel met KSwoosh :yay:
Hardtraxxer
575 posts member since 2011
last seen Apr 2014
Voor mij wordt 't morgen op Emporium: één buisje Flux (4fmp) + 2 rode defqons. Ik wil alleen de 4fmp voor de tijd nemen, weet niet of dat lang genoeg werkt om daarna lekker op pillen over te gaan..