Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 633, 634, 635, 636, 637, 638, 639 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 21:22 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Hoe lang blijft speed goed?

De houdbaarheidstermijn komt overeen met de periode dat Sinterklaas in Nederland verblijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 22:03 

Hardtraxx Elite

Lekker leren met Ritalin.
Zoeeef
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 23:30 

Hardtraxxer

Ik zag net een paar pagina's terug dat dawasiknie een goede dosis 4-fmp had met 160/170mg. Kom ik nu net op pf in een topic tegen dat een buisje flux (5ml) ongeveer 160mg bevat.. Prima dosis dus, ging vorige keer erg lekker en werkte bij mij uurtje of 4 a 5. Die gaat genuttigd worden op Emporium zaterdag in ieder geval :D

Ik ga 't alleen met pillen combineren, zal wel gaan toch? :)

En ik vraag me iets anders af, gezien ik nog niet bij Emporium geweest ben en ik hoor over de controles die net zo streng af en toe zijn als bij Gelredome e.d. Hoe zit dat met honden en RC's ? Ruiken honden bijv Methylone, 4-fmp, Benzo Fury, Mephedrone en dergelijke ook? Het zijn analogen van pep en mdma maar is dit een overeenkomende geur ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 23:59 

Dat was het dan jongens. Tot volgend jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 01:07 

Donateur

Oxygene schreef:
En ik vraag me iets anders af, gezien ik nog niet bij Emporium geweest ben en ik hoor over de controles die net zo streng af en toe zijn als bij Gelredome e.d. Hoe zit dat met honden en RC's ? Ruiken honden bijv Methylone, 4-fmp, Benzo Fury, Mephedrone en dergelijke ook? Het zijn analogen van pep en mdma maar is dit een overeenkomende geur ofzo?

Naar mijn weten ruiken hondjes dat INDERDAAD, maar als je het gewoon goed verpakt, zoals in een condoom met een knoopje erom (ja ik weet het, het klinkt stom), dan ruiken de hondjes niet en kun je rustig doorlopen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 08:15 

Oxygene schreef:
Ik zag net een paar pagina's terug dat dawasiknie een goede dosis 4-fmp had met 160/170mg. Kom ik nu net op pf in een topic tegen dat een buisje flux (5ml) ongeveer 160mg bevat.. Prima dosis dus, ging vorige keer erg lekker en werkte bij mij uurtje of 4 a 5. Die gaat genuttigd worden op Emporium zaterdag in ieder geval :D

Ik ga 't alleen met pillen combineren, zal wel gaan toch? :)

ja kan goed, die dosis is goddelijk overigens
en combineren kan ook maar toen ik dat deed met 2 speakers had ikwel een zware week daarna xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 09:00 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Oxygene schreef:

Naar mijn weten ruiken hondjes dat INDERDAAD, maar als je het gewoon goed verpakt, zoals in een condoom met een knoopje erom (ja ik weet het, het klinkt stom), dan ruiken de hondjes niet en kun je rustig doorlopen :)

Wat een bullshit :')
Zelfs als je het vacuüm verpakt, ruiken hondjes het nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 09:29 

Hardtraxxer

Iemand die hier keltische kruizen kent, schijnen ongeveer 1.5 maand op de markt te zijn 200-220 mg heb ik me laten vertellen. Iemand hier ervaring mee of iets over gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 10:41 

Hardtraxx Veteran

Moving Madness schreef:
Iemand die hier keltische kruizen kent, schijnen ongeveer 1.5 maand op de markt te zijn 200-220 mg heb ik me laten vertellen. Iemand hier ervaring mee of iets over gehoord?

200-220mg :')

Klinkt als dealerspraat. Haal er 100mg vanaf en je zal meer in de buurt zitten. On a sidenote: ik hou me verder niet meer bezig met pillen, dus zou ook niet weten wat er op de markt is, behalve de speakers en de Triforces, maar als iets anderhalve maand al uit is én boven de 200mg zou bevatten, zou ik er waarschijnlijk wel van gehoord hebben. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 11:03 

Donateur

KSwoosh schreef:
stefaneke schreef:
Hoe lang blijft speed goed?

in de vriezer wel flink wat maanden

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 13:47 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Black Sunrise schreef:
Oxygene schreef:

Wat een bullshit :')
Zelfs als je het vacuüm verpakt, ruiken hondjes het nog.

Honden worden nog niet eens getraind op RC's, dus heel het betoog is bullshit. De enige RC waarop hij getraind zou kunnen worden is Mephedrone, omdat deze snel aan populariteit heeft gewonnen op de markt.

Chukkels, we zijn het eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 16:39 

Hardtraxxer

@Olijfboompje: Dus dat buisje 4fmp moet geen probleem zijn om achter de broek te steken?

@Moving Madness: Haha kerel, er is genoeg bekend goed spul op de markt :P Die kruizen heb jij een hele zak van nodig hahaha. Zijn in de achterhoek wel rode dq's te vinden hoor :)

Maar over 't algemeen, die honden zijn getrained op mdma en pep, zijn dan stoffen die maar op miniscuul niveau verschillen van deze twee dan niet gelijk qua geur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 17:42 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Honden worden nog niet eens getraind op RC's, dus heel het betoog is bullshit. De enige RC waarop hij getraind zou kunnen worden is Mephedrone, omdat deze snel aan populariteit heeft gewonnen op de markt.

Haha, ik had geen eens door dat het over RC's ging xd

Olijfboompje schreef:

Snel, bel de krant!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 18:18 

Ben sinds gister cold turkey gegaan met venlafaxine.

Voel me momenteel wel een beetje vaag, maar ik weet niet zeker of het daaraan te verwijten valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 19:31 

Hardtraxxer

Gasten wtf. Denk je nou serieus dat er "echte" drugshonden op feesten zijn?
Die beesten triggeren gewoon verdacht gedrag.
Haha echt laatste keer dak op nightmare was en MoH , dan had die helemaal gek moeten worden, maar dat deed die niet. Hij pakte alleen mensen die terug liepen en omliepen.
Als jij die hond gaat aaien, om gaat lopen of bang gaat lopen doen, dan pakken ze je dr uit.

Zo denk ik dat het zit hor. Geen wetenschappelijk onderzoek :)
(Die echte beesten schijnen ook nog is fakking duur te zijn)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 20:00 

Donateur

Zeer grappig voorbeeld nog van afgelopen weekend xd. We zijn met paar vrienden naar Bassrulers Outdoor geweest en stond tot mijn verbazing ook zo'n tentje bij de inkom met een hondje erin, iedereen moest een voor 1 door dat tentje lopen voorbij die hond. xd. Ik was best wel gerust want had toevallig niets bij die dag omdat ik met de auto was, 1 van mijn vrienden werd er uit geknipt. Hij had ook niets bij en moest zich helemaal uitkleden tot hij in zn pure stond. Of zn reet geinspecteerd werd weet ik niet maar ik geloof nooit dat er ekt ektee druks honden op zulke feesten staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 22:34 

Hardtraxx Veteran

Oxygene schreef:
@Olijfboompje: Dus dat buisje 4fmp moet geen probleem zijn om achter de broek te steken?

Maar over 't algemeen, die honden zijn getrained op mdma en pep, zijn dan stoffen die maar op miniscuul niveau verschillen van deze twee dan niet gelijk qua geur?

De meeste honden zijn niet eens getraind op MDMA. Hoe vaak zie jij in het nieuwsbericht mensen gepakt met MDMA?

Het is veelal een psychologisch spelletje. Die hondentrainers gebruiken de honden als medium om potentiële junks eruit te pikken. Hondjes geven aanleiding. Simpel as that.

Het moet geen probleem zijn. Ik heb met meer dan 2 gram 4fmp op feesten rondgehuppeld met hondjes.
Crashee schreef:
Gasten wtf. Denk je nou serieus dat er "echte" drugshonden op feesten zijn?
Die beesten triggeren gewoon verdacht gedrag.
Haha echt laatste keer dak op nightmare was en MoH , dan had die helemaal gek moeten worden, maar dat deed die niet. Hij pakte alleen mensen die terug liepen en omliepen.
Als jij die hond gaat aaien, om gaat lopen of bang gaat lopen doen, dan pakken ze je dr uit.

Zo denk ik dat het zit hor. Geen wetenschappelijk onderzoek :)
(Die echte beesten schijnen ook nog is fakking duur te zijn)

Heb je gelijk in, maarja, mensen vermijden liever het onzekere he.
Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:

Haha, ik had geen eens door dat het over RC's ging xd

Olijfboompje schreef:

Snel, bel de krant!

Just jizzed ma pants.

@ Dysphoria

In overleg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 00:24 

Olijfboompje schreef:
@ Dysphoria

In overleg?

Nee, niet het meest verstandige, maar ik heb wel even ge-e-maild om te vragen wat de effecten/gevolgen zijn als ik zoiets doe, want op internet lees je allerlei verhalen over afkickverschijnselen en dergelijke.

Denk dat ik het gewoon doorzet, tenzij ik een zeer afkeurende reactie krijg van de mensen die er meer verstand van hebben dan mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 00:26 

Dysphoria schreef:
Ben sinds gister cold turkey gegaan met venlafaxine.

Voel me momenteel wel een beetje vaag, maar ik weet niet zeker of het daaraan te verwijten valt.

Dus nu kan je middeltjes tot je gaan nemen die serotonine verbruiken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 00:27 

Nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 00:29 

Dysphoria schreef:
Nog niet.

Maar binnenkort wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 00:34 

Misschien wel.

Eerst moet ik er voor zorgen dat het helemaal uit mijn lichaam is en dat ik het niet meer gebruik. Merk tot nu toe nog niet heel veel van die verschijnselen, tenzij het ergste nog moet komen. Wat natuurlijk goed mogelijk is omdat ik nog maar net gestopt ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 00:35 

Dysphoria schreef:
Misschien wel.

Eerst moet ik er voor zorgen dat het helemaal uit mijn lichaam is en dat ik het niet meer gebruik. Merk tot nu toe nog niet heel veel van die verschijnselen, tenzij het ergste nog moet komen. Wat natuurlijk goed mogelijk is omdat ik nog maar net gestopt ben.

Helemaal leipoe
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 00:35 

Liever niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 00:37 

Jammer.
Vorige  1 ... 633, 634, 635, 636, 637, 638, 639 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic