De houdbaarheidstermijn komt overeen met de periode dat Sinterklaas in Nederland verblijft.wrote:Hoe lang blijft speed goed?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik zag net een paar pagina's terug dat dawasiknie een goede dosis 4-fmp had met 160/170mg. Kom ik nu net op pf in een topic tegen dat een buisje flux (5ml) ongeveer 160mg bevat.. Prima dosis dus, ging vorige keer erg lekker en werkte bij mij uurtje of 4 a 5. Die gaat genuttigd worden op Emporium zaterdag in ieder geval 
Ik ga 't alleen met pillen combineren, zal wel gaan toch?
En ik vraag me iets anders af, gezien ik nog niet bij Emporium geweest ben en ik hoor over de controles die net zo streng af en toe zijn als bij Gelredome e.d. Hoe zit dat met honden en RC's ? Ruiken honden bijv Methylone, 4-fmp, Benzo Fury, Mephedrone en dergelijke ook? Het zijn analogen van pep en mdma maar is dit een overeenkomende geur ofzo?
En ik vraag me iets anders af, gezien ik nog niet bij Emporium geweest ben en ik hoor over de controles die net zo streng af en toe zijn als bij Gelredome e.d. Hoe zit dat met honden en RC's ? Ruiken honden bijv Methylone, 4-fmp, Benzo Fury, Mephedrone en dergelijke ook? Het zijn analogen van pep en mdma maar is dit een overeenkomende geur ofzo?
-
D
Dat was het dan jongens. Tot volgend jaar.
Naar mijn weten ruiken hondjes dat INDERDAAD, maar als je het gewoon goed verpakt, zoals in een condoom met een knoopje erom (ja ik weet het, het klinkt stom), dan ruiken de hondjes niet en kun je rustig doorlopenwrote: En ik vraag me iets anders af, gezien ik nog niet bij Emporium geweest ben en ik hoor over de controles die net zo streng af en toe zijn als bij Gelredome e.d. Hoe zit dat met honden en RC's ? Ruiken honden bijv Methylone, 4-fmp, Benzo Fury, Mephedrone en dergelijke ook? Het zijn analogen van pep en mdma maar is dit een overeenkomende geur ofzo?
-
G
ja kan goed, die dosis is goddelijk overigenswrote:Ik zag net een paar pagina's terug dat dawasiknie een goede dosis 4-fmp had met 160/170mg. Kom ik nu net op pf in een topic tegen dat een buisje flux (5ml) ongeveer 160mg bevat.. Prima dosis dus, ging vorige keer erg lekker en werkte bij mij uurtje of 4 a 5. Die gaat genuttigd worden op Emporium zaterdag in ieder geval
en combineren kan ook maar toen ik dat deed met 2 speakers had ikwel een zware week daarna
Wat een bullshit :')wrote:Naar mijn weten ruiken hondjes dat INDERDAAD, maar als je het gewoon goed verpakt, zoals in een condoom met een knoopje erom (ja ik weet het, het klinkt stom), dan ruiken de hondjes niet en kun je rustig doorlopenwrote: En ik vraag me iets anders af, gezien ik nog niet bij Emporium geweest ben en ik hoor over de controles die net zo streng af en toe zijn als bij Gelredome e.d. Hoe zit dat met honden en RC's ? Ruiken honden bijv Methylone, 4-fmp, Benzo Fury, Mephedrone en dergelijke ook? Het zijn analogen van pep en mdma maar is dit een overeenkomende geur ofzo?
Zelfs als je het vacuüm verpakt, ruiken hondjes het nog.
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Iemand die hier keltische kruizen kent, schijnen ongeveer 1.5 maand op de markt te zijn 200-220 mg heb ik me laten vertellen. Iemand hier ervaring mee of iets over gehoord?
200-220mg :')wrote:Iemand die hier keltische kruizen kent, schijnen ongeveer 1.5 maand op de markt te zijn 200-220 mg heb ik me laten vertellen. Iemand hier ervaring mee of iets over gehoord?
Klinkt als dealerspraat. Haal er 100mg vanaf en je zal meer in de buurt zitten. On a sidenote: ik hou me verder niet meer bezig met pillen, dus zou ook niet weten wat er op de markt is, behalve de speakers en de Triforces, maar als iets anderhalve maand al uit is én boven de 200mg zou bevatten, zou ik er waarschijnlijk wel van gehoord hebben.
wrote:in de vriezer wel flink wat maandenwrote:Hoe lang blijft speed goed?
Honden worden nog niet eens getraind op RC's, dus heel het betoog is bullshit. De enige RC waarop hij getraind zou kunnen worden is Mephedrone, omdat deze snel aan populariteit heeft gewonnen op de markt.wrote:Wat een bullshit :')wrote:Naar mijn weten ruiken hondjes dat INDERDAAD, maar als je het gewoon goed verpakt, zoals in een condoom met een knoopje erom (ja ik weet het, het klinkt stom), dan ruiken de hondjes niet en kun je rustig doorlopenwrote: En ik vraag me iets anders af, gezien ik nog niet bij Emporium geweest ben en ik hoor over de controles die net zo streng af en toe zijn als bij Gelredome e.d. Hoe zit dat met honden en RC's ? Ruiken honden bijv Methylone, 4-fmp, Benzo Fury, Mephedrone en dergelijke ook? Het zijn analogen van pep en mdma maar is dit een overeenkomende geur ofzo?
Zelfs als je het vacuüm verpakt, ruiken hondjes het nog.
Chukkels, we zijn het eens!
@Olijfboompje: Dus dat buisje 4fmp moet geen probleem zijn om achter de broek te steken?
@Moving Madness: Haha kerel, er is genoeg bekend goed spul op de markt
Die kruizen heb jij een hele zak van nodig hahaha. Zijn in de achterhoek wel rode dq's te vinden hoor 
Maar over 't algemeen, die honden zijn getrained op mdma en pep, zijn dan stoffen die maar op miniscuul niveau verschillen van deze twee dan niet gelijk qua geur?
@Moving Madness: Haha kerel, er is genoeg bekend goed spul op de markt
Maar over 't algemeen, die honden zijn getrained op mdma en pep, zijn dan stoffen die maar op miniscuul niveau verschillen van deze twee dan niet gelijk qua geur?
Haha, ik had geen eens door dat het over RC's gingwrote:Honden worden nog niet eens getraind op RC's, dus heel het betoog is bullshit. De enige RC waarop hij getraind zou kunnen worden is Mephedrone, omdat deze snel aan populariteit heeft gewonnen op de markt.
Snel, bel de krant!wrote:Chukkels, we zijn het eens!
-
D
Ben sinds gister cold turkey gegaan met venlafaxine.
Voel me momenteel wel een beetje vaag, maar ik weet niet zeker of het daaraan te verwijten valt.
Voel me momenteel wel een beetje vaag, maar ik weet niet zeker of het daaraan te verwijten valt.
-
CHardtraxxer
- 233 posts member since 2011
- last seen Dec 2019
Gasten wtf. Denk je nou serieus dat er "echte" drugshonden op feesten zijn?
Die beesten triggeren gewoon verdacht gedrag.
Haha echt laatste keer dak op nightmare was en MoH , dan had die helemaal gek moeten worden, maar dat deed die niet. Hij pakte alleen mensen die terug liepen en omliepen.
Als jij die hond gaat aaien, om gaat lopen of bang gaat lopen doen, dan pakken ze je dr uit.
Zo denk ik dat het zit hor. Geen wetenschappelijk onderzoek
(Die echte beesten schijnen ook nog is fakking duur te zijn)
Haha echt laatste keer dak op nightmare was en MoH , dan had die helemaal gek moeten worden, maar dat deed die niet. Hij pakte alleen mensen die terug liepen en omliepen.
Als jij die hond gaat aaien, om gaat lopen of bang gaat lopen doen, dan pakken ze je dr uit.
Zeer grappig voorbeeld nog van afgelopen weekend
. We zijn met paar vrienden naar Bassrulers Outdoor geweest en stond tot mijn verbazing ook zo'n tentje bij de inkom met een hondje erin, iedereen moest een voor 1 door dat tentje lopen voorbij die hond.
. Ik was best wel gerust want had toevallig niets bij die dag omdat ik met de auto was, 1 van mijn vrienden werd er uit geknipt. Hij had ook niets bij en moest zich helemaal uitkleden tot hij in zn pure stond. Of zn reet geinspecteerd werd weet ik niet maar ik geloof nooit dat er ekt ektee druks honden op zulke feesten staan.
De meeste honden zijn niet eens getraind op MDMA. Hoe vaak zie jij in het nieuwsbericht mensen gepakt met MDMA?wrote:@Olijfboompje: Dus dat buisje 4fmp moet geen probleem zijn om achter de broek te steken?
Het is veelal een psychologisch spelletje. Die hondentrainers gebruiken de honden als medium om potentiële junks eruit te pikken. Hondjes geven aanleiding. Simpel as that.
Het moet geen probleem zijn. Ik heb met meer dan 2 gram 4fmp op feesten rondgehuppeld met hondjes.
Heb je gelijk in, maarja, mensen vermijden liever het onzekere he.wrote:Gasten wtf. Denk je nou serieus dat er "echte" drugshonden op feesten zijn?
Just jizzed ma pants.wrote:Haha, ik had geen eens door dat het over RC's gingwrote:Honden worden nog niet eens getraind op RC's, dus heel het betoog is bullshit. De enige RC waarop hij getraind zou kunnen worden is Mephedrone, omdat deze snel aan populariteit heeft gewonnen op de markt.
Snel, bel de krant!wrote:Chukkels, we zijn het eens!
@ Dysphoria
In overleg?
-
D
Nee, niet het meest verstandige, maar ik heb wel even ge-e-maild om te vragen wat de effecten/gevolgen zijn als ik zoiets doe, want op internet lees je allerlei verhalen over afkickverschijnselen en dergelijke.wrote:@ Dysphoria
In overleg?
Denk dat ik het gewoon doorzet, tenzij ik een zeer afkeurende reactie krijg van de mensen die er meer verstand van hebben dan mij.
-
B
Dus nu kan je middeltjes tot je gaan nemen die serotonine verbruiken?wrote:Ben sinds gister cold turkey gegaan met venlafaxine.
-
D
Nog niet.
-
B
Maar binnenkort wel?wrote:Nog niet.
-
D
Misschien wel.
Eerst moet ik er voor zorgen dat het helemaal uit mijn lichaam is en dat ik het niet meer gebruik. Merk tot nu toe nog niet heel veel van die verschijnselen, tenzij het ergste nog moet komen. Wat natuurlijk goed mogelijk is omdat ik nog maar net gestopt ben.
Eerst moet ik er voor zorgen dat het helemaal uit mijn lichaam is en dat ik het niet meer gebruik. Merk tot nu toe nog niet heel veel van die verschijnselen, tenzij het ergste nog moet komen. Wat natuurlijk goed mogelijk is omdat ik nog maar net gestopt ben.
-
B
Helemaal leipoewrote:Misschien wel.
-
D
Liever niet. 
-
B
Jammer.