Oxygene schreef:
@Olijfboompje: Dus dat buisje 4fmp moet geen probleem zijn om achter de broek te steken?
Maar over 't algemeen, die honden zijn getrained op mdma en pep, zijn dan stoffen die maar op miniscuul niveau verschillen van deze twee dan niet gelijk qua geur?
De meeste honden zijn niet eens getraind op MDMA. Hoe vaak zie jij in het nieuwsbericht mensen gepakt met MDMA?
Het is veelal een psychologisch spelletje. Die hondentrainers gebruiken de honden als medium om potentiële junks eruit te pikken. Hondjes geven aanleiding. Simpel as that.
Het moet geen probleem zijn. Ik heb met meer dan 2 gram 4fmp op feesten rondgehuppeld met hondjes.
Crashee schreef:
Gasten wtf. Denk je nou serieus dat er "echte" drugshonden op feesten zijn?
Die beesten triggeren gewoon verdacht gedrag.
Haha echt laatste keer dak op nightmare was en MoH , dan had die helemaal gek moeten worden, maar dat deed die niet. Hij pakte alleen mensen die terug liepen en omliepen.
Als jij die hond gaat aaien, om gaat lopen of bang gaat lopen doen, dan pakken ze je dr uit.
Zo denk ik dat het zit hor. Geen wetenschappelijk onderzoek

(Die echte beesten schijnen ook nog is fakking duur te zijn)
Heb je gelijk in, maarja, mensen vermijden liever het onzekere he.
Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Honden worden nog niet eens getraind op RC's, dus heel het betoog is bullshit. De enige RC waarop hij getraind zou kunnen worden is Mephedrone, omdat deze snel aan populariteit heeft gewonnen op de markt.
Haha, ik had geen eens door dat het over RC's ging

Olijfboompje schreef:
Chukkels, we zijn het eens!
Snel, bel de krant!
Just jizzed ma pants.
@ Dysphoria
In overleg?