93Wesley93 schreef:
Intents mogelijk nog eens aan 4-FMP wagen na de geweldige eerste ervaring op Reverze.
Hoop weer op die heerlijk/lange constante rush van 3-4 uurtjes.

Wat is jullie mening over 4-FMP redosen? Dus stel beginnen met een 130 mg cap, en dan net voor de crash nog wat bijpakken?
Mijn ervaring met het redosen van 4fmp is gewoon niet doen. Maar dat kan ook komen doordat ik overantwoord bezig was. Had w caps van ongeveer 130mg bij me en toen de eerste uitgewerkt was de tweede bij gepakt. Ik kwam aleen maar ontiegelijk strak te staan en niks van dat fijne 4fmp gevoel kwam terug. Ik heb toen de hele nacht niet geslapen en ging niet lekker. Al had ik die dag ook veel bier gedronken. Mijn ervaringen met het bijpakken van xtc nadat de 4fmp uitgewerkt is zijn daarentegen wel goed. Je hoeft maar een kwart speaker te nemen en je gaat ontieglijk lekker.
Maar iedereen vandaag alweer lekker aan het bijpakken? Ik heb vanavond zo'n allergietest of zo gedaan met mijn methylone. Een vriend van me zat lekker aan het bier en ik pakte steeds wat methylone bij totdat ik iets voelde. Zodat ik zeker wist dat ik niet per ongelijk een 2c'tje of iets dergelijks heb gekregen. Heb nu een 70mg ongeveer gesnoven en voel hem nu wel fijn. Mis alleen wel het fijne euforie gevoel van mdma en in mindere mate van 4fmp. Heb wel veel energie, dus dat zal wel fijn plafonddienst worden vanavond, maar gelukkig heb ik geen verplichtingen tot donderdag middag.
Nu lekker op de bank met de hard bass blu ray op tv en er maar een mooie avond van maken.