Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 631, 632, 633, 634, 635, 636, 637 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 22:01 

Dysphoria schreef:
Ik wil nog wel een keer, maar de mensen met wie ik was willen geen 2C-B meer. :P

Wat een zotte piraten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 22:04 

Dysphoria schreef:
Ik wil nog wel een keer, maar de mensen met wie ik was willen geen 2C-B meer. :P

Nou vooruit dan. omdat jij t bent doe ik wel een keertje mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 22:08 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik zat net een paar discussiepunten uit oude drugstopics door te lezen. Damn, wat ben ik veranderd qua mening over de werking van drugs en schadelijkheid ervan. In positieve zin, want nu ik terug lees wat ik allemaal beweerde, dan zijn sommige dingen echt bullshit en weet ik nu echt wel beter. Dat geld overigens voor meerdere mensen waarvan de mening zichtbaar is bijgesteld in het afgelopen jaar. Zijn deze topics toch nog ergens goed voor! :thumbsup:

Op welke onverantwoorde junks doel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 22:11 

Donateur

Gisteren voor het eerst sinds 3 maanden weer mijn serotonine-huishouding in de war geschopt. Combinatie gedaan tussen 4-fmp en Mephedrone.

Om kwart over 9 een cap 4fmp genomen (zat een goeie 160/170 in). De eerste effecten kwamen na een half uur op in de vorm van lichtere benen, en ik zat in een soort van coming up die bijna een uur duurde. Heerlijk hoe het effect steeds heftiger werd. Het was precies de juiste dosis om me goed te laten voelen zonder dat het overdreven was. Dit gaan we dus onthouden!

De effecten namen eigenlijk pas na 2,5 uur een beetje af, heel gek want zo lang heeft die 4-fmp nog nooit echt bij me doorgewerkt. Daarna heb ik van 1 tot 6 Mephedrone in m'n neus lopen gooien, telkens 3 puntjes (is ongeveer 150 mg per keer ofzo) en dat 3 keer. Heb me er heerlijk op vermaakt! Mephedrone maakte blij, heel erg energiek en heel erg helder. Kon om 6 uur nog keihard losgaan, iets wat me met MDMA in geen geval zou lukken. Alleen het laatste uurtje wilde het een en ander wel eens wat minder scherp zijn, maar dat is ook deels vermoeidheid. De vaagheid van MDMA is er niet en dat vond ik erg fijn.

Even de after-effecten/kater afwachten. Op dit moment voel ik me wel goed, zelfs nadat we nog aardig door waren gegaan met gebruiken op de after. Niet zo braindead en lichamelijk gesloopt als met MDMA, maar merk dat ik wel snel aangebrand kan raken. Geen dip-gevoelens iig. Tot nu toe zeker een combinatie die voor herhaling vatbaar is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 22:22 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Ik zat net een paar discussiepunten uit oude drugstopics door te lezen. Damn, wat ben ik veranderd qua mening over de werking van drugs en schadelijkheid ervan. In positieve zin, want nu ik terug lees wat ik allemaal beweerde, dan zijn sommige dingen echt bullshit en weet ik nu echt wel beter. Dat geld overigens voor meerdere mensen waarvan de mening zichtbaar is bijgesteld in het afgelopen jaar. Zijn deze topics toch nog ergens goed voor! :thumbsup:

Ik doel helemaal niet op mensen die onverantwoord ofzo zouden zijn, maar meer in het algeheel dat mensen nu minder onzin uitkramen dan vroeger. Oftewel men weet meer van drugs af dan vorig jaar. En dat is toch mooi om te zien? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 22:25 

Banaanslak schreef:
Dysphoria schreef:

Wat een zotte piraten.

Beetje wel hè. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 07:58 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Gisteren voor het eerst sinds 3 maanden weer mijn serotonine-huishouding in de war geschopt. Combinatie gedaan tussen 4-fmp en Mephedrone.

Om kwart over 9 een cap 4fmp genomen (zat een goeie 160/170 in). De eerste effecten kwamen na een half uur op in de vorm van lichtere benen, en ik zat in een soort van coming up die bijna een uur duurde. Heerlijk hoe het effect steeds heftiger werd. Het was precies de juiste dosis om me goed te laten voelen zonder dat het overdreven was. Dit gaan we dus onthouden!

De effecten namen eigenlijk pas na 2,5 uur een beetje af, heel gek want zo lang heeft die 4-fmp nog nooit echt bij me doorgewerkt. Daarna heb ik van 1 tot 6 Mephedrone in m'n neus lopen gooien, telkens 3 puntjes (is ongeveer 150 mg per keer ofzo) en dat 3 keer. Heb me er heerlijk op vermaakt! Mephedrone maakte blij, heel erg energiek en heel erg helder. Kon om 6 uur nog keihard losgaan, iets wat me met MDMA in geen geval zou lukken. Alleen het laatste uurtje wilde het een en ander wel eens wat minder scherp zijn, maar dat is ook deels vermoeidheid. De vaagheid van MDMA is er niet en dat vond ik erg fijn

Even de after-effecten/kater afwachten. Op dit moment voel ik me wel goed, zelfs nadat we nog aardig door waren gegaan met gebruiken op de after. Niet zo braindead en lichamelijk gesloopt als met MDMA, maar merk dat ik wel snel aangebrand kan raken. Geen dip-gevoelens iig. Tot nu toe zeker een combinatie die voor herhaling vatbaar is!

Hahah! Het was heerlijk toch! Zei ik je toch! Nadat ik ook maar de meph gepunt had voelde ik me ook een stuk fijner. Icm 4fmp is het gewoon heldig. Dr zijn echt bizar veel mensen naar me toe gekomen van : Wow! Wat heb jij een ongelovelijke pretbek! Jij staat echt optimaal te genieten! Wat heb je allemaal op. En dan vertel je wat je op hebt, staan ze je aan te kijken alsof ze.water zien branden! Prachtig gewoon!

Of hoe ik mensen die goed de weg kwijt waren goed aan t fucken was met mn shirt! Heb echt een geniale nacht plus after maatje! De mensen met wie we waren (Ni, Re) willen op intents onze combi doen!! Dat gaat gegarandeerd lachen, gieren, brullen worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 09:04 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Ik doel helemaal niet op mensen die onverantwoord ofzo zouden zijn, maar meer in het algeheel dat mensen nu minder onzin uitkramen dan vroeger. Oftewel men weet meer van drugs af dan vorig jaar. En dat is toch mooi om te zien? :)

Neejoh, dat zijn nog steeds zelfverklaarde experts die erop los junken :D

Men denkt wel beter na over wat ze zeggen, true that. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 11:04 

Donateur

Zijn gewoon allemaal drugs experts geworden dankzij deze prachtige topics! Bedankt hiervoor :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 12:36 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Zijn gewoon allemaal drugs experts geworden dankzij deze prachtige topics! Bedankt hiervoor :cry:

Neejoh, nog steeds fucking junks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 12:38 

Olijfboompje :loving: :loving: :loving: :love: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 13:09 

Donateur

Chukkels schreef:
Dat geld overigens voor meerdere mensen waarvan de mening zichtbaar is bijgesteld in het afgelopen jaar.

:yes: :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 14:21 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Chukkels schreef:
Dat geld overigens voor meerdere mensen waarvan de mening zichtbaar is bijgesteld in het afgelopen jaar.

:yes: :yes:

Andere taal voor een superduper dip?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 14:29 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Andere taal voor een superduper dip?

Een dip?? Juist het tegenovergestelde :cool: :cool:
Ik ben gewoon nuchter gebleven dit weekend, takmans ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 14:29 

Hardtraxx Veteran

WTF probeer jij nou tof te doen dan Olijvie? :P Probeer jij soms te beweren dat je helemaal niks hebt geleerd uit deze topics?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 14:59 

Donateur

Chukkels schreef:
Probeer jij soms te beweren dat je helemaal niks hebt geleerd uit deze topics?

Hoe die zichzelf 2x zo hard naar de klote kan helpen met 3x zo weinig drugs :cool:
Combibreakerzzzz ftw ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 17:04 

Olijfboompje doet tof? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 18:32 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
WTF probeer jij nou tof te doen dan Olijvie? :P Probeer jij soms te beweren dat je helemaal niks hebt geleerd uit deze topics?

Jonge, zie je mij tof doen?

Ik wijs jullie op de feiten mattie. :cool:
Enige wat ik hier heb geleerd is wat ik niet moet doen. :D
Dysphoria schreef:
Olijfboompje doet tof? :P

Says whoooooo?
Chukkels schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 20:42 

Idk, het was een vraag. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 21:22 

Hardtraxxer

M-arijn schreef:
Kan je volgens mij beter gewoon 2CB gebruiken :P

Nee met 2cb zag ik alleen vet gekke visuals, maar kan niet echt zeggen dat ik me vet goed voelde en tintelingen had
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 21:24 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:

Neither do I :oh:
suikerklontje schreef:
M-arijn schreef:

Nee met 2cb zag ik alleen vet gekke visuals, maar kan niet echt zeggen dat ik me vet goed voelde en tintelingen had

Oraal had ik ook niet echt een heel sterk gevoel, maar er was wel iets anders iig in mijn lichamelijke beleving. Dikke lachkicks ervaren etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 21:24 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:

De effecten namen eigenlijk pas na 2,5 uur een beetje af, heel gek want zo lang heeft die 4-fmp nog nooit echt bij me doorgewerkt. Daarna heb ik van 1 tot 6 Mephedrone in m'n neus lopen gooien, telkens 3 puntjes (is ongeveer 150 mg per keer ofzo) en dat 3 keer. Heb me er heerlijk op vermaakt! Mephedrone maakte blij, heel erg energiek en heel erg helder. Kon om 6 uur nog keihard losgaan, iets wat me met MDMA in geen geval zou lukken. Alleen het laatste uurtje wilde het een en ander wel eens wat minder scherp zijn, maar dat is ook deels vermoeidheid. De vaagheid van MDMA is er niet en dat vond ik erg fijn.

4-fmp werkt toch niet echt op je serotonine pijl?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 21:27 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Dysphoria schreef:

Neither do I :oh:
suikerklontje schreef:
M-arijn schreef:

Oraal had ik ook niet echt een heel sterk gevoel, maar er was wel iets anders iig in mijn lichamelijke beleving. Dikke lachkicks ervaren etc.

Ja dat idd wel. Had ook wel zieke lachkicks maar dat kwam wss door die lachgaspatronen. Alleen zal die 2cb die lachkicks wel versterkt hebben. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 21:29 

Hardtraxx Veteran

Zo, bij mij is het aftellen ook begonnen :P .. Over iets meer dan 1,5 week.. Mag ik mezelf compleet de vernieling in helpen :loving: . Nee grapje, hou het rustig op Intents, maar er staat wel een leuke nieuwe combi op het programma :D . Combi 4-FMP - Methylone! Dankzij een hele goede Opper-opper-oppervriend :cool: die ik bij deze weg nog even wil bedanken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 21:42 

Hardtraxx Veteran

suikerklontje schreef:
Ja dat idd wel. Had ook wel zieke lachkicks maar dat kwam wss door die lachgaspatronen. Alleen zal die 2cb die lachkicks wel versterkt hebben. xd

Ja, dat kan wel goed kloppen. :P
Al heb ik het idee dat ik tijdens lachgas nooit lach? xd
Heel vaag spul. Ik kom er altijd naderhand pas achter dat ik blauw heb gelegen. Ik heb ook al eens meegemaakt dat ik totaal niet heb gelachen tijdens dat spul, maar die trip ging ook diep haha. xd
Ruubiie schreef:
Zo, bij mij is het aftellen ook begonnen :P .. Over iets meer dan 1,5 week.. Mag ik mezelf compleet de vernieling in helpen :loving: . Nee grapje, hou het rustig op Intents, maar er staat wel een leuke nieuwe combi op het programma :D . Combi 4-FMP - Methylone! Dankzij een hele goede Opper-opper-oppervriend :cool: die ik bij deze weg nog even wil bedanken!

Wat moet diegene nu zeggen dan?

Geen probleem hoor? :P
Vorige  1 ... 631, 632, 633, 634, 635, 636, 637 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic