dawasiknie schreef:
Gisteren voor het eerst sinds 3 maanden weer mijn serotonine-huishouding in de war geschopt. Combinatie gedaan tussen 4-fmp en Mephedrone.
Om kwart over 9 een cap 4fmp genomen (zat een goeie 160/170 in). De eerste effecten kwamen na een half uur op in de vorm van lichtere benen, en ik zat in een soort van coming up die bijna een uur duurde. Heerlijk hoe het effect steeds heftiger werd. Het was precies de juiste dosis om me goed te laten voelen zonder dat het overdreven was. Dit gaan we dus onthouden!
De effecten namen eigenlijk pas na 2,5 uur een beetje af, heel gek want zo lang heeft die 4-fmp nog nooit echt bij me doorgewerkt. Daarna heb ik van 1 tot 6 Mephedrone in m'n neus lopen gooien, telkens 3 puntjes (is ongeveer 150 mg per keer ofzo) en dat 3 keer. Heb me er heerlijk op vermaakt! Mephedrone maakte blij, heel erg energiek en heel erg helder. Kon om 6 uur nog keihard losgaan, iets wat me met MDMA in geen geval zou lukken. Alleen het laatste uurtje wilde het een en ander wel eens wat minder scherp zijn, maar dat is ook deels vermoeidheid. De vaagheid van MDMA is er niet en dat vond ik erg fijn
Even de after-effecten/kater afwachten. Op dit moment voel ik me wel goed, zelfs nadat we nog aardig door waren gegaan met gebruiken op de after. Niet zo braindead en lichamelijk gesloopt als met MDMA, maar merk dat ik wel snel aangebrand kan raken. Geen dip-gevoelens iig. Tot nu toe zeker een combinatie die voor herhaling vatbaar is!
Hahah! Het was heerlijk toch! Zei ik je toch! Nadat ik ook maar de meph gepunt had voelde ik me ook een stuk fijner. Icm 4fmp is het gewoon heldig. Dr zijn echt bizar veel mensen naar me toe gekomen van : Wow! Wat heb jij een ongelovelijke pretbek! Jij staat echt optimaal te genieten! Wat heb je allemaal op. En dan vertel je wat je op hebt, staan ze je aan te kijken alsof ze.water zien branden! Prachtig gewoon!
Of hoe ik mensen die goed de weg kwijt waren goed aan t fucken was met mn shirt! Heb echt een geniale nacht plus after maatje! De mensen met wie we waren (Ni, Re) willen op intents onze combi doen!! Dat gaat gegarandeerd lachen, gieren, brullen worden!