Nando schreef:
Gisteren een 6-apb pilletje gehad van Julius, nogmaals bedankt daarvoor man!

Ik vond het vet! Het effect was te vergelijken met 4-fmp, maar wel in iets mindere mate. Denk zelf dat dat kwam door de dosis, omdat die niet heel hoog was. Alleen weer erg jammer dat het snel uitgewerkt was en ik daarna niks meer waard was, benen waren helemaal kapot.

Wat ook echt een voordeel is, is dat ik me vandaag gewoon top voel. Totaal niet misselijk, wat ik anders wel altijd heb. Ben alleen wel kapot.
Hier mijn 6-apb verslagje

. Bij mij duurde het effect al met al zo'n goeie 5 uur dacht ik. Rond kwart over 4 een hele pil (125mg) genomen. Begon vanaf 5 uur langzaam op te bouwen (wat overigens heel fijn was) totdat de piek werd bereikt om half 7 ongeveer. Piek duurde tot en met 9 uur, wat korter was dan ik had verwacht. Kon misschien door de vermoeidheid komen, mijn benen hadden er weinig zin meer in en ook begon ik last van mijn rug te krijgen. Na 9 uur bouwde het gevoel vrij vlot weer af, met af en toe nog een vlaag van de piek er tussen door.
Vond het erg fijn dat ik helemaal niet vaag wordt van het spul (innerlijk + uiterlijk). Ik voelde me buiten gewoon goed en had daarbij ook nog de volledige controle. Had na het feest wel wat moeite om de slaap te vatten, dit verbaasde me omdat het spul toch al zo'n 2 à 3 uur was uitgewerkt voordat ik in bed lag. Vanaf half 11 was ik ook al behoorlijk moe aan het worden, tegen de tijd dat ik thuis was sliep ik al bijna voor mijn gevoel en toch kon ik de slaap maar moeilijk vatten.
Dit was voor mij een test om te zien hoeveel ik ongeveer nodig heb en wat voor werking het spul zou geven. Beiden zijn me duidelijk geworden en ik ga het zeker nog eens gebruiken. Vond het een veel fijnere ervaring dan xtc, minder hevig, minder wazig, totale controle, totaal bewustzijn, en ook nog de volledige herinnering. Ben ook vandaag gewoon goed te pas, ietwat moe maar verder voel ik me prima. Heb ook zonder problemen kunnen leren voor m'n tentamens. Ik hou wel gewoon mijn lange tussen periodes zonder te gebruiken aan, dus het duurt sowieso weer 3 maanden voordat ik ook maar iets aanraak

.