Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 630, 631, 632, 633, 634, 635, 636 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 12:25 

Hardtraxx Elite

Bijpakken Chris!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 12:36 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Bijpakken Chris!

Ja, ontwenningsverschijnselen zijn niet leuk... :(
Had om 18.00 uur echt enorm de drang om wat te gaan vinden, maar na het eten toch maar niet gedaan en vreemd genoeg gingen de laatste 5 uurtjes in EZ-mode en heb ik er niet eens aan gedacht! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 12:46 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Note to myself: brainzaps op een festival is niet gezond... xd

Dude xd

:/ >.< :mad: :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 13:22 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Black Sunrise schreef:
Chukkels schreef:
Note to myself: brainzaps op een festival is niet gezond... xd

Hahaha maar wel verschrikkelijk gelachen gisteren, vooral in de middag, toen je een beetje dronkie was :loving: :loving:

Ja, dat was niet normaal hoe snel dat ging... >.< Verdomme nog geen 5 bier op of ik was al behoorlijk ver heen...

Jij drinkt dus ook te weinig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 13:27 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:
Bijpakken Chris!

Had om 18.00 uur echt enorm de drang om wat te gaan vinden, maar na het eten toch maar niet gedaan en vreemd genoeg gingen de laatste 5 uurtjes in EZ-mode en heb ik er niet eens aan gedacht! :D

Slappe lul, je moet gewoon bijpakken.. Als een ekte ekte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 13:30 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Chukkels schreef:
Black Sunrise schreef:
Hahaha maar wel verschrikkelijk gelachen gisteren, vooral in de middag, toen je een beetje dronkie was :loving: :loving:

Ja, dat was niet normaal hoe snel dat ging... >.< Verdomme nog geen 5 bier op of ik was al behoorlijk ver heen...

Jij drinkt dus ook te weinig :lol:

True, ik drink nooit. En in combinatie met anti-epileptica komt drank 4x zo hard aan. Tel daarbij de som van het zonnetje op en je hebt de poppen aan het dansen. Had het toen ook wel even gezien met bier in de middag xd

Jeff3rd schreef:
Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:
Bijpakken Chris!

Dan maar een neppe neppe :(

Slappe lul, je moet gewoon bijpakken.. Als een ekte ekte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 13:36 

je zou toch 4f en 2cb gedaan hebben chuk? hoe waset
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 14:05 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

Ik had inderdaad van beide een bommetje meegenomen. Maar ik voelde me niet goed genoeg om te nemen. Gezien het feit dat ik me nu topfit voel op wat spierpijn na, was dat een goede keus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 14:11 

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:

Ik had inderdaad van beide een bommetje meegenomen. Maar ik voelde me niet goed genoeg om te nemen. Gezien het feit dat ik me nu topfit voel op wat spierpijn na, was dat een goede keus :P

jammer :P
ik zat namelijk te denken om dat te doen op HoH, maar sowieso niet voor ik me nieuwe weegschaal heb, want met die ik nu heb kan je echt niks afwegen xd iig niet zo precies zoals je bij 2cb wilt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 14:20 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:

jammer :P
ik zat namelijk te denken om dat te doen op HoH, maar sowieso niet voor ik me nieuwe weegschaal heb, want met die ik nu heb kan je echt niks afwegen xd iig niet zo precies zoals je bij 2cb wilt xd

Haha, die verhalen heb ik gehoord ja :P Voor 2c-b heb je eigenlijk echt een precisieweegschaal nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 16:10 

Hardtraxx Elite

Welnee joh! Dat gaat prima! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 16:44 

Hardtraxx Veteran

Gisteren een 6-apb pilletje gehad van Julius, nogmaals bedankt daarvoor man! (L) Ik vond het vet! Het effect was te vergelijken met 4-fmp, maar wel in iets mindere mate. Denk zelf dat dat kwam door de dosis, omdat die niet heel hoog was. Alleen weer erg jammer dat het snel uitgewerkt was en ik daarna niks meer waard was, benen waren helemaal kapot. :P Wat ook echt een voordeel is, is dat ik me vandaag gewoon top voel. Totaal niet misselijk, wat ik anders wel altijd heb. Ben alleen wel kapot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 19:02 

Hardtraxx Elite

Nando schreef:
Gisteren een 6-apb pilletje gehad van Julius, nogmaals bedankt daarvoor man! (L) Ik vond het vet! Het effect was te vergelijken met 4-fmp, maar wel in iets mindere mate. Denk zelf dat dat kwam door de dosis, omdat die niet heel hoog was. Alleen weer erg jammer dat het snel uitgewerkt was en ik daarna niks meer waard was, benen waren helemaal kapot. :P Wat ook echt een voordeel is, is dat ik me vandaag gewoon top voel. Totaal niet misselijk, wat ik anders wel altijd heb. Ben alleen wel kapot.

Hier mijn 6-apb verslagje :). Bij mij duurde het effect al met al zo'n goeie 5 uur dacht ik. Rond kwart over 4 een hele pil (125mg) genomen. Begon vanaf 5 uur langzaam op te bouwen (wat overigens heel fijn was) totdat de piek werd bereikt om half 7 ongeveer. Piek duurde tot en met 9 uur, wat korter was dan ik had verwacht. Kon misschien door de vermoeidheid komen, mijn benen hadden er weinig zin meer in en ook begon ik last van mijn rug te krijgen. Na 9 uur bouwde het gevoel vrij vlot weer af, met af en toe nog een vlaag van de piek er tussen door.

Vond het erg fijn dat ik helemaal niet vaag wordt van het spul (innerlijk + uiterlijk). Ik voelde me buiten gewoon goed en had daarbij ook nog de volledige controle. Had na het feest wel wat moeite om de slaap te vatten, dit verbaasde me omdat het spul toch al zo'n 2 à 3 uur was uitgewerkt voordat ik in bed lag. Vanaf half 11 was ik ook al behoorlijk moe aan het worden, tegen de tijd dat ik thuis was sliep ik al bijna voor mijn gevoel en toch kon ik de slaap maar moeilijk vatten.

Dit was voor mij een test om te zien hoeveel ik ongeveer nodig heb en wat voor werking het spul zou geven. Beiden zijn me duidelijk geworden en ik ga het zeker nog eens gebruiken. Vond het een veel fijnere ervaring dan xtc, minder hevig, minder wazig, totale controle, totaal bewustzijn, en ook nog de volledige herinnering. Ben ook vandaag gewoon goed te pas, ietwat moe maar verder voel ik me prima. Heb ook zonder problemen kunnen leren voor m'n tentamens. Ik hou wel gewoon mijn lange tussen periodes zonder te gebruiken aan, dus het duurt sowieso weer 3 maanden voordat ik ook maar iets aanraak :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 19:08 

Jeff3rd schreef:
Welnee joh! Dat gaat prima! xd

neuj xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 20:16 

Hardtraxxer

Sainen schreef:
Nando schreef:

Hier mijn 6-apb verslagje :). Bij mij duurde het effect al met al zo'n goeie 5 uur dacht ik. Rond kwart over 4 een hele pil (125mg) genomen. Begon vanaf 5 uur langzaam op te bouwen (wat overigens heel fijn was) totdat de piek werd bereikt om half 7 ongeveer. Piek duurde tot en met 9 uur, wat korter was dan ik had verwacht. Kon misschien door de vermoeidheid komen, mijn benen hadden er weinig zin meer in en ook begon ik last van mijn rug te krijgen. Na 9 uur bouwde het gevoel vrij vlot weer af, met af en toe nog een vlaag van de piek er tussen door.

Vond het erg fijn dat ik helemaal niet vaag wordt van het spul (innerlijk + uiterlijk). Ik voelde me buiten gewoon goed en had daarbij ook nog de volledige controle. Had na het feest wel wat moeite om de slaap te vatten, dit verbaasde me omdat het spul toch al zo'n 2 à 3 uur was uitgewerkt voordat ik in bed lag. Vanaf half 11 was ik ook al behoorlijk moe aan het worden, tegen de tijd dat ik thuis was sliep ik al bijna voor mijn gevoel en toch kon ik de slaap maar moeilijk vatten.

Dit was voor mij een test om te zien hoeveel ik ongeveer nodig heb en wat voor werking het spul zou geven. Beiden zijn me duidelijk geworden en ik ga het zeker nog eens gebruiken. Vond het een veel fijnere ervaring dan xtc, minder hevig, minder wazig, totale controle, totaal bewustzijn, en ook nog de volledige herinnering. Ben ook vandaag gewoon goed te pas, ietwat moe maar verder voel ik me prima. Heb ook zonder problemen kunnen leren voor m'n tentamens. Ik hou wel gewoon mijn lange tussen periodes zonder te gebruiken aan, dus het duurt sowieso weer 3 maanden voordat ik ook maar iets aanraak :).

Is het nou met 6-apb ook zo dat je hallucinaties krijgt, want had een keer een report gelezen van iemand die het zelfde gevoel kreeg als met xtc en dat hij ook vette hallucinaties had. Heeft iemand dit ook al een keer gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 20:32 

Zal wel vergelijkbaar zijn met 2cb dan, waarbij je met lage dosis mdma gevoel krijgt en bij hogere dosis meer trippen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 20:47 

Hardtraxx Veteran

suikerklontje schreef:
Is het nou met 6-apb ook zo dat je hallucinaties krijgt, want had een keer een report gelezen van iemand die het zelfde gevoel kreeg als met xtc en dat hij ook vette hallucinaties had. Heeft iemand dit ook al een keer gehad?

En of! Maar dat is dan ook pas gebeurd na 5x de a.d.h. te snuiven verspreid over een avond xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 21:01 

Hardtraxx Elite

suikerklontje schreef:

Ik heb er totaal geen last van gehad, alleen de lichten leken intenser als ik er direct in keek. Wil in ieder geval niet zo'n grote hoeveelheid hebben waarvan ik ga hallucineren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 21:29 

Hardtraxxer

Sainen schreef:
suikerklontje schreef:

Ik heb er totaal geen last van gehad, alleen de lichten leken intenser als ik er direct in keek. Wil in ieder geval niet zo'n grote hoeveelheid hebben waarvan ik ga hallucineren.

Lijkt mij juist wel leuk. :P Die combinatie dat je heel gelukkig bent en alles ziet vervormen lijkt me echt gaaf
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 21:31 

Hardtraxx Addict

Kan je volgens mij beter gewoon 2CB gebruiken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 21:45 

Hardtraxx Veteran

Ik zat net een paar discussiepunten uit oude drugstopics door te lezen. Damn, wat ben ik veranderd qua mening over de werking van drugs en schadelijkheid ervan. In positieve zin, want nu ik terug lees wat ik allemaal beweerde, dan zijn sommige dingen echt bullshit en weet ik nu echt wel beter. Dat geld overigens voor meerdere mensen waarvan de mening zichtbaar is bijgesteld in het afgelopen jaar. Zijn deze topics toch nog ergens goed voor! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 21:48 

Hardtraxx Veteran

M-arijn schreef:

Daarmee bereik je geen md(m)a hallucinaties :P die vind ik toch t vetste op een feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 21:56 

Hoofdcoach schreef:
M-arijn schreef:

Daarmee bereik je geen md(m)a hallucinaties :P die vind ik toch t vetste op een feest!

Het ging hier ook over 6-apb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 21:58 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Hoofdcoach schreef:
M-arijn schreef:

Het ging hier ook over 6-apb.

Das hetzelfde als MDMA-hullucinaties. Of althans, het komt er voor mij het meeste in de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 22:00 

Ik wil nog wel een keer, maar de mensen met wie ik was willen geen 2C-B meer. :P
Vorige  1 ... 630, 631, 632, 633, 634, 635, 636 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic