Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 21:59 

Hardtraxx Veteran

smartshop is toch een coffeeshop, alleen dan voor pillen enzo? weet iemand of je daar wel gewoon legaal je pillen kan halen, en of die getest zijn etc?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 22:00 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
smartshop is toch een coffeeshop, alleen dan voor pillen enzo? weet iemand of je daar wel gewoon legaal je pillen kan halen, en of die getest zijn etc?

Smartshop is niet alleen voor pillen xd

Zie het als een slimme shop.
Nee, haha, der worden ook benodigdheden verkocht voor harde drugs zoals sealtjes en bijvoorbeeld truffels en dergelijke. Ook herbal XTC etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 22:00 

Donateur

:lol: pillen liggen gewoon bij de AH :P rechts van de verse groenten
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 22:02 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:

Nee, Smartshop is een winkeltje waar je o.a. truffels, growkits voor paddo's en een soort van parodieen (weet er ff geen ander woord voor) op xtc, speed e.d. kan halen. Geen echte pillen dus en je er kan ook niks laten testen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 22:25 

Hardtraxx Veteran

okee chill, dus je kunt eigenlijk alleen eckte droeks bij huisdealertjes halen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 22:26 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
okee chill, dus je kunt eigenlijk alleen eckte droeks bij huisdealertjes halen ?

Yes.

En nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 22:27 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:

In Zoetermeer zijn ze ook op de markt te halen, dus mits je in de buurt bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 22:41 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
QnalQut schreef:

Yes.

En nee.

chill=yes
huisdealertjes=no xd ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 22:41 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
Olijfboompje schreef:
QnalQut schreef:

Yes.

En nee.

chill=yes
huisdealertjes=no xd ?

Doelde meer op iets anders :P
Maarre, die interpretatie is ook goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 22:44 

Hardtraxx Veteran

explain to me :) .. ben geinteresseerd maar heb me er echt nooooooit in verdiept, en aangezien defqon me 1e echte ervaring was met mdma, en ik me hier echt super mee heb vermaakt, wil ik meer weten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 22:44 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
explain to me :) .. ben geinteresseerd maar heb me er echt nooooooit in verdiept, en aangezien defqon me 1e echte ervaring was met mdma, en ik me hier echt super mee heb vermaakt, wil ik meer weten :P

Wat wil je weten? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 22:48 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
QnalQut schreef:

hoe je het beste mee kunt nemen, hoe je het beste kunt doseren, waar je "safe" droeks kunt halen, benamingen etc, ik voel me echt dom in dit topic haha! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 22:49 

Hardtraxx Addict

QnalQut schreef:
Nando schreef:
QnalQut schreef:

hoe je het beste mee kunt nemen, hoe je het beste kunt doseren, waar je "safe" droeks kunt halen, benamingen etc, ik voel me echt dom in dit topic haha! :$

Ha, ik ben niet de enige :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 22:55 

Hardtraxx Veteran

1. Een snoepje pakken, door de helft bijten en doorslikken met behulp van water.
2. Doseren doe je aan de hand van je gewicht. Je kan het best 1 / 1.5 keer je eigen gewicht rekenen. Dus stel je weegt 60kg, dan is 75 - 90mg een goede dosis voor jou lichaam. Iets meer kan ook weinig kwaad, maar neem nooit veel meer!
3. Gewoon bij een dealer of via via. Wil je zeker weten of ze goed zijn, laat ze dan testen!

Voor mijn informatie kan je altijd op sites als erowid en unity kijken, daar staat het meeste wel. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 23:00 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
1. Een snoepje pakken, door de helft bijten en doorslikken met behulp van water.
2. Doseren doe je aan de hand van je gewicht. Je kan het best 1 / 1.5 keer je eigen gewicht rekenen. Dus stel je weegt 60kg, dan is 75 - 90mg een goede dosis voor jou lichaam. Iets meer kan ook weinig kwaad, maar neem nooit veel meer!
3. Gewoon bij een dealer of via via. Wil je zeker weten of ze goed zijn, laat ze dan testen!

Voor mijn informatie kan je altijd op sites als erowid en unity kijken, daar staat het meeste wel. :)

oke chill top! weet ik alvast een stuk meer, alleen hoe krijgen de meeste dit spul met zooooveel tegelijk naar binnen? en wat ruiken politiehonden wel en wat niet?
helpt bijvoorbeeld, dat je je snoepjes inwikkelt in alu-folie, en daaroverheen een flinke deo laag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 23:01 

Hardtraxx Addict

Nando schreef:

ik gok meenemen het festivalterrein op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 23:03 

Hardtraxx Veteran

Het is meer een kwestie van geluk. Van wat ik heb begrepen zijn de meeste hondjes die op feesten staan voor de sier, die ruiken volgens mij alleen wiet. Wat ik wel weet is dat goed inpakken en deo, koffieboontjes, zilverfolie etc. niet werkt. Gewoon in een wietzakje en onder je ballen. :) De rest is je eigen risico.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 23:04 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Het is meer een kwestie van geluk. Van wat ik heb begrepen zijn de meeste hondjes die op feesten staan voor de sier, die ruiken volgens mij alleen wiet. Wat ik wel weet is dat goed inpakken en deo, koffieboontjes, zilverfolie etc. niet werkt. Gewoon in een wietzakje en onder je ballen. :) De rest is je eigen risico.

vooral in een wietzakje doen ja, als die honden wiet ruiken :P
gewoon een schoon sealtje zou ik aanraden haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 23:04 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:

ok :thumbup: , en ik heb weleens gehoort, dat je met 1 pil gesnapt word, dat ze hem weggooien en dat je dan door mag lopen.. of word je dan ook gewoon afgevoerd?
edit: en dat als ze vermoeden dat je ze bij je ballen hebt, je alleen kunnen weigeren van het terrein, aangezien ze je niet mogen verplichten om je boxer uit te laten trekken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 23:05 

Hardtraxx Addict

Nando schreef:
Gewoon in een wietzakje en onder je ballen. :)

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 23:06 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
Nando schreef:

jij lacht wel, maar jij weet nu nog niet hoe je dat het beste kunt doen :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 23:07 

Hardtraxx Veteran

Ze kunnen ook pillen ruiken tenminste dat heb ik gehoord :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 23:08 

Hardtraxx Addict

QnalQut schreef:
Iris93 schreef:
Nando schreef:

jij lacht wel, maar jij weet nu nog niet hoe je dat het beste kunt doen :lol: :lol:

Nee daarom :lol:
Denk maar in je bh ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 23:09 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
vooral in een wietzakje doen ja, als die honden wiet ruiken :P
gewoon een schoon sealtje zou ik aanraden haha

Ik bedoel ook een schoon wietzakje.

QnalQut schreef:
Nando schreef:

ok :thumbup: , en ik heb weleens gehoort, dat je met 1 pil gesnapt word, dat ze hem weggooien en dat je dan door mag lopen.. of word je dan ook gewoon afgevoerd?
edit: en dat als ze vermoeden dat je ze bij je ballen hebt, je alleen kunnen weigeren van het terrein, aangezien ze je niet mogen verplichten om je boxer uit te laten trekken?

Als je met 1 pil word gepakt dan heb je idd grote kans dat ze je door laten lopen, maar je weet maar nooit wat voor klootzak er voor je staat. Heb zoiets zelf nooit meegemaakt, maar ik denk niet dat ze echt moeilijk gaan doen als jij minder dan 3 pilletjes bij je hebt.

Ze mogen je wel verplichten om je uit te kleden, of iig als je zelf nog naar binnen wilt dan zou ik het wel doen. Of ze je daarna kunnen / mogen weigeren weet ik eigenlijk niet.

Iris93 schreef:

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 23:12 

Hardtraxx Veteran

snapte ik nando, maar voor de duidelijkheid voor mensen die dat misschien niet meteen doorhadden ;)
maar ja, het heeft gewoon zijn risico's als je iets mee wil nemen naar binnen.

mooiste vind ik nog wel steeds een maat van mij,die bij het fouilleren zijn spul gewoon tussen zijn vingers in zn hand had geklemd. dan heb je wel lef vind ik :P
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic