pecola-tje schreef:
vooral in een wietzakje doen ja, als die honden wiet ruiken
gewoon een schoon sealtje zou ik aanraden haha
Ik bedoel ook een
schoon wietzakje.
QnalQut schreef:
Nando schreef:
Het is meer een kwestie van geluk. Van wat ik heb begrepen zijn de meeste hondjes die op feesten staan voor de sier, die ruiken volgens mij alleen wiet. Wat ik wel weet is dat goed inpakken en deo, koffieboontjes, zilverfolie etc. niet werkt. Gewoon in een wietzakje en onder je ballen.

De rest is je eigen risico.
ok

, en ik heb weleens gehoort, dat je met 1 pil gesnapt word, dat ze hem weggooien en dat je dan door mag lopen.. of word je dan ook gewoon afgevoerd?
edit: en dat als ze vermoeden dat je ze bij je ballen hebt, je alleen kunnen weigeren van het terrein, aangezien ze je niet mogen verplichten om je boxer uit te laten trekken?
Als je met 1 pil word gepakt dan heb je idd grote kans dat ze je door laten lopen, maar je weet maar nooit wat voor klootzak er voor je staat. Heb zoiets zelf nooit meegemaakt, maar ik denk niet dat ze echt moeilijk gaan doen als jij minder dan 3 pilletjes bij je hebt.
Ze mogen je wel verplichten om je uit te kleden, of iig als je zelf nog naar binnen wilt dan zou ik het wel doen. Of ze je daarna kunnen / mogen weigeren weet ik eigenlijk niet.
Iris93 schreef: