Iris93 wrote:Echt?
Not sure if serious, or just very stupid.QnalQut wrote:Serieus :O ? maar wel in gebruikershoeveelheid zeker dan?
Iris93 wrote:Echt?
Not sure if serious, or just very stupid.QnalQut wrote:Serieus :O ? maar wel in gebruikershoeveelheid zeker dan?
Ah oke, balen van die kruisband heb het zelf ook gehadpepepe wrote:Ik ga een keer nuchter haha.MovingMadness wrote:Zaterdag mag het weeeeeer!
wie doet er gezellig mee op Dreamfields?
Heb al bijna 30 feesten gehad, waarvan nog nooit 1 nuchter!
Als ik dat zo bekijk, vind ik dat eigenlijk best wel erg.
Dreamfields dan maar even rustig aan doen en een beetje op mn spacende vrienden letten
Bovendien heb ik mijn knieband ook gescheurt (op defqon gebeurt), dus denk dat het wel verstandig is om de drugs even links te laten liggen
als je je net om de hoek komt kijkenNightmarez wrote:Iris93 wrote:Echt?Not sure if serious, or just very stupid.QnalQut wrote:Serieus :O ? maar wel in gebruikershoeveelheid zeker dan?
mag je me alles vertellenDarkBeatz wrote:Wie komt zaterdag zijn drugspraatje houden met mij tussen 15u en 18u aan de Unity stand?
Je krijgt een aansteker of lippenbalsemQnalQut wrote:mag je me alles vertellenDarkBeatz wrote:Wie komt zaterdag zijn drugspraatje houden met mij tussen 15u en 18u aan de Unity stand?![]()
sta je dan ook lolly's weg te geven waarop de tekst : pas op voor de witte waas staat?
aanstekers zijn nooit weg ofcourseChukkels wrote:Je krijgt een aansteker of lippenbalsemQnalQut wrote:mag je me alles vertellenDarkBeatz wrote:Wie komt zaterdag zijn drugspraatje houden met mij tussen 15u en 18u aan de Unity stand?![]()
sta je dan ook lolly's weg te geven waarop de tekst : pas op voor de witte waas staat?
Ik kreeg een lolly op Defqon, want ik vroeg het netjes.Chukkels wrote:Je krijgt een aansteker of lippenbalsemQnalQut wrote:mag je me alles vertellenDarkBeatz wrote:Wie komt zaterdag zijn drugspraatje houden met mij tussen 15u en 18u aan de Unity stand?![]()
Zijn nog wat andere gadgets in omloop tegenwoordig, hippe armband of klein geldtasje bvChukkels wrote:Je krijgt een aansteker of lippenbalsem
Bofkontroberttt wrote:Op defqon kreeg ik een lolly een aansteker en lip balsem
dat zal waarschijnlijk ook geweest zijn, omdat je kaken sneller schaatsten dan sven kramer?roberttt wrote:Op defqon kreeg ik een lolly een aansteker en lip balsem
Toen viel het nog wel meeQnalQut wrote:dat zal waarschijnlijk ook geweest zijn, omdat je kaken sneller schaatsten dan sven kramer?roberttt wrote:Op defqon kreeg ik een lolly een aansteker en lip balsem
Inderdaad :p was toen nog nuchterIris93 wrote:Toen viel het nog wel meeQnalQut wrote:dat zal waarschijnlijk ook geweest zijn, omdat je kaken sneller schaatsten dan sven kramer?roberttt wrote:Op defqon kreeg ik een lolly een aansteker en lip balsem
Lekker jonge!pepepe wrote:Ik ga een keer nuchter haha.
Als ik dat zo bekijk, vind ik dat eigenlijk best wel erg.
Nando wrote:Lekker jonge!pepepe wrote:Ik ga een keer nuchter haha.
Als ik dat zo bekijk, vind ik dat eigenlijk best wel erg.Ik ga ook lekker nuchter.
MovingMadness wrote:Nando wrote:Lekker jonge!pepepe wrote:Ik ga een keer nuchter haha.
Als ik dat zo bekijk, vind ik dat eigenlijk best wel erg.Ik ga ook lekker nuchter.
Ik knuffel jou altijd, ook al ben ik nuchterMovingMadness wrote:Dus er worden geen rib-brekende knuffels uitgedeeld?
Sorry, zaterdag niet. Als je echt een knuffel wilt kun je er best 1 krijgen hoor, ik ben een gul persoon en snap het maar al te goed.MovingMadness wrote:Dus er worden geen rib-brekende knuffels uitgedeeld?