Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:
Echt? :oh:


QnalQut schreef:
Serieus :O ? maar wel in gebruikershoeveelheid zeker dan :) ?


Not sure if serious, or just very stupid.
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 16:01 
 

pepepe schreef:
MovingMadness schreef:
Zaterdag mag het weeeeeer!
wie doet er gezellig mee op Dreamfields? :loving:


Ik ga een keer nuchter haha.
Heb al bijna 30 feesten gehad, waarvan nog nooit 1 nuchter!
Als ik dat zo bekijk, vind ik dat eigenlijk best wel erg.

Dreamfields dan maar even rustig aan doen en een beetje op mn spacende vrienden letten :woot:
Bovendien heb ik mijn knieband ook gescheurt (op defqon gebeurt), dus denk dat het wel verstandig is om de drugs even links te laten liggen

Ah oke, balen van die kruisband heb het zelf ook gehad >.<
Wat gaat de vaste HT stampplek worden dan @ Dreamfields?
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nightmarez schreef:
Iris93 schreef:
Echt? :oh:


QnalQut schreef:
Serieus :O ? maar wel in gebruikershoeveelheid zeker dan :) ?


Not sure if serious, or just very stupid.


als je je net om de hoek komt kijken ;) , dan mag je zulk soort dingen toch vragen in dit topic? ik hou me er niet dagelijks mee bezig :thumbup:
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaar dat we een nieuw topic moeten hebben, waar alle relevante informatie in komt te staan. Want het is eigenlijk base-knowledge voor iedereen vanaf 12 jaar: Alles wat op de opium-lijst staat, is verboden, in welke hoeveelheid dan ook. En XTC staat daarop ;)
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 16:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Over illegale dingen hoef je geen info te hebben.. Want het is illegaal dus het mag niet
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 16:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oke nu voel ik me dus heel dom :(
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 16:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker bezig allemaal! :D
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 16:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wie komt zaterdag zijn drugspraatje houden met mij tussen 15u en 18u aan de Unity stand?
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Wie komt zaterdag zijn drugspraatje houden met mij tussen 15u en 18u aan de Unity stand?


mag je me alles vertellen :thumbup: :P sta je dan ook lolly's weg te geven waarop de tekst : pas op voor de witte waas staat? :P
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

QnalQut schreef:
DarkBeatz schreef:
Wie komt zaterdag zijn drugspraatje houden met mij tussen 15u en 18u aan de Unity stand?


mag je me alles vertellen :thumbup: :P sta je dan ook lolly's weg te geven waarop de tekst : pas op voor de witte waas staat? :P

Je krijgt een aansteker of lippenbalsem ;)
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
QnalQut schreef:
DarkBeatz schreef:
Wie komt zaterdag zijn drugspraatje houden met mij tussen 15u en 18u aan de Unity stand?


mag je me alles vertellen :thumbup: :P sta je dan ook lolly's weg te geven waarop de tekst : pas op voor de witte waas staat? :P

Je krijgt een aansteker of lippenbalsem ;)


aanstekers zijn nooit weg ofcourse :thumbup:
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 16:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
QnalQut schreef:
DarkBeatz schreef:
Wie komt zaterdag zijn drugspraatje houden met mij tussen 15u en 18u aan de Unity stand?


mag je me alles vertellen :thumbup: :P sta je dan ook lolly's weg te geven waarop de tekst : pas op voor de witte waas staat? :P

Je krijgt een aansteker of lippenbalsem ;)

Ik kreeg een lolly op Defqon, want ik vroeg het netjes.
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 16:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op defqon kreeg ik een lolly een aansteker en lip balsem
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 16:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Je krijgt een aansteker of lippenbalsem ;)


Zijn nog wat andere gadgets in omloop tegenwoordig, hippe armband of klein geldtasje bv :D Die met hun witte waas is van een andere instantie uit, maar van wat ik hoor hebben die niet zoveel achtergrond kennis mee in huis, maar heb ze zelf nog niet gesproken dus kan niet oordelen.
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha, mij werd ook een lolly aangeboden bij de "chill" lounge :P , hij zei dat mensen met deze lolly een "veilige trip" zouden hebben, en het was speciaal voor mensen die met de auto waren!
dus ik zei tegen hem; ik ben niet met de auto, dus ik mag hem niet.. toen was hij stil :thumbsup: en was ik eindelijk van hem af haha :P
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 16:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Op defqon kreeg ik een lolly een aansteker en lip balsem

Bofkont :cry:
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Op defqon kreeg ik een lolly een aansteker en lip balsem


dat zal waarschijnlijk ook geweest zijn, omdat je kaken sneller schaatsten dan sven kramer?
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 16:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

QnalQut schreef:
roberttt schreef:
Op defqon kreeg ik een lolly een aansteker en lip balsem


dat zal waarschijnlijk ook geweest zijn, omdat je kaken sneller schaatsten dan sven kramer?

Toen viel het nog wel mee :)
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 17:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:
QnalQut schreef:
roberttt schreef:
Op defqon kreeg ik een lolly een aansteker en lip balsem


dat zal waarschijnlijk ook geweest zijn, omdat je kaken sneller schaatsten dan sven kramer?

Toen viel het nog wel mee :)


Inderdaad :p was toen nog nuchter :lol: heb sowieso niet geschaatst
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pepepe schreef:
Ik ga een keer nuchter haha.
Heb al bijna 30 feesten gehad, waarvan nog nooit 1 nuchter!
Als ik dat zo bekijk, vind ik dat eigenlijk best wel erg.

Lekker jonge! :woot: Ik ga ook lekker nuchter.
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 21:40 
 

Nando schreef:
pepepe schreef:
Ik ga een keer nuchter haha.
Heb al bijna 30 feesten gehad, waarvan nog nooit 1 nuchter!
Als ik dat zo bekijk, vind ik dat eigenlijk best wel erg.

Lekker jonge! :woot: Ik ga ook lekker nuchter.

:nono:
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MovingMadness schreef:
Nando schreef:
pepepe schreef:
Ik ga een keer nuchter haha.
Heb al bijna 30 feesten gehad, waarvan nog nooit 1 nuchter!
Als ik dat zo bekijk, vind ik dat eigenlijk best wel erg.

Lekker jonge! :woot: Ik ga ook lekker nuchter.

:nono:

:yes:

De week erna waarschijnlijk weer op Free Festival.
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 21:54 
 

Dus er worden geen rib-brekende knuffels uitgedeeld? :(
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MovingMadness schreef:
Dus er worden geen rib-brekende knuffels uitgedeeld? :(

Ik knuffel jou altijd, ook al ben ik nuchter :D
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MovingMadness schreef:
Dus er worden geen rib-brekende knuffels uitgedeeld? :(

Sorry, zaterdag niet. Als je echt een knuffel wilt kun je er best 1 krijgen hoor, ik ben een gul persoon en snap het maar al te goed. :D Heb op Defqon ook genoeg slachtoffers gehad namelijk. xd
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic