93Wesley93 schreef:
Wederom vanaf de inslag tot de come down zowat de hele avond kwijt door slechts 2 halfjes van Rode Defqons.. Dit maal op Bassleader, was niet de planning om te gaan gebruiken maar is er toch van gekomen dus rond een uurtje of 2-3..

Weet niet eens meer hoe ik buiten ben gekomen met mijn vrienden.

(Heb er wel gewoon hele tijd goed bijgelopen ging totaal niet hard ook)
Had van te voren wel aardig wat bier op, laten we zeggen redelijk aangeschoten. Zelfde verhaal als op Rebirth waar ik ook veels te veel kwijt ben van het feest. Denk dat het daar dan toch door komt. Wel een logische verklaring ook natuurlijk door de combinatie maar vreemd dat het de laatste twee keer opeens zo extreem is terwijl deze pillen die ik nu heb ook nog eens wat minder zwaar gedoseerd zijn als mijn voorgaande, en ik drink altijd wel aardig wat voor ik het eerste halfje drop. Alleen laatste keren resulteert het dus echt in een een mysterie, zeker nu omdat ik totaal niet hard ging of veel op had
Volgende keer toch maar eens me best doen om eens minder te gaan drinken op een feestje.

Helemaal hetzelfde verhaal hier joh, vanaf ik men eerste halfje ophad op bassleader heb ik ook 1 zwart gat. Ik weet alleen nog dat mijn eerste halve speaker echt heel slecht viel, wat nog nooit gebeurt is. Dus ik steek het op de liters bier

. Dus heb ik besloten snel een halve bij te pakken en die knalde er godverdomme in

. En toen stond ik met een bar meid te praten in de future/raw stage. Best een lekker beestje. Maar toen was ik van de ene moment op de andere nuchter lijkt het wel

. Thera, Rr, En anagenetic zijn me ontgaan

.