Wie is er uit zn dak?!
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
D
Ik ga helemaal uit mijn dak!
-
D
Wat voor foto wil je?
Ik liet ze altijd onder mij tong smelten.wrote:Ik heb net 15mg naar binnen gesnoven.
Nu moet ik naar school... examen maken.
Maar Ritalin (Methylfenidaat) vind ik altijd nog het beste voor als je goed geconcentreerd
wil zijn om te leren of schoolwerk maken.
-
D
Die smaak in je mond lijkt me ook niet echt fijn. 
Daarom vroeg ik me af of er geen manier is om een tablet te filteren, zonder dure apparatuur.
Daarom vroeg ik me af of er geen manier is om een tablet te filteren, zonder dure apparatuur.
Zuchtwrote:wrote:Had je keta op prspct genomen offfwa?wrote:keta en pep
keta voor een eerste drugs ooit was best eng. na een aantal slagroom capsules ging dat wel heel goed trouwens.
Na de tijd!
Die combi klinkt wel leuk. Ook maar eens 2cb aanschaffen. Binnenkort mijn methylone maar eens laten testen of dat echt is. Dan de combi 4fmp methylone proberen. Dat schijnt ook wel leuk te zijn.wrote:laat wel even weten hoe die combi 4f en 2cb is hewrote:ik verveel me op deze kut DDD.
Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met de combi 4-fmp en Mephedrone?
Zaterdag sowieso aan het laatst genoemde
-
G
klinkt als een zieke combi iigwrote:Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met de combi 4-fmp en Mephedrone?
@Berenburg: wat is methylone ookalweer voor iets?
Proef je meestel niet tot bijna niet.(zit ook onder je tong he) zit meestel ook maar iets vanwrote:Die smaak in je mond lijkt me ook niet echt fijn.
5 of 10 mg in een tablet. ritalin zijn nog wel lekker klein.
maar die dex tabletten van mij waren enorm en met een breuklijn
terwijl er maar 5 mg inzat
onder de tong of een kwartje.
Zo, dip is weer voorbij, zin in het weekend kan beginnen! 
-
K
wrote: Zucht![]()
Wat is er mijn beste?
6-apb binnen, morgen ff testen denk
.
Nice! Ben benieuwd wat je er van vindtwrote:6-apb binnen, morgen ff testen denk.
Mense die een goeie betaalbare shop in Amsterdam weten? 
Woei, we kunnen er weer tegenaanwrote:Zo, dip is weer voorbij, zin in het weekend kan beginnen!
Of je er toch niet van af bent gebleven.. of heb ik het verkeerd begrepenwrote:wrote: Zucht![]()
Wat is er mijn beste?
-
B
Dampkring of borderwrote:Mense die een goeie betaalbare shop in Amsterdam weten?
-
K
wrote:Of je er toch niet van af bent gebleven.. of heb ik het verkeerd begrepenwrote:wrote: Zucht![]()
Wat is er mijn beste?
Beviel me wel goed
Je coke bedoel je?wrote:Als je zaterdag dat spul maar meeneemt, of iets in ruil ervoor.wrote:ik verveel me op deze kut DDD.
Danku.wrote:Dampkring of borderwrote:Mense die een goeie betaalbare shop in Amsterdam weten?
Geen idee wat het is, daarom 'dat spul'.wrote: Je coke bedoel je?
wrote:Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met de combi 4-fmp en Mephedrone?
Ik had het op Kliemaks en had de tijd van mn leven
-
G
zo zo, nando aan de coke?wrote:Geen idee wat het is, daarom 'dat spul'.wrote: Je coke bedoel je?