Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 626, 627, 628, 629, 630, 631, 632 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:31 

Stomme keta crisis :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 08:17 

dawasiknie schreef:
Jammer dat daardoor helemaal niks veranderd xd

Jawel:
Citaat:
Ook maakt plaatsing op de lijst voorbereidingshandelingen voor de productie van GHB strafbaar. Productie, handel en bezit zijn nu al verboden, maar tegen het voorbereiden van de productie kunnen politie en justitie nu nog niet optreden.

bron: http://www.nu.nl/gezondheid/2607948/ghb ... drugs.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 08:54 

Donateur

Nou het is wat... jammer dat bij GHB alle grondstoffen en dergelijke gewoon legaal blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 10:59 

Hardtraxx Addict

Zo makkelijk is dat toch ook weer niet te maken?
Ofja, je moet wel weten wat je doet (uiteraard). Want er komen wel een hoop giftige stoffen bij vrij die gevaarlijk kunnen zijn. Of heb ik 't mis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 11:01 

Hardtraxx Addict

'T is ongelovelijk makkelijk en als je gewoon voorzichtig doet zal er je niks gebeuren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 11:02 

Donateur

Je kan ook gewoon GBL naar binnen gieten :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 11:02 

Hardtraxx Addict

M-arijn schreef:
'T is ongelovelijk makkelijk en als je gewoon voorzichtig doet zal er je niks gebeuren :P

Oh. Dan binnekort maar eens proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 11:03 

Donateur

dawasiknie schreef:
Je kan ook gewoon GBL naar binnen gieten :cool:

Joah, dat kan ook :P Ranzig spul xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 11:09 

Hardtraxx Elite

Iemand die ervaring heeft met 6-apb? Zou er graag wat meer over te weten willen komen. Heb wat fora gescand, maar weet niet hoe betrouwbaar al die informatie is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 11:15 

Hardtraxx Addict

Sainen schreef:
Iemand die ervaring heeft met 6-apb? Zou er graag wat meer over te weten willen komen. Heb wat fora gescand, maar weet niet hoe betrouwbaar al die informatie is.

Ja, ik. Ik heb 't wel pas een keer gebruikt. Opzich wel goed spul, maar het duurt laaaang.
Bij mij deed gaf het gewoon enorm veel energie. Ook wel een lekker gevoel, maar niet zoals X of M dat doet. In mijn ervaring neigt het meer naar pep dan naar X. Grootste nadeel is dat het zo lang duurt, vond ik zelf in ieder geval. Ik had volgens mij 250 mg en dat heb ik minimaal 12 uur wel gemerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 11:22 

Hardtraxx Veteran

Leuk om te lezen dat oraal 2c goed was bevallen Daniël! Heb het zelf 1 keer gedaan, ook oraal en dat beviel ook heel goed. Duurde wel een uur of 2 voor het begon te werken, maar was toen blij dat ik niet meer had genomen. Volgens mij had ik 20mg, of iets meer. Was echt een perfecte trip, heel vermakelijk en ook vette visuals. :D

Zeker van plan het nog een keer te doen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 11:30 

Hardtraxx Elite

MacMichael schreef:
Grootste nadeel is dat het zo lang duurt, vond ik zelf in ieder geval. Ik had volgens mij 250 mg en dat heb ik minimaal 12 uur wel gemerkt.

Op een aantal fora zag ik dat mensen met 150mg (totale dosis over de hele avond) begonnen, denk dat ik daar ook meer dan genoeg aan zou hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 22:12 

Hardtraxx Veteran

Wederom vanaf de inslag tot de come down zowat de hele avond kwijt door slechts 2 halfjes van Rode Defqons.. Dit maal op Bassleader, was niet de planning om te gaan gebruiken maar is er toch van gekomen dus rond een uurtje of 2-3.. :P Weet niet eens meer hoe ik buiten ben gekomen met mijn vrienden. xd (Heb er wel gewoon hele tijd goed bijgelopen ging totaal niet hard ook)

Had van te voren wel aardig wat bier op, laten we zeggen redelijk aangeschoten. Zelfde verhaal als op Rebirth waar ik ook veels te veel kwijt ben van het feest. Denk dat het daar dan toch door komt. Wel een logische verklaring ook natuurlijk door de combinatie maar vreemd dat het de laatste twee keer opeens zo extreem is terwijl deze pillen die ik nu heb ook nog eens wat minder zwaar gedoseerd zijn als mijn voorgaande, en ik drink altijd wel aardig wat voor ik het eerste halfje drop. Alleen laatste keren resulteert het dus echt in een een mysterie, zeker nu omdat ik totaal niet hard ging of veel op had >.<

Volgende keer toch maar eens me best doen om eens minder te gaan drinken op een feestje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 22:50 

Wat is nou het grote verschil tussen Dexamfetamine en gewone Amfetamine?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 00:49 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Wederom vanaf de inslag tot de come down zowat de hele avond kwijt door slechts 2 halfjes van Rode Defqons.. Dit maal op Bassleader, was niet de planning om te gaan gebruiken maar is er toch van gekomen dus rond een uurtje of 2-3.. :P Weet niet eens meer hoe ik buiten ben gekomen met mijn vrienden. xd (Heb er wel gewoon hele tijd goed bijgelopen ging totaal niet hard ook)

Had van te voren wel aardig wat bier op, laten we zeggen redelijk aangeschoten. Zelfde verhaal als op Rebirth waar ik ook veels te veel kwijt ben van het feest. Denk dat het daar dan toch door komt. Wel een logische verklaring ook natuurlijk door de combinatie maar vreemd dat het de laatste twee keer opeens zo extreem is terwijl deze pillen die ik nu heb ook nog eens wat minder zwaar gedoseerd zijn als mijn voorgaande, en ik drink altijd wel aardig wat voor ik het eerste halfje drop. Alleen laatste keren resulteert het dus echt in een een mysterie, zeker nu omdat ik totaal niet hard ging of veel op had >.<

Volgende keer toch maar eens me best doen om eens minder te gaan drinken op een feestje. :)

Drank is idd de boosdoener ;)

@dys

Je hebt Dex(tro)amfetamine en levo amfetamine
Dex is rechtsdraaiend en levo linksdraaiend

Dex werkt beter omdat het beter op je receptoren past.
Zie het als je linkerhand in een linker handschoen stoppen en je rechter hand in een linker handschoen, het een gaat beter dan de ander ;)

"gewone" amfetamine is volgensmij altijd een mix van de 2 (alleen op dit moment is het meer cafeïne xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 00:58 

Wat is het verschil qua effect dan (amfetamine vs. dexamfetamine)? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 01:42 

Hardtraxxer

Hoeveel batches witte speakers zijn er inmiddels? 3.. of al meer? Heb net wat witte speakers binnen voor de zomer. Las op pillreport dat de latere batches speakers ietwat lager gedoseerd waren, rond de 180-200 mg. Lager dan 180 zullen ze niet zijn neem ik aan? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 03:18 

Hardtraxxer

Dysphoria schreef:

Van Dex heb je minder van nodig en werkt iets langer tegen over ''normale'' amfetamine.
Kocht zelf altijd Dex van een ADHD'er (van de apotheek dus).
Volgens mij voel je je geestelijk zelfde als normale amft hoor.
Anders even googlen? staat genoeg op het internet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 08:20 

HardstyleLover90 schreef:
Hoeveel batches witte speakers zijn er inmiddels? 3.. of al meer? Heb net wat witte speakers binnen voor de zomer. Las op pillreport dat de latere batches speakers ietwat lager gedoseerd waren, rond de 180-200 mg. Lager dan 180 zullen ze niet zijn neem ik aan? ;)

We zijn ondertussen al voorbij de 6e batch volgens mij
Het verschil wat ik merkte was dat de latere batches slechter gedrukt zijn: ze brokkelen sneller af
maar qua effect zijn ze nog prima, en qua mg nog ongeveer hetzelfde idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 10:27 

Hardtraxx Veteran

Waaaát wat een dromen gehad door 5-HTP vannacht. Ik kon ze zo goed volgen en zelfs de laatste droom helemaal kunnen aansturen. Eerste dromen waren ook echt te vaag.. :P

Moest een hele tijd oliebollen bakken op de markt in het dorp hier en toen wilde ze me niet betalen achteraf. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 10:32 

Hardtraxx Veteran

Epic dreams are epic! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 10:43 

Donateur

HardstyleLover90 schreef:

Zijn er maar 3 idd, de laatste batch ligt op zn laagst op 180 idd. Verder worden ze niet meer gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 11:27 

Borcheld11 schreef:
Dysphoria schreef:

Van Dex heb je minder van nodig en werkt iets langer tegen over ''normale'' amfetamine.
Kocht zelf altijd Dex van een ADHD'er (van de apotheek dus).
Volgens mij voel je je geestelijk zelfde als normale amft hoor.
Anders even googlen? staat genoeg op het internet :thumbup:

Thanks!

Kan je die dingen van de apotheek gewoon crushen en dan snuiven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 12:16 

Donateur

Dysphoria schreef:

Alles valt te crushen, de vraag is alleen of je ze zo bij de apotheek meekrijgt, waarschijnlijk niet namelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 12:26 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Dysphoria schreef:

Alles valt te crushen, de vraag is alleen of je ze zo bij de apotheek meekrijgt, waarschijnlijk niet namelijk :P

Daar zal vast wel een mogelijkheid toe zijn :P
Vorige  1 ... 626, 627, 628, 629, 630, 631, 632 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic