Ik vond het vooral gaaf hoe ontzettend divers mijn trip was. Zoals Iris in het begin ook zei, eerst wist ik me echt geen houding te geven maar zodra je lekker comfy op de bank hangt en alles over je heen laat komen gingen er echt golven van beeld en geluid dwars door me heen.
En tijdens de tweede DVD die we op hadden staan, Qlimax 2009, waren de randen van de tv compleet verdwenen en had ik het idee dat we met z'n drieën ook daadwerkelijk in het Gelredome stonden. Elke climax in elke plaat die langs kwam ging echt door merg en been bij mij, ging helemaal op in die show.
En dan die lachmomenten, prachtig. De 'Captain Obvious'-grappen vlogen in het rond, en elke keer als ik moest lachen leek het alsof ik ook echt met mijn hele lichaam aan het gieren was.
Laatste stuk van de trip had ik het idee dat ik alleen nog maar mijn ogen mocht bewegen, de rest van mijn lichaam lag zo comfortabel op de bank dat ik er ook geen gevoel meer in had. Alle concentratie was gericht op het beeld en geluid.
Wat KSwoosh ook beschreef, het tijdreizen. JA! Ik snap het. Moeilijk uit te leggen maar het leek vaak alsof alles een stuk trager ging en ik als een soort buffer net iets achter de tijd aanging. Ik voelde me zelf langzamer en vooral zwaarder als de rest van mijn omgeving.
Al met al een zeeeeeeeeeer goede (en gezellige

) ervaring geweest, zeker voor herhaling vatbaar!
En wat Olijf al zei, ook al weet ik niet hoe het nasaal voelt, orale bommetjes kwamen erg prettig aan. En in mijn geval was 25mg ruim voldoende.
Dikke knuffel voor Olijfje + Vriendinnie voor deze tijdreis