Oxygene schreef:
Ja ik vond 't ook echt top! 2c-b is de volgende op mijn todo lijstje. Kon oranje blanco's krijgen, zaten op 15mg ofzo. Is dat een goede orale dosis eerste keer? Of kan ik dan beter later nog een halfje bijpakken ofzo?
Nou, ik had vanavond nasaal genomen samen met een maat van me, en we namen eerst 15mg
Dat was wel lekker maar we zaten op space niveau vergelijkbaar met pillen
Alleen het euforische was niet so sterk
Dus besloten we bij te pakken
Belaas heb ik zon schrale kutweegschssl waarmee je niks kan afwegen dat we het maar een beetje op het oog deden
Dus pakte we ongeveer ong 5-10 mg bijgepakt, waar we niet zoveel van voelde
Dit was een half uur na de eerst snuif btw
Een half uur hierna merkte we nog nie veel en wilde we over de space/trip grens
Dus op advies van onze chukkie hadden we besloten nog een 15-20mg bij te nemenNou ik kan je vertellen, toen knalde ie er goed in

Kleuren die uit elkaar vielen, de kamer die bewoog als een pudding, het beste hoe ik he kon omschrijven was dat ik tijdreizen kon zien hahahaha
We begonnen rond half 10 en nu, rond half 2 is e wel zo ongeveer uitgewerkt
Dus 15 mg lijkt me wel weinig, als je wil triplen
Maar als je wilt spacen is et wel goed denk ik
Oxygene schreef:
Nog even iets anders: 2 weken geleden ook voor 't eerst 4-fmp gedaan. Vond ik wel een leuke alternatief na vele malen mdma! 't was die Flux Cd Cleaner, maakt dat nog veel verschil met poeder? Heb op 5ml zeker 4 a 5 uur lekker gedanst :p
Klinkt wel goed ja

had je ook zon kippenvel rush? Dat had ik op BTB, faking gruwelijk was dat!!
Ik heb ook geen idee hoeveel 5 ml is in verhouding met mg poedr
Ik had toen 160mg poeder op en da was eppic!
Dysphoria schreef:
2C-P ervaringen hier?
Ik heb dr wel wat over ehoord, heb je ervarin met tripmiddelen?
Ik had van iemand die ik ken die et had gebruikt gehoord dat et veel chrmischer voelt als truffels (abstractere trip)
En dat het dus een stuk heftiger is als 2c-b. En als ik mijn ervaring vanvsnavond mag geloven staat er nog heel wat op je te wachten hahaha
Uh.. Ik zei dat je niet 5mg maar 10mg moest bijdoseren na het nemen van 20mg als startersdosis, omdat je van 5mg na 20mg niet zoveel zou gaan voelen en het alleen maar zou verlengen