Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 624, 625, 626, 627, 628, 629, 630 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 02:32 

verhaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 04:27 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Oxygene schreef:
Ja ik vond 't ook echt top! 2c-b is de volgende op mijn todo lijstje. Kon oranje blanco's krijgen, zaten op 15mg ofzo. Is dat een goede orale dosis eerste keer? Of kan ik dan beter later nog een halfje bijpakken ofzo?

Nou, ik had vanavond nasaal genomen samen met een maat van me, en we namen eerst 15mg
Dat was wel lekker maar we zaten op space niveau vergelijkbaar met pillen
Alleen het euforische was niet so sterk
Dus besloten we bij te pakken
Belaas heb ik zon schrale kutweegschssl waarmee je niks kan afwegen dat we het maar een beetje op het oog deden
Dus pakte we ongeveer ong 5-10 mg bijgepakt, waar we niet zoveel van voelde
Dit was een half uur na de eerst snuif btw
Een half uur hierna merkte we nog nie veel en wilde we over de space/trip grens
Dus op advies van onze chukkie hadden we besloten nog een 15-20mg bij te nemen
Nou ik kan je vertellen, toen knalde ie er goed in xd
Kleuren die uit elkaar vielen, de kamer die bewoog als een pudding, het beste hoe ik he kon omschrijven was dat ik tijdreizen kon zien hahahaha

We begonnen rond half 10 en nu, rond half 2 is e wel zo ongeveer uitgewerkt
Dus 15 mg lijkt me wel weinig, als je wil triplen
Maar als je wilt spacen is et wel goed denk ik

Oxygene schreef:
Nog even iets anders: 2 weken geleden ook voor 't eerst 4-fmp gedaan. Vond ik wel een leuke alternatief na vele malen mdma! 't was die Flux Cd Cleaner, maakt dat nog veel verschil met poeder? Heb op 5ml zeker 4 a 5 uur lekker gedanst :p

Klinkt wel goed ja :D had je ook zon kippenvel rush? Dat had ik op BTB, faking gruwelijk was dat!!
Ik heb ook geen idee hoeveel 5 ml is in verhouding met mg poedr
Ik had toen 160mg poeder op en da was eppic!

Dysphoria schreef:
2C-P ervaringen hier?

Ik heb dr wel wat over ehoord, heb je ervarin met tripmiddelen?
Ik had van iemand die ik ken die et had gebruikt gehoord dat et veel chrmischer voelt als truffels (abstractere trip)
En dat het dus een stuk heftiger is als 2c-b. En als ik mijn ervaring vanvsnavond mag geloven staat er nog heel wat op je te wachten hahaha

Uh.. Ik zei dat je niet 5mg maar 10mg moest bijdoseren na het nemen van 20mg als startersdosis, omdat je van 5mg na 20mg niet zoveel zou gaan voelen en het alleen maar zou verlengen :P Maar blij dat jullie het mooi hebben gehad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 11:51 

Chukkels schreef:
Uh.. Ik zei dat je niet 5mg maar 10mg moest bijdoseren na het nemen van 20mg als startersdosis, omdat je van 5mg na 20mg niet zoveel zou gaan voelen en het alleen maar zou verlengen :P Maar blij dat jullie het mooi hebben gehad :D

Haha ja, het kan ook goed wat minder zijn geweest, die grafweegschaal van mij woog neit meer fatsoenlijk dus deden we het maar een beetje op het oog, en namen we iets dat ongeveer gelijk was aan wat we in het begin namen
Maar toen waren we iig wel zonder twijfel over de space/trip grens heen hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 11:51 

KSwoosh schreef:
Dysphoria schreef:
2C-P ervaringen hier?

Ik had van iemand die ik ken die et had gebruikt gehoord dat et veel chrmischer voelt als truffels (abstractere trip)
En dat het dus een stuk heftiger is als 2c-b. En als ik mijn ervaring vanvsnavond mag geloven staat er nog heel wat op je te wachten hahaha

Ik heb ook 2C-B gehad. Dus nu moeten we de volgende stap zetten. 2C-P: Total Duration; 10 - 20 hrs. Oh god. Misschien kunnen we toch beter een andere kiezen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 12:42 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
KSwoosh schreef:
Dysphoria schreef:
2C-P ervaringen hier?

Ik heb ook 2C-B gehad. Dus nu moeten we de volgende stap zetten. 2C-P: Total Duration; 10 - 20 hrs. Oh god. Misschien kunnen we toch beter een andere kiezen. xd

Check erowid voor interessante 2ctjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 12:43 

u kunt mij niks aanraden?

ben slecht in keuzes maken. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:07 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:

2C-TFM
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:16 

Hoofdcoach schreef:
Dysphoria schreef:

2C-TFM

wtf is dit?

kan hier nauwelijks wat over vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:28 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:

Elke 2c is interessant, dus lees erover en verdiep je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:35 

Olijfboompje schreef:
Dysphoria schreef:

Elke 2c is interessant, dus lees erover en verdiep je.

of lees je een beetje in en laat je verassen hahaha

maar sowieso inlezen :P voor de doseringen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:39 

Dat is wel handig ja KSwoosh. :P

oh noes, Erowid down :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 19:34 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Oxygene schreef:
Nog even iets anders: 2 weken geleden ook voor 't eerst 4-fmp gedaan. Vond ik wel een leuke alternatief na vele malen mdma! 't was die Flux Cd Cleaner, maakt dat nog veel verschil met poeder? Heb op 5ml zeker 4 a 5 uur lekker gedanst :p

Klinkt wel goed ja :D had je ook zon kippenvel rush? Dat had ik op BTB, faking gruwelijk was dat!!
Ik heb ook geen idee hoeveel 5 ml is in verhouding met mg poedr
Ik had toen 160mg poeder op en da was eppic!

Ja dat had ik ook ja, vooral in m'n nek en achter op me hoofd en drang om te bewegen was een stuk groter dan met de laatste keren mdma :)

Over die 2c-b doseringen nasaal enzo.. Ik heb nooit eerder een 2c-* gehad en ik was eigenlijk ook niet van plan om de eerste keer nasaal te doen. Maar ik kon dus 2c-b in pillen krijgen, maar dan is 15mg dus echt veel te weinig? Ik heb geen idee in hoeverre 't intensiever of minder intensief trippen is dan met die 2mg paddo's? Als 't prima te handlen is denk ik dat ik dan wel wat meer van 15mg pilletjes regel p.p..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 19:41 

ik weet helaas niet hoe pillen 2c-b vallen. Je neemt ze oraal dus dan duurt het wat langer voor ze werken, slaan ze minder hard in en duurt het langer. Afgaande daarop zou ik zeggen dat 15 wel weinig is. Maar pin me er niet op vast want met pilvorm heb ik geen ervaring.
Nasaal nemen valt overigens ook hardstikke mee :P

hoe het vergelijkbaar is met paddos weet ik ook al niet xd ik heb alleen ervaring met truffels, en daar had ik toen 14gram van. dus ik gok dat 2mg paddos wel iets sterker is haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 20:16 

Donateur

KSwoosh schreef:
Afgaande daarop zou ik zeggen dat 15 wel weinig is

Ik heb 10mg gele vlinders gehad en die waren superchill. De zon scheen die dag lekker warm, paar biertjes gedaan en kwam wel echt in een enorme relaxede modus, veel praten, heeeeeel veel lachen en hier en daar wat vervormingen, niet extreem. Vond dat prima, dus dan is 15 ook goed. Tenzij je echt keihard wil gaan, dan kun je er beter 6 ingooien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 21:13 

Hardtraxxer

Black Sunrise schreef:
KSwoosh schreef:
Afgaande daarop zou ik zeggen dat 15 wel weinig is

Ik heb 10mg gele vlinders gehad en die waren superchill. De zon scheen die dag lekker warm, paar biertjes gedaan en kwam wel echt in een enorme relaxede modus, veel praten, heeeeeel veel lachen en hier en daar wat vervormingen, niet extreem. Vond dat prima, dus dan is 15 ook goed. Tenzij je echt keihard wil gaan, dan kun je er beter 6 ingooien :lol:

Nou, dan gaan we 't gewoon proberen en mocht 't beneden verwachting zijn kunnen we altijd subtiel met halfje opbouwen :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 03:58 

Donateur

Er zijn iig een hoop mensen die wat uit te leggen hebben de komende 24 uur :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 04:35 

Hardtraxxer

I want lsd!!! :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 10:20 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Er zijn iig een hoop mensen die wat uit te leggen hebben de komende 24 uur :cool:

Nou, xd een aantal koppies verraden al een heleboel op de vroege morgen xd . Een schitterend gezicht wederom xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 10:29 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Moet ik me aangesproken voelen? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 11:21 

Donateur

Die keuze laat ik geheel aan jou over :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 13:46 

dawasiknie schreef:

:corn: :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 15:26 

Hardtraxx Addict

Gisteravond 25mg 2c-b gedaan met Olijf en zijn vriendin, wat een prachtige avond :loving: !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 16:29 

Hardtraxx Veteran

Nemesyz schreef:
Gisteravond 25mg 2c-b gedaan met Olijf en zijn vriendin, wat een prachtige avond :loving: !!

Was een hele mooie.

Misschien typ ik nog een reportje vanavond als ik daar zin in heb. Lange tijd geleden dat ik dat heb gedaan, maar deze ervaring was zo enorm vet.

Eerste keer 2cb oraal en dik genoten. Veel beter dan nasaal dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 16:56 

http://funnyjunk.com/channel/morbid-cha ... e/pLDTGcY/

Krokodil :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 17:10 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Nemesyz schreef:

Was een hele mooie.

Misschien typ ik nog een reportje vanavond als ik daar zin in heb. Lange tijd geleden dat ik dat heb gedaan, maar deze ervaring was zo enorm vet.

Eerste keer 2cb oraal en dik genoten. Veel beter dan nasaal dit.

Dat is goed om te horen aangezien ik 't ook nog eens wil doen maar niet nasaal :P Je meiske ging ook helemaal top op 25mg?
Vorige  1 ... 624, 625, 626, 627, 628, 629, 630 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic