Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 623, 624, 625, 626, 627, 628, 629 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 13:05 

Donateur

Mephedrone en GHB stonden al een tijdje op de lijst van verboden middelen hoor.
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 13:25 

Citaat:
mefedron

:lol:
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 14:27 

Donateur

dawasiknie schreef:
Mephedrone en GHB stonden al een tijdje op de lijst van verboden middelen hoor.

:nono: :nono:
Die 2 staan volgens mij pas net een half jaar op de harddrugs lijst, voorheen op de softdrugs ;)
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 16:51 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Maar het is uiteindelijk dus de schuld van die ouders dat hij vermoord wordt he, omdat zij al zn spul afpakken waardoor hij al dat geld misloopt. Dus het is niet alleen leerzaam voor de jongeren, maar ook zeker voor de ouders.

:')
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 17:57 

Jurheinen schreef:
KSwoosh schreef:
Maar het is uiteindelijk dus de schuld van die ouders dat hij vermoord wordt he, omdat zij al zn spul afpakken waardoor hij al dat geld misloopt. Dus het is niet alleen leerzaam voor de jongeren, maar ook zeker voor de ouders.

Not sure if....? xd

maar hij had gewoon in de gevangenis moeten blijven toch? Of was die minderjarig, vind het maar raar verhaal :P wel triest :(
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 18:33 

Anonymous schreef:
Jurheinen schreef:
KSwoosh schreef:

Not sure if....? xd

maar hij had gewoon in de gevangenis moeten blijven toch? Of was die minderjarig, vind het maar raar verhaal :P wel triest :(

Hoe je het ook went of keert, die dealer was sowieso voor zn geld teruggekomen. Was het niet na een week, dan was het wel na een maand. Zoiets kan je niet zomaar afkappen, niet als je er zo diep in zit.
Bericht Geplaatst op 11 mei 2012 10:42 

Hardtraxx Veteran

Iemand hier nog een leuke nacht beleefd? :D
Bericht Geplaatst op 11 mei 2012 10:54 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Nee, jij dus wel ? :)
Bericht Geplaatst op 11 mei 2012 12:13 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:

Nee, jij dus wel ? :)

Ik heb een leuke droom gehad ja. xd
Bericht Geplaatst op 11 mei 2012 13:34 

Hardtraxx Veteran

Slagroomspuit gehaald bij de blokker, 18€
Helaas hadden ze nog maar 2 doosjes patronen dus op naar een andere blokker :D
Bericht Geplaatst op 11 mei 2012 13:52 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Hoofdcoach schreef:
Slagroomspuit gehaald bij de blokker, 18€
Helaas hadden ze nog maar 2 doosjes patronen dus op naar een andere blokker :D

Dan heb je dezelfde als ik denk ik :D Die doosjes zijn bij blokker toch 10 voor 5 euro? Heel snel naar de Makro!

Haha klopt! Geen zin om naar de Makro te gaan, kost weer meer benzine xd
Bericht Geplaatst op 11 mei 2012 14:00 

Donateur

Hoofdcoach schreef:

Maar betaal je wel 15 euro voor 50 patronen :whistle:
Zover kan de makro toch niet liggen dat je er dan verlies op maakt toch??
Bericht Geplaatst op 11 mei 2012 14:45 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:

Doet me denken aan dit:
http://zembla.vara.nl/Voorpagina.1975.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=6526&tx_ttnews[backPid]=1974&cHash=e72bfe5e1f
Al 4 jaar oud, maar toch interessant.
Edit: Je moet 'm denk ik ff kopieren en plakken en de spatie wegwerken of zo, die spatie staat niet wanneer ik het bericht schrijf.
Bericht Geplaatst op 11 mei 2012 15:19 

Hardtraxx Veteran

Is die van god los niet gewoon gebaseerd op dat verhaal? Iig heel erg veel overeenkomsten.
Bericht Geplaatst op 11 mei 2012 15:25 

Project 141 schreef:
Black Sunrise schreef:
Hoofdcoach schreef:

Maar betaal je wel 15 euro voor 50 patronen :whistle:
Zover kan de makro toch niet liggen dat je er dan verlies op maakt toch??

Dit dus, scheelt 10 euro per 50 patronen! Zeker wel winstgevend :thumbup:

Winstgevend :lol:
Bericht Geplaatst op 11 mei 2012 16:19 

Hardtraxx Addict

Draidy schreef:
Is die van god los niet gewoon gebaseerd op dat verhaal? Iig heel erg veel overeenkomsten.

Ja precies, daarom deed het me er ook aan denken. Precies dezelfde manier vermoord ook.
Maar die Sander in dat filmpje, pff. Ziet d'r niet echt goed uit :p.
Bericht Geplaatst op 11 mei 2012 16:20 

Hardtraxx Veteran

Nee idd. Vind het ook wel erg dat je er ''niet bij hoort'' als je niet gebruikt.
Bericht Geplaatst op 11 mei 2012 16:47 

Hardtraxx Veteran

MacMichael schreef:
KSwoosh schreef:

Doet me denken aan dit:
http://zembla.vara.nl/Voorpagina.1975.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=6526&tx_ttnews[backPid]=1974&cHash=e72bfe5e1f
Al 4 jaar oud, maar toch interessant.
Edit: Je moet 'm denk ik ff kopieren en plakken en de spatie wegwerken of zo, die spatie staat niet wanneer ik het bericht schrijf.

Dat is ook exact het zelfde slimme ziel.. :P Soort van verfilmd zeg maar. ;)
Bericht Geplaatst op 11 mei 2012 16:48 

Hardtraxx Veteran

Zeg ik net :P
Bericht Geplaatst op 11 mei 2012 21:02 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:

Nou ik kwam toevallig net weer even kijken in dit topic omdat ik gister onverwacht leuke nacht heb beleefd ja!

Ik was bij een vriend in Enschede om wat Flux te halen en een boek voor school te lenen toen hij me de oogst van het growkitje die ze met een aantal huisgenoten hadden gekocht liet zien. 24 gram gedroogde cubensis/mexicaanse paddo's. Uiteindelijk maar blijven overnachten daar en samen met twee anderen eerst een gram p.p gehad en 1,5 uur erna nog een gram.

Eerste keer paddo's en was best een hele toffe ervaring! Ik denk normaal al teveel over dingen na, dus 't werd uiteindelijk één grote brei aan loops in m'n hoofd, niet onprettig, juist wel interessant en grappig als je er later in nuchtere toestand nog eens over nadenkt. Visueel viel het me heel erg mee, had het intensiever verwacht, maar zal misschien door de (volgens internet) lagere dosis komen? Op de piek begonnen de muren wel lichtelijk te kantelen en op de wc leken krabbels en graffiti op de muur ineens vol diepte te zitten en zich van elkaar los te maken. Eenmaal door de gang lopend leken objecten naar me toe te bewegen en te veranderen in een soort semi-transparant glas/plastic achtige substantie, zeer vermakelijk. Het studentenhuis was sowieso een tripparadijs vanwege de vele huisfeesten die er al hun sporen hadden nagelaten. Zo waren van het afgelopen huisfeestje met het thema 'krankhaus' of iets dergelijks nog overal rode verfspetters op de muur blijven zitten die bloed moesten voorstellen. Dit was erg indrukwekkend want als je beetje wegspacede leek het er echt vanaf te druppelen. Toen op de piek het ook nog ging lijken alsof het hele huis begon te ademen leek het net alsof we op een bank zaten in een hele grote betonnen long. Dit bracht ook weer mooie theorieën en rare handgebaren met zich mee toen we probeerden dit aan elkaar uit te leggen.
De heren des huizes hadden ook nog een eigen wietoogstje dus hebben we daar ook nog iets van genuttigd. Dit zorgde na een uurtje of 5 ervoor dat het spacen in een beetje stoned gevoel overging. Uiteindelijk onszelf ertoe aan kunnen zetten de stad in te wandelen waar we in een kroeg nog een paar biertjes hebben genuttigd.

Kortom, zeer geslaagde eerste ervaring met paddo's. En verder las ik dus op dhpedia dat 1-2g een doorbraakdosis is en 2-3 gebruikelijke dosis. Geen idee hoe dat voor andere mensen hier geldt, is 't een goede dosis of beter iets meer voor duidelijkere visuals of juist less is more? Ik vond 2 gram in ieder geval een prima dosis voor eerste keer: indrukwekkend maar niet té overweldigend.
Bericht Geplaatst op 11 mei 2012 21:09 

dat klinkt echt precies als mijn 1e keer truffels, schitterende ervaring was dat!

vanavond maar eens kijken hoe het gaat met 2c-b :D
Bericht Geplaatst op 11 mei 2012 21:36 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
dat klinkt echt precies als mijn 1e keer truffels, schitterende ervaring was dat!

vanavond maar eens kijken hoe het gaat met 2c-b :D

Ja ik vond 't ook echt top! 2c-b is de volgende op mijn todo lijstje. Kon oranje blanco's krijgen, zaten op 15mg ofzo. Is dat een goede orale dosis eerste keer? Of kan ik dan beter later nog een halfje bijpakken ofzo?

Nog even iets anders: 2 weken geleden ook voor 't eerst 4-fmp gedaan. Vond ik wel een leuke alternatief na vele malen mdma! 't was die Flux Cd Cleaner, maakt dat nog veel verschil met poeder? Heb op 5ml zeker 4 a 5 uur lekker gedanst :p
Bericht Geplaatst op 11 mei 2012 21:48 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Wel heb ik een aantal keren de grens overschreden, maar niet zo erg dat het dodelijk had kunnen zijn. (lees: 3 XTC pillen van +/- 100 gram).

Nee kan geen kwaad nee :lol:
Bericht Geplaatst op 11 mei 2012 22:12 

Hardtraxx Veteran

Kun je hiermee ook wiet roken? http://www.onlinesmartshop.nl/glazen-pi ... -1195.html
Bericht Geplaatst op 12 mei 2012 01:03 

2C-P ervaringen hier?
Vorige  1 ... 623, 624, 625, 626, 627, 628, 629 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic