Mephedrone en GHB stonden al een tijdje op de lijst van verboden middelen hoor.
mefedron
mefedron
wrote:Mephedrone en GHB stonden al een tijdje op de lijst van verboden middelen hoor.
:')wrote:Maar het is uiteindelijk dus de schuld van die ouders dat hij vermoord wordt he, omdat zij al zn spul afpakken waardoor hij al dat geld misloopt. Dus het is niet alleen leerzaam voor de jongeren, maar ook zeker voor de ouders.
Not sure if....?wrote::')wrote:Maar het is uiteindelijk dus de schuld van die ouders dat hij vermoord wordt he, omdat zij al zn spul afpakken waardoor hij al dat geld misloopt. Dus het is niet alleen leerzaam voor de jongeren, maar ook zeker voor de ouders.
Hoe je het ook went of keert, die dealer was sowieso voor zn geld teruggekomen. Was het niet na een week, dan was het wel na een maand. Zoiets kan je niet zomaar afkappen, niet als je er zo diep in zit.wrote:Not sure if....?wrote::')wrote:Maar het is uiteindelijk dus de schuld van die ouders dat hij vermoord wordt he, omdat zij al zn spul afpakken waardoor hij al dat geld misloopt. Dus het is niet alleen leerzaam voor de jongeren, maar ook zeker voor de ouders.![]()
maar hij had gewoon in de gevangenis moeten blijven toch? Of was die minderjarig, vind het maar raar verhaalwel triest
Nee, jij dus wel ?wrote:Iemand hier nog een leuke nacht beleefd?
Ik heb een leuke droom gehad ja.wrote:Nee, jij dus wel ?wrote:Iemand hier nog een leuke nacht beleefd?
Haha klopt! Geen zin om naar de Makro te gaan, kost weer meer benzinewrote:Dan heb je dezelfde als ik denk ikwrote:Slagroomspuit gehaald bij de blokker, 18€
Helaas hadden ze nog maar 2 doosjes patronen dus op naar een andere blokkerDie doosjes zijn bij blokker toch 10 voor 5 euro? Heel snel naar de Makro!
Maar betaal je wel 15 euro voor 50 patronenwrote: Haha klopt! Geen zin om naar de Makro te gaan, kost weer meer benzine
Doet me denken aan dit:wrote:best interessant:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1251230
Winstgevendwrote:Dit dus, scheelt 10 euro per 50 patronen! Zeker wel winstgevendwrote:Maar betaal je wel 15 euro voor 50 patronenwrote: Haha klopt! Geen zin om naar de Makro te gaan, kost weer meer benzine![]()
Zover kan de makro toch niet liggen dat je er dan verlies op maakt toch??
Ja precies, daarom deed het me er ook aan denken. Precies dezelfde manier vermoord ook.wrote:Is die van god los niet gewoon gebaseerd op dat verhaal? Iig heel erg veel overeenkomsten.
Dat is ook exact het zelfde slimme ziel..wrote:Doet me denken aan dit:wrote:best interessant:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1251230
http://zembla.vara.nl/Voorpagina.1975.0 ... e72bfe5e1f
Al 4 jaar oud, maar toch interessant.
Edit: Je moet 'm denk ik ff kopieren en plakken en de spatie wegwerken of zo, die spatie staat niet wanneer ik het bericht schrijf.
Nou ik kwam toevallig net weer even kijken in dit topic omdat ik gister onverwacht leuke nacht heb beleefd ja!wrote:Iemand hier nog een leuke nacht beleefd?
Ja ik vond 't ook echt top! 2c-b is de volgende op mijn todo lijstje. Kon oranje blanco's krijgen, zaten op 15mg ofzo. Is dat een goede orale dosis eerste keer? Of kan ik dan beter later nog een halfje bijpakken ofzo?wrote:dat klinkt echt precies als mijn 1e keer truffels, schitterende ervaring was dat!
vanavond maar eens kijken hoe het gaat met 2c-b
Nee kan geen kwaad neeWel heb ik een aantal keren de grens overschreden, maar niet zo erg dat het dodelijk had kunnen zijn. (lees: 3 XTC pillen van +/- 100 gram).