Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 620, 621, 622, 623, 624, 625, 626 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 18:21 

Bierkoning

Jeff3rd schreef:
Dysphoria schreef:
Misschien moeten we even een groepsaankoop doen. Is goedkoper voor iedereen :P

Das een puik plan!

Ohja, Nando, omdat jij er een minder fijne ervaring mee had betekent niet gelijk dat iets kut is.

*mompelt iets over de combi alcohol + drugs*
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 18:25 

Hardtraxx Elite

Alcohol plus mdma droogt extra uit. Voor mij een verboden combinatie. Vind dat gewoon onverstandig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 18:35 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Degelijke keta voor een normale prijs is vrij lastig momenteel (hier wel.iig). Laat maar weten via pm als je goeie prijs/kwaliteit gevonden hebt

Zeg dat nou niet :( heb juist gister iemand gevraagd of die het kon regelen xd ouders weekendje weg dus wilde weer even iets leuks proberen... Dan maar lachgas als de keta niet lukt
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 18:52 

Hardtraxxer

Ik heb wel eens gehoord dat methoxetamine in de buurt kwam van keta. Iemand daar ervaring mee? Want dat kost namelijk echt vrijwel niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 19:07 

Hardtraxx Elite

MXE in afkorting. Ja, heb ik ervaring mee. Ik vind het trippen van de ket vele malen fijner. MXE zorgde voor een enorme warboel in mn hoofd, maar wist t te controleren. Tis heftig spul in elk geval. En duurt ook een stuk langer. Ik heb liever keta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 19:26 

Hardtraxx Veteran

Zo, kom ik vandaag thuis.. Kijk naar de deurmat, een gigantische stapel met post. Ik denk; ff kijken of er wat voor mij tussen zit, en ja hoor.. 3 brieven voor mij.. Ik denk: DA FUQ! Ik verder doorbladeren, en een envelop van de TNT Post nl, niet dichtgelikt.. Dus ik denk hmm, wat zou dat zijn? Ik open de brief. Staat er in het samengevat op, dat ze pas hebben geconstateerd ( na grondig intern onderzoek) dat een medewerker post dat aan ons adres geadresseerd is, heeft achtergehouden. En dat ze het toch wel belangrijk vonden dat wij die post alsnog kregen. xd Nu open ik de 1e brief, en mits ik hem openscheur denk ik DA FUQ! Dit is natuurlijk mijn 1 gram 4fmp, en 1gram methylone die ik in januari (voor Euphoria) besteld heb..
En ja hoor! :P Ik ben dus nu, na 4 maanden, eindelijk in het bezit van 1 gram 4fmp, en 1 gram methylone..

MAKE MY DAY! :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 19:28 

Ruubiie schreef:
Zo, kom ik vandaag thuis.. Kijk naar de deurmat, een gigantische stapel met post. Ik denk; ff kijken of er wat voor mij tussen zit, en ja hoor.. 3 brieven voor mij.. Ik denk: DA FUQ! Ik verder doorbladeren, en een envelop van de TNT Post nl, niet dichtgelikt.. Dus ik denk hmm, wat zou dat zijn? Ik open de brief. Staat er in het samengevat op, dat ze pas hebben geconstateerd ( na grondig intern onderzoek) dat een medewerker post dat aan ons adres geadresseerd is, heeft achtergehouden. En dat ze het toch wel belangrijk vonden dat wij die post alsnog kregen. xd Nu open ik de 1e brief, en mits ik hem openscheur denk ik DA FUQ! Dit is natuurlijk mijn 1 gram 4fmp, en 1gram methylone die ik in januari (voor Euphoria) besteld heb..
En ja hoor! :P Ik ben dus nu, na 4 maanden, eindelijk in het bezit van 1 gram 4fmp, en 1 gram methylone..

MAKE MY DAY! :yay: :yay: :yay:

Je was toch gestopt?

Wees bilj dat je ouders het niet gevonden hebben trouwens :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 19:33 

Ja, ruben, jij was toch gestopt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 19:33 

Hardtraxx Veteran

Wie zegt dat ik het ga gebruiken? Ik geef in deze context geloof ik duidelijk genoeg aan dat ik het ontvangen heb eindelijk.. Nou mijn ouders openen nooit post die puur aan mij geadresseerd is :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 19:35 

Ruubiie schreef:
Wie zegt dat ik het ga gebruiken? Ik geef in deze context geloof ik duidelijk genoeg aan dat ik het ontvangen heb eindelijk.. Nou mijn ouders openen nooit post die puur aan mij geadresseerd is :thumbup: .

MAKE MY DAY!

Zo zou iemand die aanname kunnen doen :P.

Nou door het toilet spoelen dan maar he

Of aan rob doen, dies er ook niet vies hek heurt
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 19:36 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Ruubiie schreef:

MAKE MY DAY!
Of aan rob doen, dies er ook niet vies hek heurt

Dat staat in de context nog altijd als; ik ben blij dat het binnengekomen is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 19:38 

Hoezo aan mij doen? FMP en Metholyne zijn mij onbekend he..

En enige wat ik wil proberen is wiet en mdma zover (maar door die wietpas hier is het net een wilde westen, schietpartijen en hoge prijzen voor minimaal wiet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 19:39 

Chris Two schreef:

En enige wat ik wil proberen is wiet en mdma zover (maar door die wietpas hier is het net een wilde westen, schietpartijen en hoge prijzen voor minimaal wiet)

kil ik heb gelezeng dat in die stadje van ju allemaal drugs op de straton gedealt wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 19:40 

Ja tegen woekerprijzen waar je bang van wordt...
Die wietpas zorgt echt voor oplaaiend illegaal gebeuren met criminaliteit enzo vandien
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 19:42 

Hardtraxx Elite

Must.... Be... Strong.... Must... Resist!

Naaaaahhhhh.... J/k

Veel plezier ermee Ruub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 20:00 

Donateur

Wou zaterdag nuchter bassleader doen, maar ik heb mezelf net bedacht dat ik toch maar wat ga meenemen voor de laatste uurtjes door te brengen daar moest ik er zoveel zin in krijgen als nu :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 20:01 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Must.... Be... Strong.... Must... Resist!

Naaaaahhhhh.... J/k

Veel plezier ermee Ruub.

Gast? Wat bedoel je hiermee? Denk je serieus dat ik ga gebruiken? Of is het meer van jezelf? Dat je zelf wat wil nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 20:02 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Nando schreef:
Maar ik moet toegeven dat uppers niet de drugs voor mij zijn.

26 juli 2011.

Oké niet altijd. :P

Jeff3rd schreef:
Ohja, Nando, omdat jij er een minder fijne ervaring mee had betekent niet gelijk dat iets kut is.

Afbeelding

En Ruben typ is niet met overdreven veel komma's, is onnodig en irritant lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 20:15 

Hardtraxx Elite

Ik wens je gewoon veel plezier voor als je het gaat gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 20:18 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:

Elke mocro verkoopt het voor de helft van de prijs whats the problem? Marokkaanse Hasj :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 20:21 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Ik wens je gewoon veel plezier voor als je het gaat gebruiken.

Nop, is maar even beter nog van niet, vooral omdat:
Punt 1: Ik zit nog steeds met me poot, drugs verdooft de pijn waarschijnlijk zodanig.. Dat ik denk ik dat ik superman ben, en me enkelbanden nog meer naar de klote help..

Punt 2: Ik hou me nog steeds aan het standpunt wat ik me een zeker 26 maart gezegd heb :thumbup: . En Q'day was een kleinigheidje.

Punt 3: Het is fucking woensdag.. En ook al heb ik niks te doen atm, dan alsnog is doordeweeks gebruiken NOT DONE! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 20:22 

Hardtraxx Veteran

Waarom zou je je verantwoorden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 20:23 

Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:
Waarom zou je je verantwoorden xd

Haha dat vroeg ik me ook af :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 20:24 

Hardtraxx Veteran

Ach, wai not?
Mensen zullen waarschijnlijk denken dat ik toch wel gebruik vanavond xd , dus misschien dat ze dit op andere gedachten brengt. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 20:26 

Dit wekt juist alleen maar argwaan.
Vorige  1 ... 620, 621, 622, 623, 624, 625, 626 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic