Inderdaad, 3 redenen om het juist te doenwrote:Dit wekt juist alleen maar argwaan.
Je hebt pijn, en kan er van af.
Je hebt op queensnight te weinig gedaan.
Het is een saaie woensdag die wat fleur gebruiken kan
Inderdaad, 3 redenen om het juist te doenwrote:Dit wekt juist alleen maar argwaan.
Ik dol maar wat met jewrote:Haha, nou oké dan. Think whut you wanna think.. I rest my case!
wrote:Nop, is maar even beter nog van niet, vooral omdat:wrote:Ik wens je gewoon veel plezier voor als je het gaat gebruiken.
Punt 1: Ik zit nog steeds met me poot, drugs verdooft de pijn waarschijnlijk zodanig.. Dat ik denk ik dat ik superman ben, en me enkelbanden nog meer naar de klote help..
Punt 2: Ik hou me nog steeds aan het standpunt wat ik me een zeker 26 maart gezegd heb. En Q'day was een kleinigheidje.
Punt 3: Het is fucking woensdag.. En ook al heb ik niks te doen atm, dan alsnog is doordeweeks gebruiken NOT DONE!
Zwak hoor, gewoon samen met mij nuchter op Bassleader.wrote:Wou zaterdag nuchter bassleader doen, maar ik heb mezelf net bedacht dat ik toch maar wat ga meenemen voor de laatste uurtjes door te brengen daar moest ik er zoveel zin in krijgen als nu.
Ik ben een drugs DJ, behoort dat tot dezelfde categorie??wrote:
Stelletje drugshonden.
wrote:
Stelletje drugshonden.
View on YouTubewrote:Schaam je.... Je weet dat ik die ekte ekte duif ben! Rrrrroekoe! Rrrrrroekoe!
Kom maar doorwrote:Iemand zin in Tinychat vanavond?
Net ook even gekeken, echt een heftig verhaal man. Freaky shit!wrote:zolang jij niet dealt en elke dag snuift lijkt me er niet zoveel aan de handwrote:Best interessant idd, zeker de moeite waard.wrote:best interessant:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1251230
Moeten mijn ouders alleen maar beter niet kijken, gaan ze allemaal rare dingen over mij denken
en natuurlijk zorgen dat Barry Batsbak niet bij je thuis komt
Je bent een dag te vroeg ouwe berggeit!wrote:Iemand zin in Tinychat vanavond?
Nooit te vroeg voor tinychat Daanwrote:Je bent een dag te vroeg ouwe berggeit!wrote:Iemand zin in Tinychat vanavond?
Zeker, en het feit dat het waargebeurd is geeft ook zeker extra waarde aan het kijken ervan vind ik.wrote: Net ook even gekeken, echt een heftig verhaal man. Freaky shit!