Serieus?? Dit heb ik laatst ook gehad, echt precies zit. Alleen dan meer de angst dat het afgelopen zou zijn met me, niet dat ik bang was voor iets ofzo. Maar dat kwam niet van de meph, maar van de MDPVwrote:ik kreeg knallende koppijn, hevige hartkloppingen en daarbij natuurlijk angst. Iedere seconde had ik de gedachte dat ik flauw ging vallen etc.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
MDPV? Wat is dat nou weerwrote:Serieus?? Dit heb ik laatst ook gehad, echt precies zit. Alleen dan meer de angst dat het afgelopen zou zijn met me, niet dat ik bang was voor iets ofzo. Maar dat kwam niet van de meph, maar van de MDPVwrote:ik kreeg knallende koppijn, hevige hartkloppingen en daarbij natuurlijk angst. Iedere seconde had ik de gedachte dat ik flauw ging vallen etc.
-
D
Misschien toch maar iets anders overwegen. 
Maar onder pillen verstaan jullie gewoon MDMA/XTC?
Maar onder pillen verstaan jullie gewoon MDMA/XTC?
Kunnen wel een Dysphoria space meeting organiseren, awesome 
-
D
Doe is gek! 
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Nee we verstaan lsd pillen eronder, en 2ci pillen en coke pillen
duhh
Robert: http://lmgtfy.com/?q=mdpv
Robert: http://lmgtfy.com/?q=mdpv
-
D
ketamine is ook wel een chill drugs
GOEWD
FOUT?
GOEWD
FOUT?
Iets wat we van iemand gehad hebben. We zouden er helderder ect van worden..... Niet dus... Hahahwrote:MDPV? Wat is dat nou weerwrote:[
Serieus?? Dit heb ik laatst ook gehad, echt precies zit. Alleen dan meer de angst dat het afgelopen zou zijn met me, niet dat ik bang was voor iets ofzo. Maar dat kwam niet van de meph, maar van de MDPV
Moraalriddertjewrote:Zou ermee oppassen. Is nog niet heel veel over die drug bekend en ik heb er zelf een hele nare ervaring mee gehad en geloof me, dat wil je niet meemaken.wrote:Heb net even zitten lezen. Mephedrone lijkt me heel mooi!Kan je beter gewoon een snoepje nemen.
Jij hebt gewoon slechte ervaringen met elke upper, zelfs zo erg dat ik me zelfs afvraag of uppers wel de drug voor jou zijn. Mephedrone is gewoon heilig en daar mag je niet slecht over praten!
-
D
Ik vind het niet zo fijn als mijn benen eraf gaan vallen
Ik heb het jou al eerder gezegd, maar jij gaat echt de verkeerde kant op

-
D
Niet, het is alleen zo moeilijk kiezen omdat er zoveel is
-
B
Waarom neem je dat spul echt?wrote:Iets wat we van iemand gehad hebben. We zouden er helderder ect van worden..... Niet dus... Hahahwrote:MDPV? Wat is dat nou weerwrote:[
Serieus?? Dit heb ik laatst ook gehad, echt precies zit. Alleen dan meer de angst dat het afgelopen zou zijn met me, niet dat ik bang was voor iets ofzo. Maar dat kwam niet van de meph, maar van de MDPV
We vertrouwden op het advies van een ervaren gebruiker ermee...
Les geleerd... Haha!
Benzofury is ook niet aan mij besteed. Werkelijk niks van.gevoeld. mn maatje die wat hoger gedoseerd had ook niet.
Les geleerd... Haha!
Benzofury is ook niet aan mij besteed. Werkelijk niks van.gevoeld. mn maatje die wat hoger gedoseerd had ook niet.
wrote:Som kan komma till god kvalitet med ett normalt pris ketamin?

wrote:MDPV? Wat is dat nou weerwrote:Serieus?? Dit heb ik laatst ook gehad, echt precies zit. Alleen dan meer de angst dat het afgelopen zou zijn met me, niet dat ik bang was voor iets ofzo. Maar dat kwam niet van de meph, maar van de MDPVwrote:ik kreeg knallende koppijn, hevige hartkloppingen en daarbij natuurlijk angst. Iedere seconde had ik de gedachte dat ik flauw ging vallen etc.
Methylendioxypyrovaleron (MDPV) is een stimulerende en entactogene drug die van de fenylethylamine-, amfetamine-, en cathinonegroep is afgeleid. Mephedrone is een designer drug die vanaf ongeveer 2008 op de markt is. Het is in Nederland nog niet opgenomen in de Opiumwet.
-
D
trolololol 
-
D
Maar even serieus. De lijn is door gehakt; ketamine. Nu nog even zien... 
Degelijke keta voor een normale prijs is vrij lastig momenteel (hier wel.iig). Laat maar weten via pm als je goeie prijs/kwaliteit gevonden hebt
-
D
Misschien moeten we even een groepsaankoop doen. Is goedkoper voor iedereen 
Helemaal niet.wrote:Moraalriddertjewrote:Zou ermee oppassen. Is nog niet heel veel over die drug bekend en ik heb er zelf een hele nare ervaring mee gehad en geloof me, dat wil je niet meemaken.wrote:Heb net even zitten lezen. Mephedrone lijkt me heel mooi!Kan je beter gewoon een snoepje nemen.
Jij hebt gewoon slechte ervaringen met elke upper, zelfs zo erg dat ik me zelfs afvraag of uppers wel de drug voor jou zijn. Mephedrone is gewoon heilig en daar mag je niet slecht over praten!
-
D
Nu heb je ruzie Nanda 
-
B
26 juli 2011.wrote: Maar ik moet toegeven dat uppers niet de drugs voor mij zijn.