Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 614, 615, 616, 617, 618, 619, 620 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 18:25 

Kaasboer schreef:
2 maar ^^

waarvan 1 extra lekker zeker? :P xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 19:36 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Kaasboer schreef:
2 maar ^^

waarvan 1 extra lekker zeker? :P xd

De foto's zeggen genoeg lijkt me >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 21:06 

Kaasboer schreef:
De foto's zeggen genoeg lijkt me >.<

ziet er prima uit hoor xd menig hardtraxxer heeft er erger bij gelopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 21:23 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Normaal gesproken blijf je met pillen op juist nergens hangen xd Maar juist omdat er zoveel bekenden zijn en je overal heen kan, vind ik Defqon het ultieme pillenfeest :P Net als Decibel overigens. En net als Emporium, maar dat is dan eigenlijk weer juist een feest waar je drugs móét gebruiken om het naar je zin te hebben. :lol:

Ik wil juist altijd rondjes lopen en nieuwe mensen leren kennen, dan maak je echt de geniaalste momenten mee. Beetje anderen wauzen in de maling nemen enzo. Op Emporium ga ik weer eens aan de pillen/kristallen en ben van plan het hele terrein te gaan verkennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 21:59 

Hardtraxx Veteran

Misschien Intents voor mij nog eens vliegen op MDMA, en dan nu hopelijk zonder een extreem zwart gat zoals op Rebirth laatst. (Al weet ik wel dat ik harder heb genoten dan ooit tevoren :loving: ) Punt is alleen dat ik misschien ook nog day 2 van Intents ga, en ervaring leert mij dat ik daar niet toe in staat ga zijn als ik de zaterdag aan een snoepje ga.

En nee dat wordt niet bijpakken! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 22:40 

Hardtraxx Elite

Ik heb zin in MDMA. Eindexamens halen en defqon! :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 22:58 

Hardtraxx Veteran

Zijn hier trouwens meer mensen hier die 9/10 keer misselijk worden dat ze drugs gebruiken? Misschien zit het gewoon tussen m'n oren, maar de misselijkheid komt juist altijd spontaan en als ik er juist niet aan denk. Kan dan echt niks meer drinken, van ieder smaakje dat er in m'n mond komt wordt ik misselijk. Vind het vreselijk, is voor mij ook misschien wel de grootste reden dat ik niet meer wil gebruiken. De dag erna ben ik ook de hele dag kotsmisselijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 23:12 

Hardtraxx Elite

niemand die als hij iets op heeft facking droge nek heeft en dan blijft drink drinke en super vaak moet pisse ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 23:27 

Donateur

hdhessel schreef:
niemand die als hij iets op heeft facking droge nek heeft en dan blijft drink drinke en super vaak moet pisse ?

Een droge nek niet, wel vaak een droge bek, maar dat is meestal de volgende dag (afhankelijk van welke drugs ik op heb). En veel drinken heb ik ook als ik nuchter blijf, komt gewoon omdat je veel in beweging bent en dus ook veel vocht verliest ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 23:34 

Hardtraxx Veteran

Maar dat merk je niet als je onder invloed bent.. zeker met X niet, dan heb ik het wel over mij persoonlijk, wat ik merkte met MoH.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 00:26 

Hardtraxx Addict

Ik heb tijdens feesten altijd wel een vrij droge mond, allhoewel de laatste twee keer het eigenlijk reuze mee viel met dorst hebben, op Loudness af en toe een klein slokje maar niet zo dat ik echt continu aan het tanken was. En ik moest toch 2 pissen en dat ging echt heerlijk makkelijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 11:21 

Hardtraxxer

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 11:23 

Hardtraxx Veteran

Vet rapportje :P Misschien een hogere dosis / sterkere variant dan de eerste keer? Of een lege maag? Klinkt wel alsof jullie behoorlijk getript hebben iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 11:38 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Vet rapportje :P Misschien een hogere dosis / sterkere variant dan de eerste keer? Of een lege maag? Klinkt wel alsof jullie behoorlijk getript hebben iig.

Klinkt als een mooie avond. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 13:53 

Olijfboompje schreef:
PNXRMX schreef:

Klinkt als een mooie avond. xd

Inderdaad zeg, pfoe!

Die niet zo vrolijke hallucinaties leken me dan wel wat minder :P

Is het trouwens bij 2cb ook zo dat je beter een lege maag kan hebben zoals bij truffels, of maakt dat niet uit omdat je toch snuift?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 13:57 

Hardtraxxer

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 14:34 

Hardtraxx Addict

peultjes schreef:
Niet meer gegeten als de vorige keer, wel op een lege maag (tussen middag 2 tosti's en 2 uur voor het begin paar bitterballen)
Vond die heftige visuals ergens wel eng maar het was ook heel mooi om allemaal te zien. Was op het einde wel echt compleeet gesloopt ben meteen naar huis gegaan en als een blok inslaap gevallen.

Heb ook een keer wat minder positieve visuals gehad, terwijl ik gewoon een normale portie op had. Was mijn 6e keer geloof ik, maar ik denk dat het gewoon door je huidige gemoedstoestand komt. Ik had dat toen het nèt iets minder goed met me ging, vandaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 14:44 

Hardtraxx Addict

Ga op Harmony toch maar eens 200mg 4-fmp wagen.
(150mg 4-fmp was dus niet voldoende op Loudness, dus toch bij moeten pakken (400mg) pep nog uiteindelijk :$)
Wil het daar het liefste ook bij houden, neem nog wel een Gele Defqon mee voor het geval dát.
Is om 00:00 afgelopen maar wil redelijk op tijd slapen afterwards, geen plafonddienst.
Moet die zondag erna werken om 17u, en dan kan ik vantevoren nog even dansjes doen op Dancetour ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 14:58 

Gisteravond voor het eerst een drugshond tegen gekomen met het uitgaan hier..
Fucking kakbeest begon bij maatje van me te zitten en ging luid voor 2x

Maatje gefouilleerd... niks op zak, niks gebruikt..
Die beesten zijn ook niet betrouwbaar. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 15:34 

Chris Two schreef:
Gisteravond voor het eerst een drugshond tegen gekomen met het uitgaan hier..
Fucking kakbeest begon bij maatje van me te zitten en ging luid voor 2x

Maatje gefouilleerd... niks op zak, niks gebruikt..
Die beesten zijn ook niet betrouwbaar. :/

angsthonden :P
drugshonden zijn daar veel te duur voor, die staan alleen op vliegvelden
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 15:36 

Dit waren toch de echte anders... die marachaussee erbij (of hoe je het ook doet spellen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 16:03 

Donateur

Chris Two schreef:
Dit waren toch de echte anders... die marachaussee erbij (of hoe je het ook doet spellen)

Tsja, dat zegt niks :P Ze gaan echt niet met een echte drugs hond de straat op hoor ^^ Zijn wel betere plekken waar ze ingezet kunnen worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 16:05 

Deed me gelijk denken aan dat filmpje van kakbout. xd

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 16:07 

Dysphoria schreef:
Deed me gelijk denken aan dat filmpje van kakbout. xd

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 04:41 

Hardtraxxer

Lijntje pep op net :$
Hopelijk zo lekker uit m'n dak :woot: :woot: :woot: :love: :bomb:
Vorige  1 ... 614, 615, 616, 617, 618, 619, 620 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic