Hoofdcoach schreef:
KSwoosh schreef:
Hoofdcoach schreef:
Ik vond de hallucinaties van 2C-B veeeeeeeel vetter dan truffels. Met truffels vervormde alles een beetje, met 2C-B begon een schilderij gewoon te leven op de hele muur

bij mij begon het bij truffels juist met vervormen, en ging daarna juist alles leven

hoeveel had jij gedaan met truffels en met 2cb?
Truffels 10 gram
2cb 20mg gesnoven ongeveer

Was veel intenser als truffels

Ligt aan je dosis en niet aan de drug. Ik vond de visuals van paddo's juist intenser dan van 2c-b, maarja, dosering vergelijken is moeilijk. Wel vind ik dat je met paddo's meer effect krijgt relatief aan het fysieke ongemak. Ik kan niet gauw 20mg 2c-i wegslikken zonder me heel raar te voelen tijdens de comeup. Ik *denk* dat dat bij een equivalente dosis paddo's makkelijker gaat bij mij.
Ik ga misschien op Defqon toch weer een keer ouderwets aan de pillen op een hardstyle feest. En waarom? Omdat de muziek me daar niet zoveel boeit als vroeger of als op andere feesten, maar ik wel echt veel van de muziek kan genieten icm pillen. Veel genres, lekker rondjes lopen en veel verschillende stages checken. Tenminste, als het goed weer is, anders pepperdepep denk ik

(of plan ik te ver vooruit? tis nog maar 7,5 weken

)