Doe mij even een lijntje, ik moet namelijk wakker blijven. 
Weet iemand hoeveel batches er zijn van de gele tri force?
en welke het beste zijn
2 atm. De laatste batch is het beste, vanwege de betere druk van die batch, maar de resultaten zijn nog niet bekend. Verwachting is dat die gelijk liggen aan de eerste batch.wrote:Weet iemand hoeveel batches er zijn van de gele tri force?
en welke het beste zijn
Ok ik heb er thuis namelijk wat liggen, maar heb geen id of het de eerste of de tweede batch is. Ze zijn niet fel geel, maar ze zien er totaal niet brokkelig uit.wrote:2 atm. De laatste batch is het beste, vanwege de betere druk van die batch, maar de resultaten zijn nog niet bekend. Verwachting is dat die gelijk liggen aan de eerste batch.wrote:Weet iemand hoeveel batches er zijn van de gele tri force?
en welke het beste zijn
Waarschijnlijk eerste batch. 2e batch is pas een week oud.wrote:Ok ik heb er thuis namelijk wat liggen, maar heb geen id of het de eerste of de tweede batch is. Ze zijn niet fel geel, maar ze zien er totaal niet brokkelig uit.wrote:2 atm. De laatste batch is het beste, vanwege de betere druk van die batch, maar de resultaten zijn nog niet bekend. Verwachting is dat die gelijk liggen aan de eerste batch.wrote:Weet iemand hoeveel batches er zijn van de gele tri force?
en welke het beste zijn
Die kans is aanwezig.wrote:Ik heb ze gister binnengekregen, maar valt de eerste batch uit elkaar als je hem doorbijt of zo?
Dan bijten we hem maar niet doorwrote:Die kans is aanwezig.wrote:Ik heb ze gister binnengekregen, maar valt de eerste batch uit elkaar als je hem doorbijt of zo?
Ze zijn ook gemaakt om in één keer door te slikken.wrote:Dan bijten we hem maar niet doorwrote:Die kans is aanwezig.wrote:Ik heb ze gister binnengekregen, maar valt de eerste batch uit elkaar als je hem doorbijt of zo?
Hahahaha dat had ik moeten zienwrote:Gisteren bij Nightmare liepen ze ook gewoon in de gangen met honden. Zo mooi om al die bange koppies te zien.
doe je mee vriendjewrote:Gesjellige bende hier jongus
Ik ga een broodje hete kip eten.wrote:doe je mee vriendjewrote:Gesjellige bende hier jongus