Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 612, 613, 614, 615, 616, 617, 618 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 22:51 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Dysphoria schreef:
Welke? :P

Allemaal

Geen uitzonderingen, vreten wat er te vreten valt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 22:56 

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 22:59 

Dysphoria schreef:
Na 2C-B ben ik geïnteresseerd geraakt in hallucineren! Aanraders?

Truffolz
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 23:01 

Almighty schreef:
Dysphoria schreef:
Na 2C-B ben ik geïnteresseerd geraakt in hallucineren! Aanraders?

Truffolz

Ik zie allemaal verschillende soorten met vage namen. Zit er veel verschil tussen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 23:10 

Is LSD niet meer iets voor jou dan Dys?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 23:17 

Zit er veel verschil tussen truffels en LSD dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 00:57 

Hardtraxxer

Kunnen ze koninginnedag niet koningpillendag noemen of nationale drugsdag? Was in Groningen met koninginnenacht & koninginnedag. Wist wel dat er één en ander gesnoept werd op koninginnenacht/dag maar dat het zo gek was in Groningen had ik niet verwacht. Vooral 's nachts, genoeg scheve koppen en doppen gezien. Overal in de straat zag je ze voorbij komen en aan de ene kant was het ook wel grappig. Alleen wat ik persoonlijk niet snap, hoe je op zo'n (kut) avond aan de snoepjes gaan... Het was overal fucking druk op de pleinen en kroegen, totaal geen leuke muziek & door het hoge alcoholgebruik en door opstootjes hing er niet echt een leuk sfeertje. Ik had zelf de avond ervoor al prima gespaced in Zak waar het geluid en de muziek top waren. Verder niet te druk & gezellige mensen. Op het balkonnetje aan de vismarkt heb ik op Q-day ook weer genoeg gezien: mensen die totally knock-out gaan van de alcohol (of een combi) of stiekeme snuivertjes in een steegje haha. Snap niet dat veel mensen koninginnedag als een ideaal moment zien om eens lekker te gaan gebruiken, zou zelf een feest uitkiezen op een goede locatie met een mooie line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 07:35 

Hardtraxx Veteran

Mss zijn het ook de mensen die het op vrijwel elke gelegenheid doen die je daar zag spacen. Ik wil het mss wel in Eindhoven doen volgend jaar, maar het aanbod en de sfeer was er ook heel anders dan wat jij beschrijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 08:16 

Dysphoria schreef:

qua sterkte alleen al :P

wie heeft hier eigenlijk 2cb gedaan? hoe verhoud het zich met truffels?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 11:51 

Hardtraxx Veteran

Ik heb 2-CB ervaren als een veel heldere drug dan truffels. Je raakt niet zo zeer in dat 'andere wereldje', maar blijft er gewoon redelijk normaal onder. Hallucinaties waren imo wel goed met elkaar te vergelijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 12:49 

Hardtraxx Veteran

Ik vond de hallucinaties van 2C-B veeeeeeeel vetter dan truffels. Met truffels vervormde alles een beetje, met 2C-B begon een schilderij gewoon te leven op de hele muur :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:28 

Hardtraxxer

HardstyleLover90 schreef:
Kunnen ze koninginnedag niet koningpillendag noemen of nationale drugsdag? Was in Groningen met koninginnenacht & koninginnedag. Wist wel dat er één en ander gesnoept werd op koninginnenacht/dag maar dat het zo gek was in Groningen had ik niet verwacht. Vooral 's nachts, genoeg scheve koppen en doppen gezien. Overal in de straat zag je ze voorbij komen en aan de ene kant was het ook wel grappig. Alleen wat ik persoonlijk niet snap, hoe je op zo'n (kut) avond aan de snoepjes gaan... Het was overal fucking druk op de pleinen en kroegen, totaal geen leuke muziek & door het hoge alcoholgebruik en door opstootjes hing er niet echt een leuk sfeertje. Ik had zelf de avond ervoor al prima gespaced in Zak waar het geluid en de muziek top waren. Verder niet te druk & gezellige mensen. Op het balkonnetje aan de vismarkt heb ik op Q-day ook weer genoeg gezien: mensen die totally knock-out gaan van de alcohol (of een combi) of stiekeme snuivertjes in een steegje haha. Snap niet dat veel mensen koninginnedag als een ideaal moment zien om eens lekker te gaan gebruiken, zou zelf een feest uitkiezen op een goede locatie met een mooie line-up.

Ik was ook blij dat ik aan de 4fmp zat ipv aan de pillen. Ik kon overigens bijna geen medespacers vinden in groningen. Alleen maar dronken mensen. Als je dan aan de pillen zit en met grote doppen tussen de dronken mensen loopt kan nooit fijn zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:28 

Hardtraxxer

HardstyleLover90 schreef:

Ik was ook blij dat ik aan de 4fmp zat ipv aan de pillen. Ik kon overigens bijna geen medespacers vinden in groningen. Alleen maar dronken mensen. Als je dan aan de pillen zit en met grote doppen tussen de dronken mensen loopt kan nooit fijn zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:41 

Hardtraxx Addict

Haha ouwe snoepert jij bent ook wel een ekte geworden he xd Herinner me Loudness in december waar je volgens mij zei dat je heel af en toe een pilletje nam :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 14:38 

Hardtraxx Veteran

Berenburg schreef:
Als je dan aan de pillen zit en met grote doppen tussen de dronken mensen loopt kan nooit fijn zijn.

Dit jaar met carnaval op de maandag ook speed gedaan op een boerenfeest hier met alleen maar maar zatlappen en veel bekende uit de buurt natuurlijk. Eens maar nooit meer.. :lol: Lichamelijk was er gelukkig niet zoveel aan me te zien, had licht verwijde pupillen en klein beetje wat kaakbewegingen alleen enkele mensen die er ook wel eens mee te maken hadden konden het zien aan me. :P Op den duur werd het gewoon irritant (en duur) dat ik duizend bier kon drinken en nog niet aangeschoten werd. xd (Jammer dat ik dan wel een kater er cadeau bij kreeg >.< )

In de buurt of discotheken hier zou ik in ieder geval nooit meer wat gebruiken, toch beetje ongemakkelijk gevoel.. Maar goed dat was op de dag van Stuiterbal in Brabant (Hardstyle carnaval) en daarna wilde ik nog per se gaan carnavallen in onze buurt zelf, had geen zin om thuis te gaan zitten na Stuiterbal. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 15:16 

Hardtraxxer

M-arijn schreef:
Haha ouwe snoepert jij bent ook wel een ekte geworden he xd Herinner me Loudness in december waar je volgens mij zei dat je heel af en toe een pilletje nam :whistle:

Haha gaat inderdaad de goede kant op. Loudness december was mijn tweede keer na hard bass dat jaar. Maar ik moet je ook weer eens tegen komen. Ga je binnenkort nog eens beatbusters of defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 16:01 

Hardtraxx Addict

Berenburg schreef:
M-arijn schreef:

Haha gaat inderdaad de goede kant op. Loudness december was mijn tweede keer na hard bass dat jaar. Maar ik moet je ook weer eens tegen komen. Ga je binnenkort nog eens beatbusters of defqon?

Uhhm ja 26 mei waarschijnlijk naar BB! Thera :D En Defqon inderdaad aanwezig :) Meeten we dan wel ff
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 16:19 

Donateur

Besloten om de komende tijd (minimaal tot de 26e van mei) nuchter te blijven. Mag ik nu een ballon?? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 16:21 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Besloten om de komende tijd (minimaal tot de 26e van mei) nuchter te blijven. Mag ik nu een ballon?? :cool:

met lachgas erin :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 16:25 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:

Volgens mij zijn die beslissingen van jou niet echt serieus te nemen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 16:32 

Donateur

Chukkels schreef:

Wat denkt iedereen toch weer naar over mij hier :cry: :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 16:36 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Black Sunrise schreef:

Merk ik bij mezelf ook xd we zijn junks
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 16:41 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
Merk ik bij mezelf ook xd we zijn junks

Liefhebbers & fijnproevers :nono: :nono: :nono: :nono: :list: :list: :list: :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 16:43 

KSwoosh schreef:
Dysphoria schreef:

qua sterkte alleen al :P

Aha, maar LSD is veel moeilijker om aan te komen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 17:23 

Donateur

Dysphoria schreef:
Aha, maar LSD is veel moeilijker om aan te komen. :P

Voor jou misschien :P
Vorige  1 ... 612, 613, 614, 615, 616, 617, 618 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic