Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 611, 612, 613, 614, 615, 616, 617 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 16:54 

Hardtraxx Elite

Eerste keer plafonddienst gehad van 4-FMP. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 16:59 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Bijpakken 4fmp heeft ook niet zoveel zin dat heb ik ook wel gemerkt. Je kunt beter erna gewoon pep nemen :P

Op Reverze had ik toen de capsule uitgewerkt was pep genomen, en dat werkte echt voor geen meter meer bij mij. Kreeg de energie die ik tijdens de 4-FMP rush had maar niet terug, ook al had ik veel gepakt in hele korte tijd maar buiten wat extra alertheid en een praatkick kwam de energie maar niet terug.

En kut pep was het ook niet want paar weken later ging het op het zelfde spul solo wel heel goed. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 17:14 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
mrazura schreef:
Bijpakken 4fmp heeft ook niet zoveel zin dat heb ik ook wel gemerkt. Je kunt beter erna gewoon pep nemen :P

Op Reverze had ik toen de capsule uitgewerkt was pep genomen, en dat werkte echt voor geen meter meer bij mij. Kreeg de energie die ik tijdens de 4-FMP rush had maar niet terug, ook al had ik veel gepakt in hele korte tijd maar buiten wat extra alertheid en een praatkick kwam de energie maar niet terug.

En kut pep was het ook niet want paar weken later ging het op het zelfde spul solo wel heel goed. :P

Dat lijkt denk ik maar een beetje zo. In realiteit werkte het denk ik wel degelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 17:19 

Hardtraxx Veteran

Haha veel mensen plafonddienst gehad xd ik gelukkig niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 17:20 

Donateur

Ik gister wel en dat zelfs met drank op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 18:31 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Eet je wel goed vantevoren? Ik zou is proberen gewoon wat te eten ook al smaakt het naar niks.

Ik had net na de drop 2 loempia's gegeten en in de ochtend 2 broodjes. Vraag me echt af wat ermee te maken heeft dat het effect van alle soorten drugs bij mij maar kort duurt. Zelfs met alcohol en truffels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 18:53 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
mrazura schreef:
Eet je wel goed vantevoren? Ik zou is proberen gewoon wat te eten ook al smaakt het naar niks.

Ik had net na de drop 2 loempia's gegeten en in de ochtend 2 broodjes. Vraag me echt af wat ermee te maken heeft dat het effect van alle soorten drugs bij mij maar kort duurt. Zelfs met alcohol en truffels.

Dat is echt veel en veelste weinig :P Je kunt daar toch geen hele dag op leven terwijl je de hele dag in beweging bent :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 19:16 

Bierkoning

Kan best, ik had 's ochtends 2 broodjes op en op het feest alleen een bakje fruit, en ik was er vanaf het begin xd Blijf het toch apart vinden dat zoveel mensen de combi alcohol+drugs niet goed aankunnen, ik voelde me gister gewoon weer heerlijk terwijl ik eigenlijk alleen maar bier op heb in combi met wat drugs :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:20 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Dat is echt veel en veelste weinig :P Je kunt daar toch geen hele dag op leven terwijl je de hele dag in beweging bent :P

Dus je denkt dat als ik meer eet, het effect dan langer aan zal houden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:24 

Nando schreef:
mrazura schreef:

Dat zou in principe wel kunnen, dan slaat ie minder hard in, wat indirect betekend dat ie langer door gaat?
Ik had maandag als ontbijt 4 broodjes gegeten en als lunch nog eens 4 pistolettjes, en ik ging heerlijk :P
maar ik heb dan ook niet zoveel slechte ervaringen als jij
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:33 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
mrazura schreef:

Nee maar ik denk wel dat je terugval wanneer het uitwerkt minder groot is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:11 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Nando schreef:
mrazura schreef:

Onzin :P ik had op de dag van koninginnenacht amper gegeten vanwege alcohol kater, alleen wat chips en wat vlees en patat. Op koninginnedag zelf 2 tosti's en een hamburger (dus slecht gegeten de dag ervoor en op de dag zelf) en ik ging prima op de drugs :P je kan lang zonder eten hoor, drinken is belangrijker
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:29 

Hardtraxx Veteran

Je kan lang zonder eten omdat de honger verdwijnt ja, betekent niet dat het je lichaam goed doet om van te voren gewoon fatsoenlijk nog een bodem te leggen. :) Het is natuurlijk logisch dat het niet super voor je is om een hele dag met een lege maag te gaan knallen. :P

Probeer er zelf altijd wel aan te denken om van te voren nog een bodempje te leggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:33 

Hardtraxx Veteran

Zeg ook niet dat t niet slecht is, alleen dat weinig eten niet echt invloed heeft op je space :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:35 

Hardtraxx Elite

4-fmp ging weer heeeerlijik :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:38 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop dat spul op Hardcore Italia te mogen gebruiken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 22:26 

Hardtraxx Veteran

In zomervakantie gaan we ook een mooie voorraad 4-FMP bestellen, vriend is alleen thuis dan dus dan is er geen gevaar aan thuis bezorgen. :P Vond dat wel helden spul. Wil ik nog wel enkele keertjes gaan doen deze zomer. :)

Alleen jammer dat je er niet echt fatsoenlijk mee kan re-dosen, maar goed de rush hield wel lang aan bij mij de eerste keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 22:41 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Ik hoop dat spul op Hardcore Italia te mogen gebruiken :)

4FA + Mephedrone combi. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 22:42 

Hardtraxx Veteran

Nee, Christian, ik ga (nog) niet combineren :P Eerst maar eens dingen apart doen :P
Ja of misschien wel, ik zie wel dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 22:49 

Na 2C-B ben ik geïnteresseerd geraakt in hallucineren! Aanraders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 22:49 

Dysphoria schreef:

Kapot veel pillen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 22:50 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Dysphoria schreef:

Kapot veel pillen

Echt kapot veel!

Welke? :P

Dysphoria schreef:
Welke? :P

Allemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 22:51 

oké
Vorige  1 ... 611, 612, 613, 614, 615, 616, 617 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic