Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 610, 611, 612, 613, 614, 615, 616 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2012 22:44 

Chukkels schreef:
Dysphoria schreef:
We zijn weer terug op deze aarde!

Sealtje is leeg, maar we hebben ons goed vermaakt! :)

Uh... Heb je met 3 personen 200mg opgemaakt? :huh:

4, we waren ook aardig de weg kwijt.

Maar het was een hele mooie en unieke ervaring!

Wat zijn nog meer middelen waar je flink van gaat hallucineren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 00:42 

Hardtraxxer

Oke 4fmp en moeilijk veel drank is geen goede keuze. Ik ging echt goed lekker op de 4fmp. Alleen ging ik weer eens compleet vekreerd op de drank. Eigenlijk moet ik daar gewoon mee stoppen, doet me meer slecht dan goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 01:26 

Hardtraxxer

En toen plaffonddienst...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 01:33 

Hardtraxx Addict

Berenburg schreef:

Jup, had ik vorige week ook van 4fmp na Loudness :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 01:44 

Hardtraxxer

Tsja bij mij is het gewoon eigen schuld. Ik had nooit bij moeten pakken. Maar ja drank... Ik was al lang blij dat ik van de speaker af bleef :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 05:25 

Berenburg schreef:

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 05:34 

Hardtraxx Veteran

Ahjoh, plafonddienst is voor die ekte ekte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 10:25 

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:
Wie weet of je met 4fmp ook naar de wc kan?

Tuurlijk kan je met 4-FMP naar de WC. Je kan zelfs met een odol of een bom onder je shirt naar de WC.

:lol:

Olijfboompje schreef:
Ahjoh, plafonddienst is voor die ekte ekte.

Wel mooi hoor, het leek gister wel nationale 4fmp dag xd wat een genot :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 10:28 

Hardtraxx Veteran

Nou idd :P in de trein heen had ik echt geen zin en viel bijna in slaap... Tot de 4fmp ging werken :love: een bonk energie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 10:46 

Hardtraxxer

Godver ik kan niet eten en niet slapen. Verder voel ik me echt zwaar klote. Kom er net ook achter dat ik sinds gisterochtend 9 uur niks gegeten heb, dus er moet toch echt iets naar binnen :p Zelfs een banaan kan ik niet naar binnen krijgen. Ik ga dus echt nooit meer hard zuipen en drugs gebruiken tegelijk. Kon mezelf ook niet inhouden met het pakken van een tweede capsule 4fmp, terwijl ik wel weet dat dat geen zin heeft. Ik was alleen wel blij dat vanochtend de speaker nog mooi in het zakje zat anders was ik waarschijnlijk nog veel meer naar de klote geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 10:53 

Hardtraxx Veteran

Ik heb in de avond nog een halve speaker en 1/3 gedaan. Ging er heerlijk op.
Thuis meteen in slaap gevallen :thumbsup: kan misschien ook komen omdat ik 2 avonden ervoor laat erin lag en vroeg eruit, was dus gesloopt

Totaal geen honger nog maar eet nu toch ff een broodje pindakaas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 11:04 

Hardtraxx Veteran

Ik mocht gister sinds langer dan 8 maanden weer een keertje blowen van me ma, en ik was echt kkr stoned :lol:
Jezus wat een geweldig dagje :P
2 amnesia hazejes met een maat gerookt, het was net of ik een 3d film keek op de fiets, dat heb ik nog nooit meegemaakt hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 11:38 

Bierkoning

Ging wel lekker gisteren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 11:48 

Hardtraxx Veteran

Blijft jammer dat de tijd zo snel gaat met drugs :P de avond ervoor beat the bridge nuchter en heb daar voor mn gevoel langer gestaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 11:53 

Hardtraxx Veteran

Voor mij definitief de laatste keer aan de uppers. Ik lijk wel een zeikwijf, maar het gaat echt nooit vlekkeloos bij mij.. Gisteren 4-fmp genomen voor de 2e keer, dit keer een capsule met 200mg. Na een half uurtje begon ie te werken en ik ging er anderhalf uur heerlijk op. :) Veel energie, tintelingen, praat kick. Effect zat een beetje tussen pep en mdma in. Na die anderhalf uur leek het ineens over te zijn. Had ook totaal geen energie meer en kreeg erg last van m'n rug. Later nog 2 keer wat bijgepakt, maar dat leek ook geen nut te hebben. Zat er echt helemaal doorheen de laatste 2 uur. :P Heb iets van 5 uur geslapen, daarna lukte het niet meer. En de grafbek + misselijkheid is ook weer aanwezig. Voortaan dus lekker weer nuchter of een paar biertjes, zoals ik de afgelopen tijd al deed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 11:58 

Hardtraxx Veteran

Blijft apart bij jou ... Misschien pak je juist teveel ofzo ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 12:01 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Blijft apart bij jou ... Misschien pak je juist teveel ofzo ?

Inderdaad, altijd wat. :P Ik denk het niet, want ik ben er wel een tijdje lekker op gegaan. Het effect is bij mij altijd heel snel en plots over en bijpakken heeft dan ook nooit nut meer. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 12:06 

Nando schreef:
Voor mij definitief de laatste keer aan de uppers. Ik lijk wel een zeikwijf, maar het gaat echt nooit vlekkeloos bij mij.. Gisteren 4-fmp genomen voor de 2e keer, dit keer een capsule met 200mg. Na een half uurtje begon ie te werken en ik ging er anderhalf uur heerlijk op. :) Veel energie, tintelingen, praat kick. Effect zat een beetje tussen pep en mdma in. Na die anderhalf uur leek het ineens over te zijn. Had ook totaal geen energie meer en kreeg erg last van m'n rug. Later nog 2 keer wat bijgepakt, maar dat leek ook geen nut te hebben. Zat er echt helemaal doorheen de laatste 2 uur. :P Heb iets van 5 uur geslapen, daarna lukte het niet meer. En de grafbek + misselijkheid is ook weer aanwezig. Voortaan dus lekker weer nuchter of een paar biertjes, zoals ik de afgelopen tijd al deed.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 12:16 

Donateur

Gisteren zo dronken als een tor rondgelopen op Q-day, wat een dag :D
Wel leuk dat het op een gegeven moment uit begon te werken en ik dan weer ontnuchter. Normaal drink ik altijd s nachts en dan merk je het niet omdat je gelijk je nest in gaat, nu merkte ik dat ik 3 uur na mn laatste biertje toch weer behoorlijk normaal was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 13:06 

Donateur

Q-Day is weer voorbij. Heerlijk de gehele dag nuchter gebleven, is ook wel eens een keer fijn. Was best gezellig en opzich vermaakt op het feest :)
En voor het eerst sinds 4 jaar weer op een feest gegeten: 3 hamburgers, 1 broodje frikandel en onderweg naar huis nog 2 ei/bacon broodjes :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 13:08 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Afbeelding

Hahaha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 15:12 

et plaatje doet et hier niet meer, maar dan maar weer opnieuw:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 15:33 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:

Bijpakken 4fmp heeft ook niet zoveel zin dat heb ik ook wel gemerkt. Je kunt beter erna gewoon pep nemen :P
Eet je wel goed vantevoren? Ik zou is proberen gewoon wat te eten ook al smaakt het naar niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 15:36 

bijpakken met 4fmp heeft idd geen zin :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 15:54 

Hardtraxxer

Inderdaad je blijft er alleen maar wakker van. Heb nog steeds geen oog dicht gedaan sinds gisterochtend half 7... Al moet slapen nu inmiddels wel lukken.
Vorige  1 ... 610, 611, 612, 613, 614, 615, 616 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic