Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 609, 610, 611, 612, 613, 614, 615 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 17:42 

Hardtraxx Elite

hardcoresjors schreef:
Dysphoria schreef:
Geruchten zijn niet gebaseerd op feiten maar op dingen die men aanneemt omdat ze denken dat het is zo, maar vaak klopt dat niet.

Het gaat over Chukkels en drugs dus het klopt

:lol: :lol: :lol:

Held!

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 17:49 

Donateur

Net de shop in geweest, vanavond voor het eerst sinds ongeveer 2 jaar heerlijk kneiterstoned op de bank liggen en mezelf volvreten :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 17:54 

Mijn neus is niet volledig verstopt, maar wel een beetje. Kan ik dan nog snuiveng?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 17:56 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
Mijn neus is niet volledig verstopt, maar wel een beetje. Kan ik dan nog snuiveng?

Nee, dat zal niet meer gaan. Het beste wat je kan doen is in een capsule stoppen en dan anaal inbrengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 18:00 

Nando schreef:
Dysphoria schreef:

Nee, dat zal niet meer gaan. Het beste wat je kan doen is in een capsule stoppen en dan anaal inbrengen.

Heeft u een tutorial voor me hoe ik dat het beste kan aanpakken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 18:13 

Hardtraxx Veteran

Vanavond voor het eerst 2c-b, en wel in pilvorm. Lekker dubsteppen (/brosteppen voor de haterz) @ Skrillex + afterparty
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 18:17 

Hoeveel ga je nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 18:28 

Hardtraxx Elite

Zoveel dat ie niet meer lopen kan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 18:29 

Jij weet vast wel hoeveel dat is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 18:45 

Hardtraxx Elite

Naar mijn gevoel heb ik er wel tegenaan gezeten ja.. Maar er kan altijd meer bij! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 19:22 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Dysphoria schreef:

hater! :(
Jeff3rd schreef:
hardcoresjors schreef:
Dysphoria schreef:
Geruchten zijn niet gebaseerd op feiten maar op dingen die men aanneemt omdat ze denken dat het is zo, maar vaak klopt dat niet.

Het gaat over Chukkels en drugs dus het klopt

:lol: :lol: :lol:

Held!

:corn:

hihi :$ :loving:
ik ben een held :$ :$ :$ :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 20:06 

PNXRMX schreef:
/brosteppen voor de haterz

brosteppen? wut xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 12:25 

Donateur

Met de broeders steppen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 18:34 

Vanavond is het zo ver! Ik voel een lichte spanning, is dat normaal? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 18:40 

Dysphoria schreef:

das je kringspier, je moet poepen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 19:16 

Chris Two schreef:
Dysphoria schreef:

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 20:49 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
PNXRMX schreef:

brosteppen? wut xd

Dat is de naam die alle youtube gangsters aan de commerciele stroming dubstep geven, omdat het geen echte dubstep zou zijn, beetje a la nustyle vs hardstyle. Opzich geen probleem mee dat ze het zo willen noemen als ze het niet leuk vinden, hoe achterlijk het ook klinkt, maar alle "stfu retard this is brostep not dubstep u fag noob" mag van mij wel wegblijven. Ben iig groot skrillex fan en voor mij blijft het dubstep, hoeveel of weinig het op "early" dubstep lijkt, net als dat ik headhunterz ook hardstyle vind maken.

Maar goed, een rapportje. Avond was fantastisch, maar ik had meer van de 2cb verwacht. 2x 22mg genomen (4,5 uur tussen dosissen in). Had weinig visuals, maar wel duidelijk een versterking van de gehele ervaring. Echter had ik wel (na de 2e dosis) dat het een beetje onecht was, dat ik van mn emoties los stond en dat ik wel wist dat ik het naar mn zin had maar het niet voelde. Dit in tegenstelling tot veel 2ci en vooral paddo ervaringen waar ik duidelijk wel echt aan het genieten was op een echte manier. Ik denk dat het voor een deel komt dat ik vorige week paddos deed. Ookal zou er geen crosstolerantie moeten zijn, denk ik dat de effecten een veel mindere indruk achterlaten omdat je hetzelfde al een week eerder meemaakte. Was in mn hoofd veel bezig met de gedachte of ik het wel allemaal zo leuk vond. Ik denk dat zulke drugs/ervaringen vooral geniale momenten opleveren bij mij maar als geheel het net niet zijn (vooral later op de avond), misschien omdat verveling en vermoeidheid een grotere rol gaan spelen dan wanneer nuchter (maar mss lijkt dat alleen maar zo). Koan Sound was wel 1 van de hoogtepunten van de 2e dosis, toen ik echt op de piek zat. Op een gegeven moment stond ik vrijwel vast in een rare houding omdat ik helemaal scheef werd gebeukt door de muziek. Ik kon me niet verzetten omdat het zo geniaal was :P wel ff vreemd gedragen tijdens die set xd . Ik wil iig selectiever wezen met mn drugsgebruik. Niet per se minderen maar selectiever feesten uitkiezen, meer thuis gebruiken ipv op feesten en er goed voor zorgen dat de omstandigheden echt optimaal zijn, om er echt het meeste uit te halen. Achja, misschien maak ik me te druk, ik heb t moeilijk met accepteren dat een beetje verveling nou eenmaal (vrijwel) onvermijdelijk op de meeste feesten en thuiservaringen. Het is gewoon onhaalbaar om iedere ervaring perfect te krijgen, maar dat wil niet zeggen dat ze niets opleveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 20:52 

Hardtraxxer

Vanavond gewoon weer eens lekker aan de wieleures veel drank, blijft ook lekker om lekker te stampe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 21:23 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Dysphoria schreef:

Dat is zijn middelvinger voor jou kut grap!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 21:26 

hardcoresjors schreef:
Chris Two schreef:
Dysphoria schreef:

Dat is zijn middelvinger voor jou kut grap!

wat ijl je sjors?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 21:28 

Hardtraxx Veteran

niets tot ik weet wat ijlen is
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 21:51 

Morgen lees ik je reportje pnx ;)

Wie weet of je met 4fmp ook naar de wc kan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 21:54 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
KSwoosh schreef:
PNXRMX schreef:

brosteppen? wut xd

Dat is de naam die alle youtube gangsters aan de commerciele stroming dubstep geven, omdat het geen echte dubstep zou zijn, beetje a la nustyle vs hardstyle. Opzich geen probleem mee dat ze het zo willen noemen als ze het niet leuk vinden, hoe achterlijk het ook klinkt, maar alle "stfu retard this is brostep not dubstep u fag noob" mag van mij wel wegblijven. Ben iig groot skrillex fan en voor mij blijft het dubstep, hoeveel of weinig het op "early" dubstep lijkt, net als dat ik headhunterz ook hardstyle vind maken.

Maar goed, een rapportje. Avond was fantastisch, maar ik had meer van de 2cb verwacht. 2x 22mg genomen (4,5 uur tussen dosissen in). Had weinig visuals, maar wel duidelijk een versterking van de gehele ervaring. Echter had ik wel (na de 2e dosis) dat het een beetje onecht was, dat ik van mn emoties los stond en dat ik wel wist dat ik het naar mn zin had maar het niet voelde. Dit in tegenstelling tot veel 2ci en vooral paddo ervaringen waar ik duidelijk wel echt aan het genieten was op een echte manier. Ik denk dat het voor een deel komt dat ik vorige week paddos deed. Ookal zou er geen crosstolerantie moeten zijn, denk ik dat de effecten een veel mindere indruk achterlaten omdat je hetzelfde al een week eerder meemaakte. Was in mn hoofd veel bezig met de gedachte of ik het wel allemaal zo leuk vond. Ik denk dat zulke drugs/ervaringen vooral geniale momenten opleveren bij mij maar als geheel het net niet zijn (vooral later op de avond), misschien omdat verveling en vermoeidheid een grotere rol gaan spelen dan wanneer nuchter (maar mss lijkt dat alleen maar zo). Koan Sound was wel 1 van de hoogtepunten van de 2e dosis, toen ik echt op de piek zat. Op een gegeven moment stond ik vrijwel vast in een rare houding omdat ik helemaal scheef werd gebeukt door de muziek. Ik kon me niet verzetten omdat het zo geniaal was :P wel ff vreemd gedragen tijdens die set xd . Ik wil iig selectiever wezen met mn drugsgebruik. Niet per se minderen maar selectiever feesten uitkiezen, meer thuis gebruiken ipv op feesten en er goed voor zorgen dat de omstandigheden echt optimaal zijn, om er echt het meeste uit te halen. Achja, misschien maak ik me te druk, ik heb t moeilijk met accepteren dat een beetje verveling nou eenmaal (vrijwel) onvermijdelijk op de meeste feesten en thuiservaringen. Het is gewoon onhaalbaar om iedere ervaring perfect te krijgen, maar dat wil niet zeggen dat ze niets opleveren.

Ik vind Skrillex ook wel vet, maar ik kan ook wel snappen dat "echte" dubsteppers zich er aan irriteren dat iedereen nu denkt groot fan te zijn van dubstep, nu ze fan zijn van Skrillex. In principe kun je het vergelijken met het feit dat er mensen zijn die pak 'm beet Brennan Heart helemaal geweldig vinden en zichzelf echte hardstyle lovers noemen. Ik ken genoeg mensen die veel hardstyle luisteren die zich daar aan kunnen irriteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2012 03:16 

We zijn weer terug op deze aarde!

Sealtje is leeg, maar we hebben ons goed vermaakt! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2012 13:52 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
We zijn weer terug op deze aarde!

Sealtje is leeg, maar we hebben ons goed vermaakt! :)

Uh... Heb je met 3 personen 200mg opgemaakt? :huh:

KSwoosh schreef:
Wie weet of je met 4fmp ook naar de wc kan?

Tuurlijk kan je met 4-FMP naar de WC. Je kan zelfs met een odol of een bom onder je shirt naar de WC.
Vorige  1 ... 609, 610, 611, 612, 613, 614, 615 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic