Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 594, 595, 596, 597, 598, 599, 600 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 08:24 

dawasiknie schreef:
Maar er gaat dus maar één patroon in, dus het is onhandig. Want ik heb er toch echt 2 in 1 ballon nodig ;) Bovendien zijn die dingen niet veilig en gaan denk ik ook geen eeuwigheid mee. Een slagroomspuit wel.

"nodig"

maar hoe kom je erbij dat die dingen niet veilig zijn? of niet eeuwig meegaan?
het lijkt me dat ze even lang meegaan, zij het niet langer, als een slagroomspuit. Alleen al omdat zon cracker niet bevriest, en een spuit wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 08:26 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
dawasiknie schreef:
Maar er gaat dus maar één patroon in, dus het is onhandig. Want ik heb er toch echt 2 in 1 ballon nodig ;) Bovendien zijn die dingen niet veilig en gaan denk ik ook geen eeuwigheid mee. Een slagroomspuit wel.

"nodig"

maar hoe kom je erbij dat die dingen niet veilig zijn? of niet eeuwig meegaan?
het lijkt me dat ze even lang meegaan, zij het niet langer, als een slagroomspuit. Alleen al omdat zon cracker niet bevriest, en een spuit wel.

Als ik die reviews las blijkt het dat hij wel bevriest! :P
Eentje zei ook dat je het beter niet te snel achter elkaar kan doen want dan bevriezen je vingers aan de ding! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 09:00 

Hardtraxx Veteran

Morgen paddo's knallen op Loudness :drool: gaan er nog meer aan de psychedelica toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 09:39 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Morgen paddo's knallen op Loudness :drool: gaan er nog meer aan de psychedelica toevallig?

Lol, waarom op Loudness?
Ik heb geen ervaring met psychedelica maar het lijkt me alles behalve chill op een feest als loudness
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 09:53 

Hardtraxx Veteran

Frazyr schreef:
PNXRMX schreef:

Lol, waarom op Loudness?
Ik heb geen ervaring met psychedelica maar het lijkt me alles behalve chill op een feest als loudness

Had ik een maand geleden ook niet verwacht, maar na een onverwachtse ervaring met paddo's op een hardtechno feest (wat nog hardere en 'drogere' muziek is dan wat er op loudness komt) verbaasde het me heel erg hoef fijn de combinatie psychedelica + keiharde muziek is. 2c-i bijv. ook op Qore gedaan, en dat was in het begin heel erg fijn doordat de muziek zo overdonderend was. Werd daarna alleen wat saai omdat ik de muziek gewoon saai vond worden en ik zelf heel moe was. Dat probleem ga ik op Loudness niet hebben. Ik heb inmiddels wel redelijk wat ervaring met (vrij lichte dosissen) psychedelica op feesten, en ik miste vaak juist de hardheid en vond de muziek soms gewoon te saai (wat dodelijk is als je psychedelica op hebt). Daarom is Loudness mss wel het ideale feest ervoor voor mij. Ik ga wel maar weinig pakken hoor, echt licht trippen, vooral om de ervaring van de muziek te versterken en evt. de show ook.

Bovendien zit er vaak een goede lading euforie bij (lage dosissen) psychedelica wat je vaak onderschat. Ik wil een soort van xtc-achtige ervaring zonder de afleiding enzo die daarbij gepaard gaat. Ik hoop dat ik met paddo's daar het dichtst bij in de buurt kom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 11:51 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:

Met jou word het dus een zekere meeting haha!
Superbenieuwd naar je beleving ermee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 16:49 

Donateur

Ben verschrikkelijk uit me dak, wie nog meer?? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 16:51 

Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk toch wel, plannen blijven maar veranderen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 16:55 

Ik doe morgen wel paar biertjes mee en zie wel waar schip strand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 16:55 

Hardtraxx Veteran

Toch overstag jonge? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 16:57 

Met wat biertjes... mwoah, weet niet.
Ik ga er over nadenken hoe ik me op dat moment voel.
Ik wil thuis geen gezeik hebben dusja, mijn ouders mogen niks aan mijn merken

En das juist het moeilijke :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 16:59 

Hardtraxx Veteran

Yes I know, weet nog van Masters, zal ik het zeggen of niet, mja beter heb ik dat toen wel gedaan, want als ik nee had gezegd, had ik keihard gelogen, want ze konden het goed zien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 17:02 

Ja, en dat zit me dus dwars...

Telt mee dat zodra ze het zien of ik het vertel ik buiten lig hier thuis en dus echt op straat moet leven.
Geen zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 17:02 

Hardtraxx Veteran

Snap ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 17:33 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:

Telt mee dat zodra ze het zien of ik het vertel ik buiten lig hier thuis en dus echt op straat moet leven.
Geen zin in!

Doen ze toch niet. Als ze om je geven tenminste :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 17:37 

Donateur

KSwoosh schreef:
dawasiknie schreef:
Jammer dat die slagroomspuit zo kutjeduur is, anders had ik van de week wel wat patronen besteld :P

tip

Crackers vind ik persoonlijk niet handig, koop gewoon 1x een grote. Gaan nooit kapot die dingen, heb mijne ook al 2 jaartjes liggen,
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 18:18 

Hardtraxx Addict

Chris Two schreef:

Geen zin in!

Hahaha in de meeste gevallen valt dit reuze mee hoor, maar ik kan niet over jou situatie oordelen.

Morgen voor t eerst sinds hardbass weer eens wat nuttigen, 4fmp en pillenggggg!
Heb een lekkere gezonde spanning, denk aan niks anders :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 19:07 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
PNXRMX schreef:

Met jou word het dus een zekere meeting haha!
Superbenieuwd naar je beleving ermee.

Doen we :) 9 (!) capsules zijn inmiddels bereid, wat een teringwerk :P +/- 320mg per stuk. Beginnen met 4, evt 1 of 2 erbij mocht het te weinig zijn en dan later 3 a 4 ofzo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 19:36 

Ik heb het redelijk moeilijk thuis qua vrijheid... Strenge ouders enzo...

Ze geven wel om me ,maar met zoiets weet ik dat ik buiten gemikt wordt... Dus die dingen doe ik liever als ik alleen thuis ben bijv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 19:36 

Hardtraxx Veteran

Vet James! Ben benieuwd hoe het zal gaan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 21:43 

Donateur

Chris Two schreef:

Geen zin in!

Niet doen dan. Dat is het 't absoluut niet waard.
En je gaat je daar zelf op het moment dat je gaat gebruiken ook mee bezig houden, lijkt me niet erg prettig.

Hou het maar lekker bij die paar biertjes en wacht tot je ouders er een keer niet zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 21:44 

Hardtraxx Veteran

Zou het idd ook niet doen Chris Two.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 22:06 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Ik heb het redelijk moeilijk thuis qua vrijheid... Strenge ouders enzo...

Ze geven wel om me ,maar met zoiets weet ik dat ik buiten gemikt wordt... Dus die dingen doe ik liever als ik alleen thuis ben bijv.

Gewoon helemaal niet doen joh. Je bent je veelste veel hiermee bezig. Zoveel mis je ook niet joh een simpel biertje is ook niks mis mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 22:19 

Hardtraxx Veteran

Precies, wacht lekker tot je op jezelf woont, dan kun je het altijd nog een keer proberen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 00:21 

Hardtraxx Veteran

Of peppie pakken, mijn ogen blijven daar iig normaal van :P
Maarja dan moet je wel flink bier tanken om te slapen
Vorige  1 ... 594, 595, 596, 597, 598, 599, 600 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic