Frazyr schreef:
PNXRMX schreef:
Morgen paddo's knallen op Loudness

gaan er nog meer aan de psychedelica toevallig?
Lol, waarom op Loudness?
Ik heb geen ervaring met psychedelica maar het lijkt me alles behalve chill op een feest als loudness
Had ik een maand geleden ook niet verwacht, maar na een onverwachtse ervaring met paddo's op een hardtechno feest (wat nog hardere en 'drogere' muziek is dan wat er op loudness komt) verbaasde het me heel erg hoef fijn de combinatie psychedelica + keiharde muziek is. 2c-i bijv. ook op Qore gedaan, en dat was in het begin heel erg fijn doordat de muziek zo overdonderend was. Werd daarna alleen wat saai omdat ik de muziek gewoon saai vond worden en ik zelf heel moe was. Dat probleem ga ik op Loudness niet hebben. Ik heb inmiddels wel redelijk wat ervaring met (vrij lichte dosissen) psychedelica op feesten, en ik miste vaak juist de hardheid en vond de muziek soms gewoon te saai (wat dodelijk is als je psychedelica op hebt). Daarom is Loudness mss wel het ideale feest ervoor voor mij. Ik ga wel maar weinig pakken hoor, echt licht trippen, vooral om de ervaring van de muziek te versterken en evt. de show ook.
Bovendien zit er vaak een goede lading euforie bij (lage dosissen) psychedelica wat je vaak onderschat. Ik wil een soort van xtc-achtige ervaring zonder de afleiding enzo die daarbij gepaard gaat. Ik hoop dat ik met paddo's daar het dichtst bij in de buurt kom