Psst, 19 t/m 26 mei home alone, psst, psst
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
Het is ook zo dat jezelf denkt van: kut kut kut nu zien me ouders het zeker. Maar dat dat totaal niet is. Je denkt zelf dat andere het snel zien maar in feite valt dat reuze mee! Dat moet je in gedachte houden want dat is echt zo
en anders gewoon minimaal doen
-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Dan zou ik het zeker vandaag niet doen, en lekker een maandje wachten!wrote:Psst, 19 t/m 26 mei home alone, psst, psst
Hoelaat raden jullie aan om bij een outdoor feest dat bijv van 12 tot 12 duurt te nemen?
Worden namelijk me 1e outdoor feestjes met snoepjes!
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Ikzelf zou rond een uur of 5 wat gaan eten en dan +- om 6 uur een halve naar binnen kegelen, mss zelfs wat later
-
DHardtraxxer
- 453 posts member since 2011
Wel die volgorde aanhouden dan, ik had op decibel namelijk precies anders om gedaan.wrote:Ikzelf zou rond een uur of 5 wat gaan eten en dan +- om 6 uur een halve naar binnen kegelen, mss zelfs wat later
Had dr eentje op was nog niet ingeslagen, even later een frietje wezen halen want had toch wel honger.
Eet 3 frietjes op sloeg die in
minimaal 2,5 uur tussen houden met eten en droppen. anders is de opkomst van de pil veel te random en kun je je gaan ergeren.wrote:Ikzelf zou rond een uur of 5 wat gaan eten en dan +- om 6 uur een halve naar binnen kegelen, mss zelfs wat later
-verstuurd vanaf mijn HTC One X-
Gewoon voor het festival een redelijk zware maaltijd weg smullen zodat je grote honger voor die dag al weg is zou ik denken. Op het festival redelijk vroeg terug wat eten wat niet zo zwaar is voor de maag zodat je er tegen het ontbijt de volgende dag tegenaan kan en de pil niet teveel word opgehouden. Dan rond een uurtje of 6-7 lijkt me wel gezellig. Zo doe ik t dan toch 
Als jij er zin in hebt!wrote:Hoelaat raden jullie aan om bij een outdoor feest dat bijv van 12 tot 12 duurt te nemen?
Doe je goedwrote:
Doen we9 (!) capsules zijn inmiddels bereid, wat een teringwerk
+/- 320mg per stuk. Beginnen met 4, evt 1 of 2 erbij mocht het te weinig zijn en dan later 3 a 4 ofzo
Word een mooie man!
Overdosis 2ci @ Hard Bass beviel ook erg goed.
@ festivalpillenbikkers
Neem er 12 mee, kan je er ieder uur een droppen. Goed voor hart en ziel. Ga je gegarandeerd lekker.
12 uurwrote:Hoelaat raden jullie aan om bij een outdoor feest dat bijv van 12 tot 12 duurt te nemen?
Maar gewoon waarnemer jij er zin in hebt en hoe je je voelt
Niet teveel schema's maken want dan denk je teveel en denken is voor de domme
Mij heeft het anders behoorlijk ver gebrachtwrote:12 uurwrote:Hoelaat raden jullie aan om bij een outdoor feest dat bijv van 12 tot 12 duurt te nemen?
Worden namelijk me 1e outdoor feestjes met snoepjes!![]()
Maar gewoon waarnemer jij er zin in hebt en hoe je je voelt![]()
Vroeg beginnen? Mij ook hoorwrote:Mij heeft het anders behoorlijk ver gebrachtwrote:12 uurwrote:Hoelaat raden jullie aan om bij een outdoor feest dat bijv van 12 tot 12 duurt te nemen?
Worden namelijk me 1e outdoor feestjes met snoepjes!![]()
Maar gewoon waarnemer jij er zin in hebt en hoe je je voelt![]()
Vroeg beginnen is kut, dan ben je op het einde zo vercrackt.
net zoals de overige 68,41% van het feest.wrote:Vroeg beginnen is kut, dan ben je op het einde zo vercrackt.
bijpakken tot de after voorbij is!wrote:Vroeg beginnen is kut, dan ben je op het einde zo vercrackt.
Nah... dan *darkbeatzmode-aan* vind ik mijn gezondheid toch net iets belangrijker dan mn hersenpan te verneuken *darkbeatzmode-uit* 
wrote:Nah... dan *darkbeatzmode-aan* vind ik mijn gezondheid toch net iets belangrijker dan mn hersenpan te verneuken *darkbeatzmode-uit*
Hersencellen zat, 1je minder lig ik niet wakker van!
Oh Sjors, dus nog minder hersencellen die je al had?
Grapjuuuuuuuuh 
Grappuuuuuuuuuuuugwrote:Oh Sjors, dus nog minder hersencellen die je al had?Grapjuuuuuuuuh
Oké, dus ik heb vannacht 4-fmp gesnoven, niet eens zo heel veel. Werkelijk een helse pijn.
Maar nu schrik ik me dus helemaal de tering. Ik zit foto's terug te kijken en er zijn foto's gemaakt nadat ik het eerste puntje naar binnen had geschoven. Daar is gewoon te zien dat langs mijn oogkas een soort van snee in zit en het rond mijn oog helemaal blauw is geworden. Hoe kan dat dan
Maar nu schrik ik me dus helemaal de tering. Ik zit foto's terug te kijken en er zijn foto's gemaakt nadat ik het eerste puntje naar binnen had geschoven. Daar is gewoon te zien dat langs mijn oogkas een soort van snee in zit en het rond mijn oog helemaal blauw is geworden. Hoe kan dat dan
Omdat het chemische troep is dat je naar binnen werktwrote:Oké, dus ik heb vannacht 4-fmp gesnoven, niet eens zo heel veel. Werkelijk een helse pijn.
4-FMP is ook (naar mijn mening) niet bedoeld om te snuiven, maar daar zal takmans wel een weerwoord op hebben
Ik vond het iig niet zo'n fraai gezicht. Heb hier zelf nog een gram van liggen maar daarvan gaat absoluut niks gesnoven worden.
Raar verhaal gap!wrote:Oké, dus ik heb vannacht 4-fmp gesnoven, niet eens zo heel veel. Werkelijk een helse pijn.
Zal wel niks ernstigs zijn?